جاروبرقی های رباتیک در فضاهای کوچک و غیرقابل دسترس، عالی عمل می کنند

6 دلیل برای جایگزین کردن جاروبرقی معمولی با جاروبرقی رباتیک

امروزه با افزایش اهمیت نظافت و بهداشت، جاروبرقی های رباتیک بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند به طوری که امروزه جاروبرقی ها به دو دسته کلی جاروبرقی های عمودی دستی و جاروبرقی های رباتیک خودکار تقسیم می شوند. جاروبرقی های رباتیک یوفی می توانند کمک بزرگی برای تمیز کردن سریع و راحت منزل شما باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا اصلی ترین دلایلی برای جایگزین کردن جاروبرقی معمولی با جاروبرقی رباتیک را بررسی کنیم.

دلایل اصلی خرید یک جاروبرقی رباتیک و جایگزین کردن جاروبرقی معمولی با جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی های رباتیک یکی از اصلی ترین ابزار های نظافت در خانه های هوشمند هستند و با پیشرفت های فناوری ها و تکنولوژی در دهه گذشته محبوبیت بالایی پیدا کرده اند. با این شرایط پیش بینی می شود که جاروبرقی های رباتیک به سرعت جایگزین جاروبرقی های عمودی قدیمی شوند.

  1. بدون زحمت : نظافت منظم منزل برای حفظ بهداشت و سلامت، اجتناب ناپذیر است با این حال جارو کردن کف کار سخت و خسته کننده ای است. فشار دادن و کشیدن مکرر جاروبرقی روی کف می تواند شما را خسته کند یا حتی به سلامتی شما آسیب بزند.

کار با  جاروبرقی های سنگین برای سالمندان و افراد ضعیف می تواند مشکل باشد و باعث کمر درد و زانو کردن شود. در مقابل جاروبرقی های رباتیک این امکان را فراهم می کنند تا بدون حرکت دادن حتی یک انگشت تمام کف منزل خود را تمیز کنید.

  1. کارایی بالا برای نظافت: جاروبرقی های رباتیک می توانند انواع زباله های کوچک و بزرگ، گرد و خاک و مو های حیوانات را به سادگی از روی زمین جمع کنند. امروز جاروبرقی های رباتیک علاوه بر جارو کردن، قابلیت شستشو و تمیز کردن کف را نیز دارد و می توانند زباله های مرطوب را نیز جمع کنند.
جاروبرقی های رباتیک حیوانات خانگی برای کاهش شوره آن ها
جاروبرقی های رباتیک حیوانات خانگی برای کاهش شوره آن ها

شما می توانید یک جاروبرقی رباتیک دو کاره تهیه کنید و اجازه دهید تا گرد و خاک و لکه ها را به صورت همزمان تمیز کند. شما فقط کافیست که مخزن آب دستگاه را پر کنید و اجازه دهید تا ربات کار خود را شروع کند.

اگر جاروبرقی رباتیک شما قابلیت برنامه ریزی برای جلسات تمیز کاری را دارد می توانید برنامه ربات را برای یک هفته تنظیم کنید و به راحتی تمیز کردن کف را به ربات واگذار کنید. برخی جاروبرقی های رباتیک می توانند با استفاده از سنسور های پیشرفته نوع سطحی که بر روی آن حرکت می کنند را تشخیص دهند و تنظیمات را به صورت خودکار مطابقت دهند تا کارایی نظافت افزایش پیدا کند.

  1. سر و صدای کم : جاروبرقی های رباتیک می توانند به طور موثر تمام آلودگی ها را جمع کنند با این حال سر و صدای آزار دهنده ای ایجاد نمی کنند. یک جاروبرقی معمولی صدایی در حدود 80 دسی بل ایجاد می کند که ممکن است بچه ها و حیوانات خانگی را بترساند و یا باعث استرس و خستگی شما شود. در مقابل جاروبرقی های رباتیک صدایی کمتر از 50 دسی بل تولید می کنند که آزار دهنده نخواهد بود.

بنابراین با وجود اینکه این ربات های کوچک می توانند برای تمیز کردن گرد و خاک و زباله ها از روی کف های سخت و نرم عالی باشند ولی موتور قدرتمند دستگاه سر و صدای زیادی نخواهد داشت و می توانید هر زمان که بخواهید از آن ها استفاده کنید.

  1. نگهداری آسان : یکی از مشکلات جاروبرقی های قدیمی و علت جایگزین کردن جاروبرقی معمولی با جاروبرقی رباتیک، اندازه بزرگ آنها است که فضای زیادی برای نگهداری اشغال می کند و ممکن است برای خانه های کوچک، نگهداری آن ها مشکل باشد. اگر انباری نداشته باشید، پیدا کردن فضای مناسب برای نگهداری جاروبرقی های بزرگ چالش برانگیز خواهد بود.

یک جاروبرقی رباتیک کوچک در این مورد بسیار کاربردی و مفید خواهد بود. این جاروبرقی های رباتی فضای زیادی اشغال نمی کنند و به راحتی می توانید آن ها را روی پایه شارژر نگه دارید. جاروبرقی های رباتیک برای خانه های کوچک و آپارتمان ها می تواند بهترین کاراییی را داشته باشد.

  1. نظافت مستقل : یکی از دلایل اصلی محبوبیت بالای جاروبرقی های رباتیک این است که این ربات ها می توانند بدون نیاز به کمک شما و به صورت مستقل کار نظافت را انجام دهند. جاروبرقی های رباتیک می توانند به وای فای منزل شما متصل شوند و دستورات شما را از طریق تلفن هوشمندتان یا دستیار صوتی دریافت کنند.

جاروبرقی های رباتیک بدون مشکل در تمام خانه حرکت می کنند و آسیبی به اثاثیه یا خود نمی زننند. سنسورهای جاروبرقی کمک می کند پیش از برخورد با موانع مسیر خود را تغییر دهد و در مسیر های مناسب برای تمیز کردن خانه شما حرکت کند.

این ربات ها حتی می توانند به صورت خودکار به پایه شارژر برگردند تا مجدد شارژ شده و نظافت را از سر بگیرند. شما تنها باید هر زمان که مخزن گرد و خاک دستگاه پر شد، آن را خالی کنید و به طور منظم دستگاه را تمیز کنید تا کارایی خود را از دست ندهد.

  1. کنترل حشرات : اخیرا مطالعات نشان داده است که استفاده منظم از جاروبرقی برای تمیز کردن کف می تواند تا 96 درصد حشرات را کاهش دهد. جاروبرقی های رباتیک یک راه حل ایده آل برای تمیز نگه داشتن منزل هستند تا گرد و خاک را برای همیشه از خانه خود دور نگه دارید.

به علاوه جاروبرقی های رباتیک می توانند با کاهش آلرژن های موجود در هوای منزل، خطر ابتلا به آلرژی و آسم را کاهش دهند و گرد و خاک های انباشته شده در گوشه و کنار خانه شما را تمیز کنند.

جارو های رباتیک با سنسور ارتفاع و موانع
جارو های رباتیک با سنسور ارتفاع و موانع تمام گرد و غبار، موهای حیوانات و کثیفی های سطح خانه شما را به دقت پاک می کنند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی

جاروبرقی های رباتیک یوفی با قدرت مکش بالایی که دارند می توانند به شما در تمیز کردن انواع سطوح کمک کنند. این ربات های کوچک برای هر کسی که می خواهد کار نظافت را بدون صرف زمان و انرژی انجام دهد مناسب هستند و مانند یک دستیار هوشمند تمام کار نظافت کف را به صورت مستقل انجام می دهند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی در تمیز کردن کف های سخت مانند چوب، کاشی و کفپوش و فرش های کم پرز عالی عمل می کنند. این جاروبرقی ها مقرون به صرفه هستند و می توانند برای مدت طولانی به خوبی کار کنند و شما را از زحمت نظافت روزانه نجات دهند.

این جاروبرقی های رباتیک برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند و سالمندان بسیار مناسب هستند و می توانند تمام نظافت کف را به تنهایی انجام دهند. یوفی مدل های مختلفی از جاروبرقی های رباتیک را طراحی و تولید کرده است که می توانید با توجه به نیاز های خانه خود مناسب ترین مدل را انتخاب کنید.

جاروبرقی های رباتیک یوفی مشکلی برای تمیز کردن گوشه ها و لبه ها ندارند و می توانند بدون برخورد با دیوار ها، تمام گرد و خاک را به خوبی جمع کنند. سنسور های پیشرفته این جاروبرقی ها کمک می کند تا در بین اشیای کوچک و بزرگ در خانه شما حرکت کنند و نظافت را به طور کامل انجام دهند.

کلام آخر

در صورتی که شما نیز از تمیز کردن منظم کف خسته شده اند و ترجیح می دهید که زمان با ارزش خود را به جای نظافت کف، به کارهای مهمتری اختصاص دهید جاروبرقی های رباتیک بهترین گزینه برای خانه شما هستند. جاروبرقی های رباتیک یوفی در زمان و انرژی صرفه جویی می کنند و همیشه خانه شما را تمیز نگه می دارند.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها