راهنمای انتخاب جاروبرقی رباتیک مناسب کف های فرش شده

آیا جاروبرقی های رباتیک نیاز به نظارت دارند؟

جاروبرقی های رباتیک ابزار های تمیز کننده جالب و مفیدی هستند که می توانند به صورت کارآمد و موثر نظافت کف منزل شما را انجام دهند. به این ترتیب شما مجبور نخواهید بود که خودتان جارو کردن را انجام دهید و زیر مبل و میز را تمیز کنید زیرا ربات های جاروبرقی یوفی در زیر مبلمان حرکت می کنند و زباله و گرد و غبار را می مکند. با این حال برخی از مشتریان نگران این هستند که تنها گذاشتن این جاروبرقی های رباتیک خطرناک و حادثه آفرین شود. با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که آیا آیا جاروبرقی های رباتیک نیاز به نظارت دارند؟ و راه حل های کاربردی را بیان کنیم.

حیوانات خانگی و جاروبرقی های رباتیک

اگر در خانه حیوانات خانگی نگه می دارید بدون شک خرید یک دستگاه جاروبرقی رباتیک یوفی، بهترین تصمیمی است که می توانید برای خلاص شدن از نظافت مداوم مو ها و شوره ها بگیرید. به علاوه مدل های پیشرفته تر می توانند تمام سطوح از جمله کف های سخت و فرش و موکت را جارو کنند و دیگر نیازی نیست نگران پخش شدن مو های روی فرش و مبل باشید.

در صورتی که به خاطر حیوان خانگی خود، خرید جاروبرقی رباتیک را به تعویق انداخته اید باید بدانید که سگ ها و گربه ها با این جاروبرقی ها سازگار تر هستند زیرا ربات ها تهدید چندانی به نظر نمی رسد و به اندازه جاروبرقی های ایستاده قدیمی سرو و صدا ایجاد نمی کنند.

سگ ها گوش های حساسی دارند با این حال صدای جاروبرقی های رباتیک آن ها را اذیت نمی کند زیرا صدایی حدود 50 تا 60 دسی بل ایجاد می کنند که تقریبا به اندازه صدایی است که یخچال شما تولید می کند. همچنین اندازه این جاروبرقی ها بسیار کوچک است و سگ ها را نمی ترساند پس شاید وقت آن رسیده باشد تا جاروبرقی قدیمی خود را با یک ربات یوفی جایگزین کنید.

چرا جاروبرقی های رباتیک گاهی متوقف می شوند؟
چرا جاروبرقی های رباتیک گاهی متوقف می شوند؟

برخی از جاروبرقی های رباتیک علاوه بر جارو کردن می توانند کار شستشو و تمیز کردن کف را نیز انجام دهند و ممکن است نگرانی هایی درباره شوینده هایی که این دستگاه ها استفاده می کنند برای بچه ها و حیوانات خانگی که روی کف راه می روند وجود داشته باشد. بنابراین می توانید از جاروبرقی هایی استفاده کنید که از آب بدون شوینده برای شستن استفاده می کنند و این نگرانی را از بین ببرید.

بهتر است زمان که در منزل نیستید و ربات را با بچه ها و حیوانات تنها می گذارید از جاروبرقی رباتیک بدون حالت mop استفاده کنید. با اینکه محلول های شوینده ممکن است برای حیوانات ایمن باشند ولی همچنان نگرانی هایی وجود دارد پس این کار را در حالی که در خانه هستید انجام دهید تا ب‌توانید مراقب حیوانات خانگی و کودکان خود باشید.

جاروبرقی های رباتیک، تکنولوژی نظافت خودکار

جاروبرقی های رباتیک کارایی شگفت انگیزی در نظافت انواع سطوح دارند و می توانند کار جارو کردن کف را بدون نیاز به نظارت و کمک انجام دهند. به این ترتیب این ربات ها حتی زمانی که شما در منزل نباشید نیز می توانند کار نظافت را انجام دهند و مشکل نخواهند داشت.

در مورد اینکه آیا جاروبرقی های رباتیک نیاز به نظارت دارند یا نه؟ هنگام جارو کردن زمین الزامی وجود ندارد. با این حال اگر فکر می کنید که ربات ممکن است در جایی گیر کند یا حیوانات خانگی را از کنترل خارج کنید بهتر است تا ربات را با بچه های کوچک و حیوانات تنها نگذارید.

اکثر جاروبرقی های رباتیک دارای حسگر های هوشمند هستند که به آنها اجازه میدهد تا مناطقی که باید تمیز شود و موانع را تشخیص دهند و با نقشه برداری، چیدمان خانه شما را درک کنند و به صورت خودکار از برخورد یا سقوط اجتناب کنند.

بنابراین تنها گذاشتن ربات های جاروبرقی یوفی در خانه هیچ مشکلی ایجاد نمی کند و شما می توانید در اتاق خود استراحت کنید یا برای خرید بیرون بروید در هر حال ربات کار جارو کردن را بدون مشکل ادامه می دهد و به کمک شما نیاز ندارد.

جاروبرقی های رباتیک باید در زمانی که مورد استفاده قرار نمی گیرند در پایه شارژر بمانند. نگهداری ربات در پایه شارژر بیش از حد برق مصرف نمی کند و برای دستگاه نیز ایمن تر است. با این حال اگر چندین ماه قصد استفاده از دستگاه را ندارید می توانید آن را خاموش کرده و در کمد یا کابینت قرار دهید.

ربات های جاروبرقی در صورتی که دچار نقص فنی نشده باشند مشکلی ایجاد نمی کنند و به اثاثیه یا حیوانات و بچه ها آسیب نمی زنند با این وجود بهتر است برای اطمینان مرز های فیزیکی یا مجازی ایجاد کنید و ربات را از اتاق بچه ها و خانه حیوان خانگی خود دور نگه دارید. توصیه می شود ربات را از گلدان ها یا شکستنی ها نیز دور نگهدارید.

جاروبرقی رباتیک و کودکان

ربات های جاروبرقی کار نظافت را به حدی آسان کرده اند که شما می توانید تنها با فشار دادن یک دکمه و یا حتی برنامه ریزی برای تمام هفته کار نظافت را با خیال راحت به این ربات های کوچک بسپارید و از این رو، زمان آزاد بیشتری برای رسیدگی به امور دیگر خواهید داشت.

خانه هایی که یک یا چند کودک خردسال دارند می توانند بهترین استفاده را از جاروبرقی های رباتیک ببرند. زیرا با این دستگاه ها شما دیگر استرس کثیف شدن مداوم کف را نخواهید داشت و ربات یوفی به سرعت تمام آشفتگی هایی که بچه ها ایجاد می کنند را از بین می برد.

جاروبرقی های رباتیک به بچه ها آسیب نمی زنند با این حال بهتر است که برای محافظت از ربات اجازه ندهید که بچه ها با دست های خیس یا مرطوب ربات را لمس کنند. به طور کلی بهتر است که بچه ها به ربات نزدیک نشوند و با آن بازی نکنند تا به خود یا دستگاه آسیب نزنند.

همچنین بهتر است به خاطر داشته باشید که پایه شارژر ممکن است برای بچه ها خطرناک باشد و بازی با آن ممکن است باعث برق گرفتگی شود. بنابراین به کودکان آموزش دهید یا پایه شارژر را دور از دسترس بچه ها قرار دهید. فراموش نکنید که جاروبرقی های رباتیک اسباب بازی نیستند، این ربات ها لوازم خانگی با تکنولوژی بالا هستند که کودکان و حیوانات خانگی نباید روی آن بایستند و بشیننند.

جارو های رباتیک با سنسور ارتفاع و موانع
جارو های رباتیک با سنسور ارتفاع و موانع تمام گرد و غبار، موهای حیوانات و کثیفی های سطح خانه شما را به دقت پاک می کنند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی

برند یوفی انواعی از جاروبرقی های رباتیک با قابلیت های مختلف را ارائه می دهد که می توانند کار نظافت منزل را با توجه به نیاز های شما آسان تر کنند. ربات های یوفی با به روز ترین تکنولوژی ها طراحی و تولید می شوند و تمام انتظارات شما از یک ربات جاروبرقی را برآورده می کنند.

خرید یک جاروبرقی رباتیک یوفی یک سرمایه گذاری هوشمندانه است تا زمان با ارزش خود را به جای جارو کردن کف منزل به امور مهمتری اختصاص دهید. ربات های یوفی به خوبی می توانند مو ها و شوره های حیوانات خانگی را جمع کنند و به دلیل ارتفاع کم در زیر کمد ها مبلمان حرکت کنند و مناطق دور از دسترس را نیز تمیز کنند.

کلام آخر

جاروبرقی های رباتیک می توانند برای خانه هایی که بچه یا حیوان خانگی دارند بسیار مفید باشند با این حال بسیار مهم است که اقدامات احتیاطی را برای محافظت از حیوانات خانگی و نوزادانتان را به کار بگیرید و ربات را با کودکان نوپا و حیوانات تنها نگذارید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها