زندگی آسان تر با جاروبرقی های رباتیک

نکات تمیز کردن بی عیب با جاروبرقی های رباتیک

جاروکردن روزانه کف پوش ها و فرش ها می تواند بسیار خسته کننده و وقت گیر باشد از همین رو جاروبرقی های رباتیک با هدف راحت تر کردن و تمیز کردن بی عیب با جاروبرقی های رباتیک طراحی شده اند. امروزه جاروبرقی های رباتیک می توانند به خوبی تمام کار نظافت کف را انجام دهند. جاروبرقی های رباتیک یوفی می توانند به شما کمک کنند تا بدون زحمت خانه خود را تمیز کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

جاروبرقی های رباتیک از جارو کردن تا شستن زمین را به صورت خودکار انجام می دهند و به طور یکپارچه به شما کمک می کنند تا گرد و غبار و کثیفی را از کف منزل خود پاک کنید. این ربات به خصوص برای افراد مسن و افراد مبتلا به آلرژی بسیار مفید هستند و می توانند روند نظافت منزل را متحول کنند.

تنظیم ربات های جاروبرقی با نیاز های منزل

جاروبرقی های رباتیک می توانند به صورت مستقل علاوه بر تمیز کردن کف، کار شستشو و پاک کردن لکه ها را نیز انجام دهند. در صورتی که باتری ربات در بین کار خالی شود، ربات به صورت خودکار به پایه شارژر بازگشته و بعد از شارژ شدن کار نظافت را از سر می گیرید.

برخی از مدل های پیشرفته جاروبرقی های رباتیک می توانند پد های شستشو را به صورت خودکار تمیز کنند یا مخزن زباله را تخلیه کنند. شما می توانید حالت های تمیز کردن ربات را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.

در صورتی که کف های منزل شما بیش از حد معمول کثیف است می توانید از قدرت بالای موتور استفاده کنید تا به طور موثر تمام آلودگی را از بین ببرید. برای نظافت روزانه حالت تمیز کردن ملایم می تواند مناسب باشد تا علاوه بر افزایش سرعت تمیز کاری، به خوبی کار تمیز کردن را انجام دهد.

بررسی ناوبری با دوربین
بررسی ناوبری با دوربین

حالت Vacuum’s Mopping نیز دارای قابلیت تنظیم شدت تمیز کردن است. شما می توانید از حالت های ملایم برای تمیز کردن روتین کفپوش ها استفاده کنید تا آب کمتری مصرف شود و به طور کارآمد لکه ها و کثیفی ها را پاک کند.

جاروبرقی های رباتیک با پد های تمیز کردن قوی می توانند به خوبی کفپوش ها و کاشی های شما را تمیز و درخشان کنند بدون اینکه بر روی کف خراش ایجاد کنند یا به کفپوش ها آسیب بزنند. پد های ربات های جاروبرقی باید به طور منظم تمیز و تعویض شوند تا کارایی نظافت کف کاهش نیابد.

فلیتر های چند مرحله ای برای تمیز کردن بی عیب با جاروبرقی های رباتیک

به طور معمول پس از جارو زدن کف، مقداری گرد و غبار در هوا پراکنده خواهد شد ولی وجود فیلتر های قدرتمند می تواند این آلرژن ها را کاهش دهد و هوا را سالم نگه دارد. فیلتر های جاروبرقی های رباتیک می توانند به خوبی کثیفی ها را جمع کرده و از پخش شدن آن ها جلوگیری کند.

مخزن ذخیره زباله در جاروبرقی های رباتیک با ظرفیت بالا می تواند بسیار کارآمد باشد و زحمت تخلیه مکرر مخزن را حین نظافت کاهش دهد. برخی از مدل های پیشرفته حتی این امکان را دارند که به صورت خودکار به پایه شارژر برگشته و مخزن را تخلیه کنند.

سیستم فیلتر چند مرحله ای می تواند ذرات ریز گرد و غبار که باعث حساسیت می شوند را با کارایی بالا جمع کرده و هوای خانه شما را سالم و تمیز نگه دارد. این قابلیت برای خانه هایی که حیوانات خانگی دارند و افراد مبتلا به آسم می تواند کاربردی تر باشد.

کتنرل صوتی برای تمیز کردن بی عیب با جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی های رباتیک می توانند برای سالمندان یا افرادی که مشکلات حرکتی دارند کارآمد باشند. این رباتی ها بدون هیچ کمکی می توانند کار تمیز کردن را انجام دهند و کنترل و نگهداری آن ها نیز بسیار راحت است.

کنترل ربات از طریق تلفن های هوشمند می تواند برای کاربران مسن مشکل باشد ولی جای نگرانی نیست شما می توانید جاروبرقی های رباتیک با کنترل صوتی برای والدین خود تهیه کنید تا به سادگی نظافت منزل خود را انجام دهند.

با فناوری کنترل صوتی حتی افرادی که با تلفن های هوشمند آشنا نیستند می توانند از جاروبرقی های رباتیک استفاده کنند. فقط کافیست دستورات را با صدای بلند بیان می کنید و ربات شروع به جاروکردن خواهد کرد و بدون نیاز به نظارت و کمک شما تمام کف را تمیز خواهد کرد.

تمیز کردن بدون زحمت فرش و کفپوش

جاروبرقی های رباتیک امروزه می توانند به صورت خودکار تمام کار نظافت را انجام دهند. جاروبرقی های ربات تمام کف و فرش های خانه شما را جارو می کند و با مکش قدرتمند خود گرد و خاک و مو های حیوانات را جمع می کند.

امروزه جاروبرقی های رباتیک به سیستم های اجتناب از موانع مجهز هستند و به خوبی در بین اثاثیه حرکت می کنند و به دیوار ها برخورد نمی کنند یا از پله ها پایین نمی افتند. در حقیقت جاروبرقی های رباتیک با فناوری هوشمند می توانند نقشه و چیدمان خانه شما را درک کنند و بدون مشکل کف خانه را جارو کنند.

 

جاروبرقی های رباتیک حتی می توانند گوشه های دیوار را نیز به خوبی تمیز کنند، این جاروبرقی ها با چندین برس مختلف می تواننند آلودگی ها را به طور کامل در مسیر حرکت خود جمع کنند. همچنین ارتفاع کم این ربات ها باعث می شود بتواند در زیر مبلمان و کمد ها نیز حرکت کنند.

جاروبرقی های رباتیک دارای برس های جانبی هستند که گرد خاک و کثیفی را به سمت مکش زیر ربات می فرستند و لبه و گوشه ها را به خوبی تمیز می کند و از جمع شدن آلودگی در این قسمت ها جلوگیری می کند.

برای افزایش کارایی جاروبرقی های رباتیک لازم است تا پایه شارژر را در مکان مناسبی قرار دهید تا ربات بدون نیاز به کمک شما بتواند در پایه شارژر قرار گیرد. توصیه می شود که پایه شارژر را از مبلمان و اثاثیه فاصله دهید تا ربات به خوبی بتواند مسیر بازگشت را پیدا کند.

در هنگام خرید جاروبرقی های رباتیک باید در نظر داشته باشید که ارتفاع کمتر دستگاه می تواند این امکان را به ربات بدهد که به سادگی مکان هایی که دسترسی به آن ها مشکل است را تمیز کند. این جاروبرقی های رباتیک می تواننند بدون نیاز به جابجا کردن اثاثیه زیر آن ها را جارو کرده و به خوبی تمیز کنند.

سیستم تصویربرداری جاروبرقی رباتیک
برخی از جاروبرقی ها با اجازه دادن به شما برای دسترسی به سیستم تصویربرداری جاروبرقی رباتیک خود، نقش دوربین‌های امنیتی را نیز داشته باشند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی

از بهترین تولید کنندگان جاروبرقی های رباتیک می توان به برند یوفی اشاره کرد که با تولید محصولات با کیفیت و کارآمد در بین خریداران مشهور است. جاروبرقی های رباتیک یوفی علاوه بر مکش قدرتمند می توانند به خوبی از برخورد با موانع جلوگیری کنند. این ربات ها تمام گرد و خاک و کثیفی با دقت و بدون سر و صدای آزار دهنده جمع می کنند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی دارای سیستم کنترل صوتی هوشمند هستند که به کاربران این امکان را می دهد تا با بیان کردن دستورات، بتوانند جاروبرقی را متوقف کرده یا حالت های تمیز کردن را تنظیم کنند. این قابلیت به ویژه برای سالمندان و افرادی که با اپلیکیشن های گوشی هوشمند آشنا نیستتند بسیار مفید است.

فیلتر های چند مرحله می توانند به خوبی گرد و غبار های آلرژی زا را جمع کنند و هوای خانه را برای کودکان و افراد مبتلا به آلرژی سالم نگه دارد. لازم به ذکر است باید مطابق دستورالعمل دفترچه راهنما این فیلتر ها را به صورت منظم تعویض کنید.

کلام آخر

جاروبرقی های رباتیک یک راه حل جامع برای تمیز کردن خودکار کف منزل هستند. جاروبرقی رباتیک یوفی، یک ابزار تمیز کننده بسیار کارآمد و به صرفه است و می تواند شما را از نگرانی تمیز کردن روزانه کف رها کند.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها