جاروبرقی‌ رباتیک

بررسی جارو های رباتیک در شکل ها و اندازه های مختلف

امروزه جاروبرقی های رباتیک در شکل ها و طرح های مختلفی وجود دارند. لازم به ذکر است بررسی جارو های رباتیک، اندازه و شکل جارو های رباتیک می تواند بر عملکرد نظافت آن ها تاثیر قابل توجهی داشته باشد. بنابراین مهم است که مدلی از جارو رباتیک یوفی را با شکل و اندازه مناسب برای خانه خود انتخاب کنید تا کارایی قابل قبولی دریافت کنید.

شکل های مختلف جارو رباتیک

جارو رباتیک گرد: رایج ترین مدل های جارو رباتیک، جارو های گرد هستند. این مدل از جارو های هوشمند حدود چند اینچ قطر دارند و برای حرکت در اطراف مبلمان و میز و صندلی ها مناسب هستند.

جارو رباتیک مربعی: ای مدل از جارو های رباتیک در مقایسه با مدل های گرد می توانند سطح بیشتری را در یک حرکت تمیز کنند و برای تمیز کردن گوشه ها مناسب تر هستند. با این حال این مدل ها بیشتر استفاده تجاری دارند.

جاروبرقی های D شکل: این جارو ها می توانند مانند مدل های گرد به راحتی در اطراف حرکت کنند و برای تمیز کردن گوشه های نیز مناسب هستند. این ربات ها برای هتل ها و محیط های تجاری مناسب تر هستند.

قابلیت های مانور ربات

اصلی ترین تاثیر شکل جارو های رباتیک، مربوط به توانایی آن ها در مانور دادن است. این مورد به خصوص در هنگام حرکت در اطراف مبلمان و میز و صندلی ها، اهمیت پیدا می کند. مطمئنا یک جارو رباتیک کوچک و جمع و جور، راحت تر می تواند در اطراف مناطق کم فاصله و فضا های تنگ حرکت کند.

نحوه اتصال دستگاه های iOS به X8 Hybrid
برخی از کاربران، در اتصال iOS به X8 Hybrid مشکل دارند،‌در ادامه این مطلب نحوه اتصال دستگاه iOS به X8 Hybrid را توضیح داده ایم

در مقابل مدل های بزرگتر با اینکه ممکن است قدرت بیشتری برای تمیز کردن کف داشته باشند اما به احتمال زیاد برای دسترسی به این مناطق خاص مشکل بیشتری خواهند داشت. در حقیقت سر پد های تمیز کننده و واحد مکش باید به خوبی به تمام قسمت های کف دسترسی داشته باشد تا بتواند آن را تمیز کند.

فضای خالی زیر مبلمان: ارتفاع و عرض پد ها و برس های جارو رباتیک می تواند بر توانایی تمیز کردن آن ها تاثیر داشته باشد. در واقع در صورتی که یک جارو رباتیک با ارتفاع کم انتخاب کنید، بدون مشکل می تواند کف های شما و زیر مبلمان را تمیز کند.

بنابراین مهم است که ارتفاع رباتی که قصد خرید آن را دارید بررسی کنید و مطمئن شوید که می تواند با کمترین مشکل در زیر مبل و کمد حرکت کند. به علاوه برس ها و پد های میکروفیبر نیز باید بتوانند بدون مشکل از بین پایه های مبل و لبه های میز حرکت کنند تا سطوح را کاملا تمیز کنند.

عمر و ظرفیت باتری

مورد دیگری که در انتخاب یک جارو رباتیک مناسب باید در نظر داشته باشید، عمر و شارژ باتری آن است. یک جارو رباتیک بزرگ و قدرتمند ممکن است مکش بالایی ایجاد کند و توانایی خوبی برای تمیز کردن انواع سطوح داشته باشد. اما این مدل ها معمولا به شارژ مکرر نیاز خواهد داشت در حالی که جاروبرقی های کوچک و متوسط اغلب با یکبار شارژ شدن می توانند برای مدت طولانی جارو کردن را ادامه دهند.

زمان تمیز کردن و عمر باتری به خصوص در زمانی که نیاز به تمیز کردن چندین قسمت خانه دارید اهمیت دارد. به علاوه هنگام برخورد با موانع و اثاثیه ربات به زمان بیشتری برای نظافت نیاز خواهد داشت.

بررسی جارو های رباتیک و قدرت مکش جارو رباتیک

همانطور که می دانید برای یک جاروبرقی، قدرت مکش بیشترین تاثیر را بر عملکرد تمیز کردن دارد. حتی اگر ربات نتواند به طور کامل به مناطق دور از دسترس و گوشه ها و لبه ها دسترسی داشته باشد، قدرت مکش می تواند به افزایش کارایی آن کمک کنید.

به خصوص در قسمت هایی که نیاز بیشتری به تمیز کردن دارند یا اثاثیه و موانع زیادی در مسیر وجود دارد، قدرت مکش بالاتر می تواند باعث شود که به طور موثر تری کف ها را تمیز کنید. لازم به ذکر است که مدل هایی با مکش بیش از حد نیز ممکن است به کفپوش های حساس آسیب بزنند یا باعث پراکنده شدن بیشتر گرد و خاک در هوا شوند.

قیمت جارو رباتیک

اولین موردی که اکثر مشتریان به آن توجه می کنند، بودجه است. قیمت جارو های رباتیک با توجه به مدل، شکل و اندازه میتواند بسیار متغیر باشد. بنابراین بهتر است پیش از بررسی مدل های مختلف، یک بودجه واقعی در نظر بگیرید.

جارو های رباتیک یوفی با وجود کیفیت و کارایی بالا، مناسب ترین قیمت ها را ارائه می دهند. شما می توانید مدل های مختلف این ربات ها را بررسی کنید و با توجه به بودجه و نیاز های خود، یک مدل را از سایت ما انتخاب کنید.

چیدمان خانه و نوع کف

در اکثر موارد کاربران در هنگام خرید یک جارو رباتیک یوفی مناسب، به اندازه و چیدمان منزل خود دقت نمی کنند. در حالی که برخی از جارو های رباتیک برای تمیز کردن فضاهای بزرگ و باز طراحی شده اند و اگر یک آپارتمان کوچک دارید ممکن است لازم باشد مدل های دیگری را بررسی کنید.

علاوه بر چیدمان و اندازه خانه، شما باید نوع کفپوش ها را نیز در نظر بگیرید. بیشتر جارو های رباتیک برای تمیز کردن سطوح سخت طراحی شده اند. بنابراین اگر فرش و موکت در خانه خود دارید باید به دنبال مدل هایی با برس های چرخان باشید تا از تمیز شدن عمیق سطوح نرم مطمئن شوید.

بررسی جارو های رباتیک و ویژگی های اضافی آن

 امروزه جارو های رباتیک به خوبی ارتقا یافته اند و قابلیت های پیشرفته زیادی ارائه می دهند. قابلیت هایی مانند شستن و تی کشیدن کف های سخت، توانایی حرکت در اطرافت موانع و اجتناب از برخورد و سقوط و تخلیه خودکار سطل زباله از دیگر قابلیت های کاربردی هستند که ربات می تواند ارائه دهند.

اگر محدودیت بودجه ندارید، ایده خوبی است که رباتی با قابلیت های اضافی تهیه کنید. سرمایه گذاری روی مدل های پیشرفته تر میتواند تجربه استفاده از جارو های رباتیک را بهبود دهد.

برقراری ارتباط حیوانات خانگی با جاروبرقی های رباتیک
برقراری ارتباط حیوانات خانگی با جاروبرقی های رباتیک

عملکرد تمیز کردن و سهولت استفاده

علاوه بر شکل و اندازه، باید کنترل های بصری و رابط کاربردی را نیز در نظر بگیرید. همچنین روند تعمیر و نگهداری بی دردسر می تواند بسیار مفید باشد. نوع کثیفی های که ربات قرار است تمیز کند مانند مو های حیوانات یا ذرات غذا را در نظر بگیرید و تلاش کنید مدلی را انتخاب کنید که به اندازه کافی برای نیاز شما قدرتمند باشد.

جارو رباتیک یوفی

یوفی برندی است که طیف گسترده ای از لوازم خانگی هوشمند را طراحی و تولید می کند. جارو های رباتیک این برند به دلیل نظافت موثر، کاربرپسندی و مقرون به صرفه بودن معروف هستند. جاروبرقی های رباتیک یوفی به حسگر های پیشرفته مجهز هستند و از فناوری ناوبری استفاده می کنند که امکان اجتناب از موانع را فراهم می کند.

ربات های جاروبرقی یوفی می توانند مناطق بزرگ را نیز به خوبی تمیز کنند. شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز های تمیز کردن و نوع کف منزل خود، مدل مناسبی از ربات های یوفی را برای شرایط خود پیدا کنید. یوفی طیف وسیعی از مدل های سطح پایه تا پیشرفته را عرضه می کند که نیاز های مختلف را پاسخ می دهد. اگر به دنبال یک ربات هوشمند کارآمد و مقرون به صرفه می گردید قطعا جارو های رباتیک یوفی می توانند بهترین گزینه باشد و به حفظ تمیزی و سلامت خانه شما کمک می کنند

کلام آخر

همانطور که گفته شد، اندازه و شکل یک جارو رباتیک می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد تمیز کردن آن داشته باشد. بنابراین مهم است که هنگام خرید یک جارو رباتیک یوفی برای منزل خود، این عوامل را نیز در نظر بگیرید تا مدلی را انتخاب کنید که برای ترجیحات و نیاز های خاص شما مناسب باشد.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها