جاروبرقی های رباتیک مخصوص حیوانات خانگی

10 ویژگی برتر جاروبرقی های رباتیک

جارو رباتیک یوفی یک ابزار قدرتمند است که می تواند کف های سخت و نرم منزل شما را بدون هیچ زحمتی تمیز کند. بهترین جارو های رباتیک موجود در بازار می توانند با استفاده از فناوری های پیشرفته، راحتی بیشتری فراهم کنند و برای افرادی که قصد دارند با جاروبرقی های قدیمی خداحافظی کنند، مناسب خواهند بود. در این مقاله به بررسی 10 ویژگی برتر جاروبرقی های رباتیک که باید در هنگام انتخاب یک مدل مناسب مدنظر داشته باشید می پردازیم.

شارژر شدن خودکار ربات

از مهم ترین ویژگی های یک جارو رباتیک، اتصال خودکار به شارژر در هنگام کم شدن باتری است. اکثر جارو های رباتیک می توانند در زمانی که شارژر باتری به حدود 10 درصد یا 6 درصد می رسد، به پایه شارژر برگردند و برای ادامه نظافت شارژر شوند. به این ترتیب جارو های رباتیک در هر جای خانه که باشند در هنگام تمام شدن باتری می توانند به صورت خودکار به پایه شارژر برگدند و یک روند تمیز کردن کارآمد ارائه دهند.

اتصال به وای فای از ویژگی برتر جاروبرقی های رباتیک

توانایی کنترل و نظارت بر جارو های رباتیک یک قابلیت پیشرفته و یک مزیت عالی است. جارو های رباتیک با قابلیت اتصال به وای فای می توانند به کاربران امکان نظارت بیشتری ارائه دهند. به عبارت دیگر با این ویزگی شما می توانید از طریق تلفن هوشمند خود، ربات را کنترل کنید و علاوه بر شروع و توقف نظافت، یک برنامه نظافت برای ربات خود تنظیم کنید.

تمیز کردن فضا های دور از دسترس
تمیز کردن فضا های دور از دسترس

تمیز کردن سطوح مختلف

از اصلی ترین مزایای جارو های رباتیک، توانایی تمیز کردن سطوح مختلف است. شما باید به دنبال جارو های رباتیکی باشید که بتوانند انواع کف را برای شما جاروک کنند. بنابراین کف های خانه شما ترکیبی از کف های سخت و نرم است باید رباتی را انتخاب کنید که توانایی نظافت هر دو این سطوح را داشته باشد. به علاوه باید به دنبال رباتیک باشید که می تواند سیم و کابل های روی کف را تشخیص داده از برخورد با آن ها اجتناب کند.

نظافت برنامه ریزی شده

مدل های پیشرفته جارو های رباتیک را می تواند به گونه ای برنامه ریزی کرد که حتی زمانی که شما در خانه نیستید، نظافت را طبق معمول انجام دهند. این قابلیت به خصوص برای افرادی که ساعت های طولانی در خانه نیستند و برنامه کاری شلوغ تری دارند مناسب است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که خانه خود را همیشه تمیز نگه دارید بدون اینکه ساعت ها زمان برای نظافت منزل هدر بدهید.

موانع و مرز های مجازی از ویژگی برتر جاروبرقی های رباتیک

قابلیت ایجاد موانع مجازی برای افرادی که قصد دارید جارو رباتیک خود از مناطق خاصی دور نگه دارند ضروری است. با این امکان شما می توانید به سادگی ربات را از اتاق بچه ها یا لانه حیوانات خانگی دور نگه دارید تا نگرانی در این باره نداشته باشید.

سنسور های موانع  و ارتفاع

جارو های رباتیک پیشرفته می توانند ارتفاع و موانع را تشخیص دهند و به طور موثر از برخورد و سقوط اجتناب کنند. این ویژگی می تواند برای خانه هایی که دارای راه پله یا کف ناهموار و شلوغ دارند بسیار مفید باشد. با وجود سنسور های ارتفاع و موانع، جارو رباتیک می تواند از برخورد با اشیا و سقوط از پله های اجتناب کند و به خود یا اثاثیه آسیب نخواهد زد.

تخلیه مخزن گرد و خاک

برخی از ربات های جدید، امکان تخلیه خودکار سطل زباله را نیز فراهم می کنند. به این ترتیب شما مجبور نخواهید بود پس از هر بار نظافت منزل، مخزن ربات را به صورت دستی تخلیه کنید. بنابراین اگر تخلیه مخزن گرد و خاک برای شما دشوار است باید مدلی را انتخاب کنید که به صورت خودکار این کار را انتخاب دهد. در نهایت شما می توانید به صورت ماهانه مخزن اصلی را تخلیه کنید.

نقشه برداری هوشمند از ویژگی برتر جاروبرقی های رباتیک

بهترین جارو های رباتیک دارای فناوری های پیشرفته برای نقشه برداری هوشمند هستند. این قابلیت به ربات اجازه می دهد که یک برنامه تمیز کردن کارآمد و متناسب با نیاز های خانه شما ایجاد کند. شما می توانید مشخص کنید که کدام قسمت ها بیشتر نیاز به جارو کردن دارند و به کدام قسمت ها باید بیشتر توجه شود.

قدرت مکش بالا

مانند انواع دیگر جاروبرقی در جارو های رباتیک نیز مهمترین ویژگی، قدرت مکش بالای آن ها است. یک جارو رباتیک کارآمد باید بتواند خاک و زباله ها را از اعماق فرش بیرون بکشد و سطوح سخت را نیز کاملا تمیز کند. بنابراین باید به دنبال یک ربات با قدرت مکش بالا باشید که بتواند گرد و خاک، موی حیوانات و خرده های غذا را از کف های منزل شما پاک کند.

اپلیکیشن های کاربر پسند

وجود یک برنامه کاربرد پسند که کار با آن آسان باشد برای کنترل و نظارت بهتر بر روی ربات ضروری است. از همین رو شما باید جارو رباتیک را انتخاب کنید که یک برنامه مناسب برا کنترل ربات با تلفن همراه ارائه می دهد. به این ترتیب شما می توانید ربات را به راحتی از راه دور کنترل کنید، بر روند نظافت نظارت کنید و زمان بندی تمیز کردن را تنظیم کنید.

خرید جارو رباتیک با توجه به ویژگی برتر جاروبرقی های رباتیک

انتخاب اینکه آیا به یک جارو رباتیک نیاز دارید به نیاز های منزل شما بستگی دارد. با این حال جارو های رباتیک یوفی یک سرمایه گذاری عالی برای کاهش زمان نظافت منزل هستند. اگر زندگی پرمشغله ای دارید یا حیوانات خانگی شما مو های زیادی در اطراف خانه پراکنده می کنند، ربات های یوفی می توانند بسیار مفید باشند.

بهتر است قبل از خرید فضای خانه خود را در نظر بگیرید و نوع سطوخ را نیز به دقت بررسی کنید. مطمئن شوید که رباتی که انتخاب می کنید برای حرکت در خانه شما مشکلی ندارد و می تواند کارایی مناسبی داشته باشد تا از خرید خود پشیمان نشوید.

یوفی طیف وسیعی از ربات های هوشمند ارائه می کند تا شما بتوانید بدون نیاز به حرکت دادن حتی یک انگشت، تمام خانه خود را جارو کنید و از راحتی که این ربات ها فراهم می کنند لذت ببرید. به علاوه ربات های یوفی قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارند که باعث افزایش ارزش خرید آن ها می شود.

نحوه تمیز کردن سنسور های جاروی رباتیک یوفی
در این مقاله قصد داریم به نحوه تمیز کردن یکی از اصلی ترین قسمت های جاروی رباتیک، یعنی سنسور های جاروی رباتیک یوفی بپردازیم.

جارو رباتیک یوفی

یوفی یک برند برجسته در تولید جارو های رباتیک است که با محصولات باکیفیت و نوآورانه خود شهرت دارد. جارو های رباتیک یوفی با ویژگی های هوشمند از جمله شارژ خودکار، سنسور های ارتفاع و موانع، دستیار صوتی و …. از بهترین گزینه های موجود برای افرادی که به دنبال ربات های قیمت مناسب و کارآمد می گردند، هستند.

شما می توانید همین الان محبوب ترین جارو های رباتیک یوفی را در سایت ما مشاهده کنید و با مقایسه ویژگی های مختلف آن ها، مناسب ترین مدل را برای خانه خود انتخاب کنید. ربات های یوفی با کارایی بالا برای نظافت سطوح مختلف و سر و صدای کم می توانند انتخاب خوبی برای خانواده هایی که بچه های کوچک یا حیوانات خانگی دارند باشند.

کلام آخر

جارو های رباتیک یک ابزار عالی برای افرادی است که به دنبال روش های ساده تر نظافت منزل می گردند. فراموش نکنید که در هنگام انتخاب یک مدل مناسب، ابتدا باید نیاز های منزل و بودجه خود را در نظر داشته باشید تا بهترین گزینه را برای خانه خود پیدا کنید. به این ترتیب با خرید یک جارو رباتیک یوفی می تواند خانه خود را بدون تلاش و زمان زیاد، همواره تمیز نگه دارید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها