راه اندازی و کنترل X8 Hybrid

جایگزین کردن جاروبرقی های قدیمی با جاروبرقی های رباتیک

زمانی که جاروبرقی های رباتیک برای اولین بار معرفی شدند از نظر مردم بسیار گران بدانند و هنگام نظافت با دیوار ها و اشیا برخورد می کردند و برای فضا های کوچک ناکارآمد بودند. اکنون با گذشت دو دهه از اولین جایگزین کردن جاروبرقی های رباتیک بسیاری از افراد جاروبرقی های دستی خود را با این ربات های هوشمند جایگزین کرده اند زیرا جاروبرقی های رباتیک یوفی میتوانند کاری بیشتر از جارو کردن ساده انجام دهند.

جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی های رباتیک در حقیقت از ابزار های هوشمندی هستند که می توانند در خانه شما حرکت کنند و کار روزانه جارو کردن را برای شما انجام دهند. این تکنولوژی پیشرفته باعث شدن افراد بتوانند تنها با فشردن یک دکمه به سادگی خانه خود را نظافت کنند.
جاروبرقی های رباتیک جدید قطعا ارزش خرید دارند زیرا می تواند تجربه یک نظافت بدون زحمت و صرف زمان را ایجاد کنند. ربات ها می توانند اشیا را در مسیر خود تشخیص دهند و با کنترل صوتی و سنسور های پیشرفته کار جارو کردن و تمیز کردن کف را به صورت موثرتری انجام دهند.
مزایای جایگزینی جاروبرقی قدیمی با جاروبرقی رباتیک
امروزه مدل های مختلفی از جاروبرقی های رباتیک در بازار موجود است که برای نیاز های مختلف نظافت اختصاصی شده اند و می توانند با قابلیت های کاربردی بیشتر خود شما را شگفت زده کنند. امروزه جاروبرقی های رباتیک می توانند علاوه بر جارو کردن کف، شستشو و پاک کردن لکه ها را انجام دهند. در ادامه ویژگی ها و عملکرد های کاربری این ربات ها را بررسی می کنیم تا بهتر بتوانید جاروبرقی رباتیک مناسب خانه خود را انتخاب کنید.

مدل های پیشرفته انواع جاروبرقی های رباتیک
مدل های پیشرفته انواع جاروبرقی های رباتیک

نقشه برداری و درک چیدمان و موانع

جاروبرقی های رباتیک یوفی به وسیله سنسور های هوشمند می توانند نقشه خانه شما را درک کنند و به طور موثرتری در خانه حرکت کنند و کار نظافت را انجام دهند. در حقیقت زمانی که برای اولین بار دستگاه را راه اندازی می کنید خانه شما را بررسی می کند تا طرح اتاق ها را ترسیم کند و به خاطر بسپارد.
ربات، داده هایی که از طریق حسگر ها دریافت کرده را ذخیره می کند و یک نقشه دو بعدی از خانه شما ترسیم می کند و بهینه ترین مسیر های جارو کردن را پیدا می کند. به این ترتیب جاروبرقی رباتیک می تواند تصمیم بگیرد جارو کردن را از کدام اتاق شروع کند و به صورت ادامه دهد.

سنسور های اجتناب از موانع

برخی از افراد نگران این هستند که ربات نتواند در بین شلوغی ها و به هم ریختگی های کف منزل کار نظافت را انجام دهد و نیاز باشد که قبل از استفاده از جاروبرقی رباتیک خانه را جمع و جور کنند. با جدیدترین فناوری تشخیص اشیا در این جاروبرقی های رباتیک دیگر نیازی به خالی کردن کف اتاق قبل از تمیز کردن نخواهید داشت زیرا ربات به طور هوشمند از برخورد را وسایل و اشیاء روی زمین جلوگیری می کند.
سنسور های زیر دستگاه کمک می کند که جاروبرقی رباتیک بتواند لبه ها و پله ها را به سرعت تشخیص دهد و از سقوط جلوگیری کند تا نگران آسیب دیدن دستگاه نباشید. همین سنسور ها در زمان حرکت جاروبرقی بر روی فرش می توانند تغییر سطح را تشخیص داده و باعث تقویت مکش خودکار و یا خاموش کردن حالت mop شود.

تمیز کردن سطوح مختلف با جایگزین کردن جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی های رباتیک می توانند با سطوح مختلف سازگار شوند و برای تمیز کردن کاشی، کفپوش و فرش و موکت استفاده شوند. برخی مدل های پیشرفته می توانند به صورت خودکار با تغییرات سطح سازگار شوند و میزان مکش را متناسب با آن تغییر دهند و تنظیمات برس ها را کنترل کنند.
تمیز کردن فرش و موکت ها به قدرت بالای مکش نیاز دارد تا زباله ها و مو ها را از بین الیاف فرش خارج کند بنابراین شما می توانید برای تمیز کردن فرش ها حالت مکش را روی تمیز کردن عمیق قرار دهید. لازم به ذکز است که اغلب جاروبرقی ها رباتیک می توانند ازلبه فرش با ارتفاع 25 میلی متر بالا بروند و گیر نمی کنند ولی اگر در خانه شما در ورودی اتاق ها لبه های با ارتفاع بیشتر وجود دارد ربات نخواهد توانست که به تنهایی از این قسمت ها عبور کند.

جارو کردن مناطق دور از دسترس

از اصلی ترین مزایایی جاروبرقی های رباتیک تمیز کردن قسمت هایی از کف است که تمیز کردن آن ها با جاروبرقی های معمولی به سادگی امکان پذیر نیست. جاروبرقی رباتیک می تواند گوشه های دیوار ها را به خوبی تمیز کنند و بدون نیاز به جابجایی وسایل زیر آن ها را جارو بکشند.
ارتفاع جاروبرقی های رباتیک به اندازه ای است که می تواننند زیر مبلمان، تخت و کمد ها حرکت کنند و تمام گرد و خاک را جارو بکشند. شما می توانید کار تمیز کردن همه مناطق دور از دسترس را به این ربات ها واگذار کنید و مطمئن باشید که هیچ قسمتی از قلم نمی افتد.

نکات نگهداری از جاروبرقی های رباتیک
نکات نگهداری از جاروبرقی های رباتیک

شارژ کردن خودکار

جاروبرقی های رباتیک می توانند به صورت مستقل شارژ شوند بنابراین زمانی که شارژ باتری کم باشد به پایه شارژر برمی گردند و شارژ می شوند و سپس به طور خودکار به ادامه کار نظافت برگردند. باتری های جاروبرقی های رباتیک یوفی از با کیفیت ترین باتری های لیتیوم است که طولانی ترین عمر باتری را فراهم می کند و به ربات اجازه می دهد مدت طولانی به جارو کردن ادامه دهد.
حالت های تمیز کردن قابل تنظیم
جاروبرقی های رباتیک پیشرفته می توانند قدرت مکش و mop و برس ها را با توجه به نیاز های شما تغییر دهند. شما می توانید برای تمیز کردن قسمت های مختلف اتاق خواب ها، آشپزخانه و اتاق نشیمن از این جاروبرقی های رباتیک استفاده کنید و با توجه به میزان آلودگی یا نوع سطح تنظیمات را تغییر دهید.
شما می توانید تنظیمات جاروبرقی های رباتیک یوفی را شخصی سازی کنید و حتی برنامه تمیز کاری را برای روز های آینده مشخص کنید تا حتی زمانی که در منزل نیستید کار نظافت انجام شود. به عبارت دیگر شما میتوانید با استفاده از تلفن هوشمند خود تمیز کردن را در روزها و زمان‌های تعیین‌شده برنامه‌ریزی کنید.

جاروبرقی های رباتیک یوفی

جاروبرقی های رباتیک یوفی از نظر کارایی و اتوماسیون میتوانند بهترین جایگزین برای جاروبرقی های قدیمی شما باشند و سطح مختلف خانه شما را به صورت خودکار تمیز کنند. شما می توانید متناسب با خانه خود یکی از مدل های یوفی را انتخاب کنید و از این پس کار نظافت را به این ربات کوچک واگذار کنید.
با افزایش تقاضا ها برای تهیه این ربات ها اکنون می توانید انواع مختلفی از جاروبرقی های رباتیک با قیمت های متفاوت را در بازار پیدا کنید که به طور کلی مدل هایی که ابزار های متعدد، قطعات بادوام و عملکرد یکپارچه تری دارند قیمت بالاتری خواهند داشت. با این حال جاروبرقی های رباتیک یوفی با کارایی بالا و قابلیت های کاربردی قیمتی مناسب دارند که باعث شده به یکی از محبوب ترین مدل های جاروبرقی رباتیک تبدیل شوند.
کلام آخر
در این مقاله در این باره بحث کردیم که چرا جاروبرقی های رباتیک ارزش جایگزینی جاروبرقی های قدیمی را دارند. این جاروبرقی های رباتیک می توانند خانه شما را سریعتر و موثر تر تمیز کنند و به شما کمک کنند تنها با لمس یک دکمه کار نظافت روزانه کف را انجام دهید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها