مزایای خانه هوشمند

برنامه ریزی جارو های رباتیک : نکات و ترفندهایی برای تنظیم برنامه های تمیز کردن

پیدا کردن زمان کافی برای تمیز کردن خانه در دنیای پرمشغله امروز می تواند سخت باشد. در این شرایط یک جاروبرقی رباتیکی می تواند روند نظافت را متحول کند. این ربات ها می توانند کف های منزل شما را بدون گرد و خاک و آلودگی نگه دارند. از بزرگترین مزایای این جاروبرقی های رباتیک، امکان برنامه ریزی تمیز کردن است. به این ترتیب شما با برنامه ریزی جارو های رباتیک می توانید اطمینان حاصل کنید که جارو رباتیک یوفی در زمان تعیین شده، خانه را از هر آلودگی تمیز خواهد کرد.

نحوه برنامه ریزی جارو های رباتیک

در ابتدا بهتر است نحوه عملکرد زمانبندی و برنامه ریزی ربات های جاروبرقی را درک کنید. اکثر جارو های رباتیک جدید دارای قابلیت زمان بندی هستند. این ویژگی می تواند به شما این امکان را بدهد که ربات خود را طوری برنامه ریزی کنید که تمیز کردن را به صورت خودکار انجام دهد. به طور مثال شما می توانید تعیین کنید که ربات هر روز صبح قبل از رفتن شما به محل کار یا هر شب بعد از شام، جارو کردن را انجام دهد.

به این ترتیب شما نگرانی برای تمیز کردن منظم کفپوش ها نخواهید داشت و می توانید این کار را به طور کامل به ربات واگذار کنید.  شما حتی می توانید جارو های رباتیک را به گونه ای برنامه ریزی کنید که متناسب با نیاز منزل شما نظافت را به تعداد دفعات مشخصی در ماه انجام دهد.

نکات استفاده از جاروبرقی رباتیک برای تمیز کردن گاراژ و انبار
نکات استفاده از جاروبرقی رباتیک برای تمیز کردن گاراژ و انبار

فرایند برنامه ریزی جارو رباتیک برای تمیز کردن بسیار ساده است. در قدم اول شما باید ربات را راه اندازی کنید. ربات جاروبرقی را به اینترنت متصل کنید. راهنمای انجام این مرحله در دفترچه راهنمای جارو رباتیک شما ذکر شده است و شما می توانید مراحل را دنبال کنید تا ربات را راه اندازی کنید. به علاوه اغلب وب سایت سازنده جاروبرقی رباتیک، فیلم های آموزشی درباره راه اندازی در اختیار کاربران قرار می دهد.

بعد از اتصال ربات به اینترنت شما می توانید اپ موبایل را از سایت سازنده دانلود کنید. شما می توانید با نصب برنامه مخصوص به ربات جاروبرقی خود بر روی گوشی هوشمند برنامه تمیز کردن را تنظیم کنید. راهنمای استفاده از اپلیکیشن در سایت سازنده یا در دفترچه راهنمای دستگاه قرار دارد. به طور معمول در این برنامه ها در بخشی به عنوان «Schedule» می توانید برنامه نظافت را تنظیم کنید.

با این قابلیت شما می توانید روز ها و ساعت های خاصی که می خواهید کف ها تمیز شوند را انتخاب کنید. اگر خانه بزرگ و چند طبقه دارید ممکن است نیاز باشد که برنامه های متعددی برای هر بخش از خانه مانند اتاق خواب یا اتاق پذیرایی تنظیم کنید.

بعد از تنظیم این برنامه، جارو رباتیک یوفی می تواند به طور خودکار کف منزل شما را در زمان های تعیین شده تمیز کند. در نهایت شما می توانید بدون نگرانی درباره تمیز کردن کف منزل، به کار های مهم تر خود رسیدگی کنید. زمانی که پس از یک روز طولانی به خانه برگردید با کف های تمیز و بدون گرد و خاک و لکه مواجه می شود. از همین رو این قابلیت برای خانواده های پر مشغله می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

مزایای برنامه ریزی جارو های رباتیک

برنامه ریزی جارو رباتیک می تواند به شما کمک کند تا در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. در حقیقت شما تنها زمان را برای ربات مشخص می کنید و سپس ربات نظافت را انجام می دهد و به پایه شارژر برمی گردد. بنابراین خانه شما همیشه قبل از آمدن مهمان ها تمیز خواهد بود. حتی شما می توانید طوری برنامه ریزی کنید که ربات هر شب پیش از شام، جارو کردن کفپوش ها را انجام دهد.

شما می توانید زمان خود را به کار های دیگر اختصاص دهید و نظافت کف را به طور کامل به جارو رباتیک بسپارید. یکی دیگر از مزایای برنامه ریزی جارو رباتیک این است که نیازی به حضور شما در منزل ندارد. به عبارت دیگر حتی زمانی که برای چند روز در خانه نیستید جارو رباتیک می تواند کف های منزل شما را تمیز نگه دارد. اگر قصد دارید برای مدتی به سفر بروید، فقط کافیست که پیش از حرکت جارو رباتیک خود را تنظیم کنید و برنامه تمیز کردن را ارائه کنید. به این ترتیب جارو رباتیک یوفی می تواند خانه شما را در طول این زمان تمیز نگه دارد و وقتی که به خانه بازمی گردد با خانه ای آرام و تمیز روبرو خواهید شد.

برنامه ریزی نظافت به شما کمک می کند که در مصرف انرژی و هزینه ها نیز صرفه جویی کنید. در واقع با این قابلیت شما زمان مشخصی برای نظافت با جارو رباتیک تعیین می کنید. شما می توانید کارآمد ترین زمان روز را برای جارو کردن و مصرف انرژی انتخاب کنید. بنابراین شما می توانید جارو رباتیک یوفی خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که در ساعات کم مصرف روز که انرژی ارزان تر است. از همین رو استفاده از این قابلیت می تواند به کاهش قبض برق نیز کمک کند.

جارو رباتیک می تواند سطوح سخت و نرم منزل شما را از گرد و خاک و مو های حیوانات پاک کند. برخی مدل های پیشرفته جارو های رباتیک دارای قابلیت نقشه برداری مجازی هستند که می توانند به شما اجازه دهند که مناطق خاصی را برای تمیز کردن انتخاب کنید. به طور مثال شما می توانید انتخاب کنید که آشپزخانه یا اطراف میز ناهار خوری به طور منظم بعد از غذا تمیز شود.

چرا نباید مدل های ارزان قیمت را انتخاب کنید؟
چرا نباید مدل های ارزان قیمت را انتخاب کنید؟

جارو رباتیک یوفی

جارو رباتیک یوفی گزینه ای عالی برای نظافت خودکار منزل است. یوفی طیف وسیعی از جارو های رباتیک ارائه می کند که برای نظافت برنامه ریزی شده مناسب هستند. این ربات ها به شما کمک می کنند تا بدون نیاز به فشار دادن حتی یک دکمه، نظافت روزانه منزل را انجام دهید. به این ترتیب شما با یک جارو رباتیک یوفی می توانید کف خانه خود را عاری از گرد و خاک و کثیفی نگه دارید.

این ربات ها کیفیت و کارایی بالایی دارند و استفاده از آن ها نیز بسیار ساده است. بنابراین این جارو رباتیک یوفی برای تمیز نگهداشتن کف منزل عالی است. شما می توانید ربات خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که همیشه حتی زمانی که در خانه نیستید،خانه شما را تمیز نگه دارد. ربات های یوفی به صورت کارآمد و موثر کار می کنند و با فناوری های پیشرفته خود می توانند بدون مشکل در اطراف خانه شما حرکت کنند.

سنسور های هوشمند جارو های رباتیک یوفی این امکان ها را فراهم می کند که بدون گیر افتادن در بین اثاثیه یا برخورد با موانع در خانه شما حرکت کنند. این ربات ها همچنین مکش قدرتمندی دارند که می تواند کوچکترین ذرات کثیفی و گرد و خاک را نیز جمع کند.

 کلام آخر

برنامه ریز جارو رباتیک یک قابلیت هوشمند و کاربردی برای تمیز نگهداشتن کف منزل است. با این ویژگی شما می توانید ربات را به گونه ای برنامه ریزی کنید که در زمان مشخص، نظافت را انجام دهد. بنابراین شما می توانید نظافت را از لیست کار های روزانه خود حذف کنید و همچنان خانه خود را تمیز نگه دارید. فرقی نمی کند که زمان کمی دارید یا تنها از زحمت نظافت خسته شده اید، جارو رباتیک می تواند به شما کمک کند تا خانه ای تمیز بدون صرف زمان و انرژی داشته باشید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها