خرید جاروبرقی های رباتیک یوفی

چند بار در هفته باید از جاروبرقی رباتیک استفاده کنید؟

پاسخ به این سوال که چند وقت یکبار باید از جاروبرقی رباتیک استفاده کنید تا حد زیادی به ترجیحات خانواده شما بستگی دارد با این حال ممکن است گاهی سردرگم شوید که چگونه باید برنامه نظافت این ربات ها را اجرا کنید. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم پس با ما همراه باشید تا بدانید که با توجه به شرایط خود، چقدر از جاروبرقی رباتیک یوفی خود باید استفاده کنید.

چند وقت یکبار باید از جاروبرقی رباتیک استفاده کنید؟

اکثر افرادی که جاروبرقی رباتیک در خانه دارند تصورمی کنند که چهار بار در هفته استفاده از این ربات ها می تواند کف منزل را به خوبی از گرد و خاک پاک کنید و همیشه سطح را تمیز نگه دارد. با این حال اگر شما در خانه بچه های کوچک یا حیوانات خانگی دارید بدیهی است که باید بیشتر از جاروبرقی رباتیک خود استفاده کنید.

در صورتی که از آلرژی فصلی رنج می برید و گرد و خاک می تواند علائم این اختلال را افزایش دهد، توصیه می شود که به صورت روزانه از جاروبرقی های رباتیک استفاد کنید. برای افرادی که تنها زندگی می کنند یا زمان زیادی در منزل حضور ندارند می توانند به صورت هفتگی و کمتر از جاروبرقی های رباتیک استفاده کنند.

همانطور که گفته شد، سبک زندگی شما می تواند به طور قابل توجهی در میزان استفاده از این ربات های جاروبرقی موثر باشد. بنابراین در اولین قدم باید شرایط خانه و خانواده خود را در نظر بگیرید. در ادامه برخی از شرایط و نکاتی که می توانید در برنامه ریزی برای استفاده از جاروبرقی رباتیک مد نظر قرار دهید برای شما ارائه کرده ایم :

حیوانات خانگی

حیوانات خانگی می توانند تمام خانه شما را به هم به ریزند و بدون شک یکی از مهمترین دلایل برای استفاده روزانه از جاروبرقی های رباتیک، همین حیوانات دوست داشتنی هستند. جاروبرقی های رباتیک این مزیت را دارند که می توانند هفت روز هفته کار نظافت را انجام دهند و مناطق پرتردد در خانه شما را تمیز نگه دارند.

صرفه جویی در زمان و انرژی با جاروبرقی رباتیک
صرفه جویی در زمان و انرژی با جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی های رباتیک یوفی می توانند تمام مو های حیوانات خانگی را جمع کنند تا به مبل و فرش نچسبند. با اینکه جاروبرقی های رباتیک می توانند به شما کمک کنند تا زمان کمتری صرف نظافت کف منزل کنید. با این حال ممکن است نیاز باشد که مناطقی که این ربات ها نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند مانند راه پله ها و ورودی خانه را خودتان تمیز کنید.

کودکان

در هر خانه ای که بچه های کوچک زندگی می کنند آشفتگی و کثیفی در گوشه ها و کناره ها دور از انتظار نیست و ممکن است مناطقی مانند آشپزخانه و اطراف میز ناهارخوری را مجبور باشید روزانه و حتی دوبار در روز تمیز کنید. در صورتی که جاروبرقی رباتیک شما قابلیت جارو کردن و شستن کف را دارد می توانید کف های سخت را حداقل هفته ای یکبار بشویید و فرش ها را دوبار در هفته جارو کنید.

توجه داشته باشید که شما می توانید جاروبرقی رباتیک یوفی خود را به گونه ای تنظیم کنید که فقط برخی مناطق را جارو کند و از سایر قسمت ها چشم پوشی کند. می توانید برای مناطق پر تردد برنامه تمیز کردن روزانه و برای اتاق ها و قسمت هایی که کمتر کثیف می شوند 2 تا 4 بار در هفته از جاروبرقی رباتیک استفاده کنید.

شرایط خانه شما

اگر در شهر هایی زندگی می کنید که سطح گرد و خاک و آلودگی بیشتری دارند ممکن است لازم باشد تا بیشتر از جاروبرقی رباتیک استفاده کنید. به طور مثال اگر پنجره های خانه خود را باز نگه می دارید و یا در نزدیکی خانه شما ساخت و ساز انجام می شود بهتر است اجازه دهید که جاروبرقی رباتیک یوفی حداقل 4 بار در هفته کار کند تا تاثیر قابل قبولی داشته باشد.

علاوه بر شرایط محل زندگی و خانه خود  باید سلامت اعضای خانواده را نیز در نظر بگیرید. اگر شما یا یکی از افراد خانه شما از بیماری ها و اختلالات تنفسی مانند آسم رنج می برد بهتر است روزانه از جاروبرقی رباتیک استفاده کیند. به این ترتیب می توانید خانه را از باکتری ها و گرد و غبار پاک کنید و خطر ابتلا به آلرژی را کاهش دهید.

نکات استفاده از جاروبرقی رباتیک

پس از درک تعداد دفعات استفاده از جاروبرقی های رباتیک، مهم است که به درستی از جاروبرقی رباتیک یوفی خود استفاده کنید. در ادامه ما نکاتی که ممکن است هنگام استفاده از این ربات ها مفید باشد را ارائه کرده ایم.

بهتر است برای جاروبرقی خود یک برنامه زمان بندی برای جارو کردن ارائه کنید. از این طریق شما می توانید انتخاب کنید که کدام روز های هفته و چه زمانی ربات باید خانه را جارو کند. به این ترتیب حتی زمانی که خانه نباشید می توانید مطمئن باشید که ربات خانه شما را جارو خواهد کرد.

در برخی مدل ها حتی می توانید منطقه ای که باید تمیز شود را از قبل مشخص کنید تا کارایی نظافت افزایش پیدا کند. این جاروبرقی های رباتیک پس از نقشه برداری خانه به شما اجازه می دهند که از طریق تلفن هوشمند خود تمام برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

برای افزایش کارایی ربات های جاروبرقی بهتر است موانع را تا حد امکان از مسیر این جاروبرقی های رباتیک دور کنید. جاروبرقی های رباتیک ممکن است به پرده های بلند و سیم های برق گیر کنند بنابراین حتما پرده ها را ببندید و شارژ ها و کابل ها را از سر راه بردارید. یکی دیگر از نکات مهمی که باید بدانید این است که اجرای آزمایشی برنامه نظافت می تواند کمک کند تا مطمئن شوید که جاروبرقی ربات شما به درستی برنامه ریزی شده است.

در نهایت بهتر است بدانید که استفاده روزانه از جاروبرقی های رباتیک اشکالی ندارد به خصوص اگر یک روال منظم نظافت را دنبال کنید و برنامه ربات را تنظیم کنید. تنها باید به خاطر داشته باشید که ربات باید زمان کافی برای شارژ شدن و کمی زمان برای استراحت موتور داشته باشد تا مشکلات تمیز کاری را تشدید نکند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی

جاروبرقی های یوفی تضمین می کنند که از تجربه تمیز کردن راحت و موثر لذت ببرید. یوفی مدل های مختلفی از جاروبرقی های رباتیک را ارائه می دهد که انتخاب یک گزینه ایده آل را برای شما آسان خواهد کرد.

قدرت مکش جاروبرقی رباتیک خوب
قدرت مکش جاروبرقی رباتیک خوب

یوفی یکی از شناخته شده ترین برند های تولید کننده جاروبرقی های رباتیک محسوب می شود که انواع مدل های مختلف از این ربات ها را متناسب با نیاز های مختلف شما ارائه می دهد. جاروبرقی های نسل جدید یوفی می توانند علاوه بر جارو کردن فرش و کف، کار شستشو و پاک کردن لکه ها را نیز انجام دهند و کارایی نظافت را افزایش دهند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی مجهز به برس های غلتکی و دو طرفه هستند و می توانند تمام گوشه ها و کناره ها را به خوبی کنند. این ربات ها با قدرت مکش بالا می توانند به صورت عمیق و کارآمد زباله ها و گرد و خاک را از کف خانه شما پاک کنند.

کلام آخر

امیدواریم پس از مطالعه این مطلب جواب سوال “چند وقت یکبار باید جاروبرقی رباتم را استفاده کنم؟” را پیدا کرده باشید. به طور کلی جواب این سوال به نیاز های شخصی خانه شما و ترجیحات و انتظارات شما بستگی دارد.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها