خرید جاروبرقی های رباتیک یوفی

کنترل صوتی جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی های رباتیک برای انجام نظافت کف منزل بهترین گزینه هستند. شما به راحتی می توانید این ربات های کاربردی را به کمک کنترل صوتی جاروبرقی رباتیک با استفاده از تلفن همراه خود کنترل کنید یا دستورات را از طریق اتصال به دستیار صوتی گوگل یا الکسا اعلام کنید.

مزایای دستیار صوتی و کنترل صوتی جاروبرقی رباتیک

راه های مختلفی برای کنترل ربات های جاروبرقی وجود دارد، شما می توانید به سادگی دکمه روی ربات را فشار دهید یا با استفاده از تلفن هوشمند خود، برنامه ریزی های لازم را انجام دهید اما کنترل های صوتی می توانند کار هدایت ربات را حتی ساده تر از قبل کنند.

مدل های پیشرفه به شما این امکان را می دهند تا به ربات دستور بدهید که قسمت خاصی از خانه را تمیز کند یا برخی قسمت ها را دوباره جارو کند. به عنوان مثال می تواند از ربات بخواهید تا اطراف میز ناهارخوری را بعد از هر وعده غذا تمیز کند تا خرده های غذا یا نوشیدنی که روی کف ریخته شده را پاک کند.

شما می توانید از دستیار صوتی جاروبرقی رباتیک خود برای پیدا کردن ربات نیز استفاده کنید. اگر جاروبرقی رباتیک شما در جایی از خانه ناپدید شده است و نمی توانید آن را ببینید می توانید از قابلیت دستیار صوتی استفاده کنید تا آن را پیدا کنید. همچنین با استفاده از دستیار صوتی جاروبرقی رباتیک شما می توانید به سادگی حالت های ربات را تغییر دهید به طور مثال زمانی که قرار است فرش ها را جارو کند، تنها با استفاده از چند کلمه از مکش کم به حداکثر قدرت مکش تغییر دهید.

جاروبرقی های رباتیک برای تمیز کردن قسمت های دور از دسترس مانند زیر مبل و کمد های، ابزار بسیار مناسبی هستند و می توانند به راحتی در زیر اثاثیه حرکت کنند و قسمت هایی را که شما به ندرت تمیز می کنید، جارو کرده یا بشویند.

قدرت در مکش با خرید جاروبرقی رباتیک یوفی
قدرت در مکش با خرید جاروبرقی رباتیک یوفی

کنترل صوتی می تواند برای کنترل راحت تر ربات بسیار کاربردی باشد، برای راه اندازی این قابلیت فقط کافیست مطابق دستورالعمل دفترچه راهنما ربات جاروبرقی خود را به برنامه Google Home متصل کنید و پس از آن به سادگی ربات خود را با دستورات صوتی  کنترل کنید.

از مزایای استفاده از کنترل صوتی جاروبرقی های رباتیک می توان به کنترل ساده جاروبرقی رباتیک بدون دست و سریع است. جاروبرقی های رباتیک پیشرفته با استفاده از تلفن هوشمند و دستیار گوگل می توانند دستورات زبانی را درک کنند و با تفسیر این داده ها، تنظیمات را مطابق دستورات شما تغییر دهند.

برخی از مدل های جاروبرقی رباتیک می توانند با استفاده از سرویس های صوتی الکسا نیز کنترل شوند تا مشتریان بتوانند با این درک زبانی غنی تر، تعامل طبیعی تری با ربات داشته باشند و با صدای خود برنامه ریزی های ربات را هدایت کنند.

کنترل ربات جاروبرقی با Google Assistant

شما می توانید اتصال جاروبرقی رباتیک به دستیار گوگل را در برنامه Google Home در تلفن هوشمند یا تبلت خود انجام دهید. برای این کار لازم است که ابتدا اپلیکیشن ربات را از سایت سازنده دانلود و نصب کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس می توانید برنامه Google Home را اجرا کنید.

اتصال ربات به این برنامه پیچیدگی خاصی ندارد و فقط باید در قسمت Set Up Device با انتخاب Works with Google به بخش انتخاب مدل جاروبرقی ربات رفته و نام سازنده جاروبرقی رباتیک خود را جستجو کنید. به عبارت دیگر در نوار جستجوی صفحه باز شده باید نام Eufy را وارد کنید و جزئیات حساب کاربری خود را درج کنید تا اتصال مجاز برقرار شود.

پس از انجام این مراحل، صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد جاروبرقی رباتیک شما سازگار شده است و شما می توانید ربات را انتخاب کنید و به دستگاه های موجود اضافه کنید، اگر تنها یک دستگاه برای اتصال داشته باشید نیازی به این مرحله نخواهد بود.

بعد از ثبت جاروبرقی رباتیک یوفی می توانید به صفحه اصلی برنامه بازگردید و روی نماد ربات ضربه بزنید و در صورتی تمایل برای ربات جاروبرقی خود یک نام انتخاب کنید. فایده انتخاب یک نام برای جاروبرقی رباتیک این است که می توانید راحت تر دستورات را برای ربات بیان کنید.

اکنون شما می توانید جاروبرقی رباتیک یوفی  را از روی صفحه اصلی برنامه Google Home مشاهده کنید و از این پس با صدای خودتان یا از طریق یک بلندگوی هوشمند کنترل کنید یا مستقیما دستورات را از روی نمایشگر هوشمند اعمال کنید. جاروبرقی های رباتیک یوفی با قابلیت کنترل صوتی می توانند برای سالمندان یا افرادی که دچار مشکل حرکتی هستند بسیار مفید باشند.

دستورات صوتی با دستیار گوگل

کنترل جاروبرقی رباتیک با کنترل صوتی گوگل بسیار ساده است به خصوص اگر در خانه خود تنها یک جاروبرقی رباتیک داشته باشید. فقط بگویید Hey Google و دستور تمیز کردن یا توقف کار را بدهید، در این حالت حتی نیازی نخواهد بود که از اسم ربات استفاده کنید.

اگر جاروبرقی رباتیک شما امکان نقشه برداری هوشمند داشته باشد می توانید از ربات بخواهید تا تنها یک بخش خاص را تمیز کند یا مکانی که باید تمیز شود را برای ربات تعیین کنید. این مدل ها حتی می توانند به شما نشان دهند که جاروبرقی رباتیک شما در حال حاضر کجاست.

در خانه هایی که بیش از یک جاروبرقی رباتیک وجود دارد باید از نام ربات استفاده کنید تا دستورات را اعمال کنید، در غیر این صورت گوگل نمی داند که دستور شما را برای کدام ربات در نظر بگیرد ولی اگر تنها یک ربات دارید می توانید به جای اسم ربات بگویید Hey Google و دستور را بیان کنید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر از اسم های معمولی برای جاروبرقی رباتیک استفاده کنید ممکن است دستیار صوتی شما هنگامی که دستور را می شنود گیج شود یا به اشتباه با فردی با آن نام از مخاطبین شما تماس بگیرد پس سی کنید از نام های ساده تر و خاص تر استفاده کنید.

اتصال جاروبرقی رباتیک یوفی به الکسا
اتصال جاروبرقی رباتیک یوفی به الکسا

زمانی که جاروبرقی رباتیک خود را به برنامه Google Home خود متصل کنید می توانید از دستیار گوگل همراه با هر بلندگوی هوشمندی استفاده کنید. اگر نمایشگر هوشمند نیز داشته باشید می توانید کنترل های دستی جاروبرقی رباتیک از جمله شروع و مکث و توقف را نیز مشاهده کنید و با لمس هر کدام دستور لازم را اعمال کنید یا فرمان های صوتی را برای کنترل ربات به کار بگیرید. تمام این عملکرد ها در برنامه Google Home نیز موجود هستند و می‌توانید به عنوان گزینه دیگر با دستیار در برنامه صحبت کنید.

جاروبرقی های رباتیک یوفی و کنترل صوتی جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی های رباتیک یوفی قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارند و از پر فروش ترین مدل های موجود در بازار هستند. این ربات ها با دوام هستند و قابلیت های متعددی ارائه می دهند و با خانه های هوشمند سازگارند و برای افرادی که به دنبال ربات های جاروبرقی مقرون به صرفه هستند بهترین گزینه محسوب می شوند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی برای جمع آوری زباله ها و گرد و خاک کارایی شگفت انگیزی دارند و می توانند انواع سطوح از جمله کف های سخت و فرش ها و موکت ها را تمیز کنند. این ربات ها برای جمع کردن مو ها و شوره های حیوانات نیز مفید هستند.

کلام آخر

امروزه اکثر مدل های جاروبرقی رباتیک با استفاده از برنامه های گوشی هوشمند و کنترل صوتی از طریق Google Assistant با Google Home کار می‌کنند. برخی مدل های پیشرفته تر می توانند قابلیت های بیشتری برای کنترل دستگاه داشته باشند. شما می توانید دستورات شروع و پایان تمیز کاری یا فرستادن ربات به پایه شارژ را از این طریق به ربات اعلام کنید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها