جاروبرقی رباتیک eufy RoboVac G20

ویژگی های مهم جاروبرقی های رباتیک

امروزه جاروبرقی های رباتیک محبوبیت بالایی پیدا کرده اند و در اکثر خانه ها می توانید این جاروبرقی های کوچک و پر کاربرد را ببیند. خرید یک جاروبرقی رباتیک یوفی می تواند به شما کمک کند تا در وقت صرفه جویی کنید و بدون زحمت کف منزل خود را تمیز کنید. جاروبرقی های رباتیک می توانند سال های طولانی بدون نیاز به کمک شما تمام خانه را جارو کنند. مدل های متعدد موجود در بازار می تواند انتخاب را سخت کند از همین رو در این مقاله ویژگی های مهم جاروبرقی های رباتیک که باید در هنگام خرید به آنها دقت کنید بیان می شود.

خرید جاروبرقی رباتیک مناسب

انواع مختلفی از جاروبرقی های رباتیک در بازار وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود و ویژگی هایی که از ربات انتظار دارید، اقدام به خرید کنید. با توجه به اینکه جاروبرقی های رباتیک قیمت نسبتا بالایی دارند، قطعا نمی خواهید که جاروبرقی تهیه کنید که نمی تواند کارایی لازم را برای خانه شما داشته باشد. بر همین اساس توصیه می شود که پیش از خرید ویژگی های مرتبط با نیاز خود را بررسی کنید.

قدرت مکش از ویژگی های مهم جاروبرقی های رباتیک 

بدیهی است در مورد همه جاروبرقی ها هر چه قدرت مکش بالاتر باشد، جاروبرقی می تواند زباله های بیشتری را جمع کند و در نهایت کارایی نظافت را افزایش دهد. این ویژگی در مورد جاروبرقی های رباتیک این امکان را ایجاد می کند که تا کار نظافت را سریع تر و بهتر انجام دهد.

برتری های مقایسه جاروبرقی رباتیک یوفی
برتری های مقایسه جاروبرقی رباتیک یوفی

در مورد خانه های دارای حیوانات خانگی یا بچه این مورد اهمیت بیشتری دارد زیرا با مکش قدرتمند تر، جاروبرقی رباتیک شما می تواند تمام آلودگی ها را از داخل الیاف فرش و موکت یا گوشه ها و کناره های اتاق نیز مکش کند.

عمر باتری ربات

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که باید به آن دقت داشته باشید عمر باتری است زیرا این مورد تعیین خواهد کرد که ربات تا چه مقدار می تواند بدون شارژ مجدد به جارو کردن ادامه دهد. هر چه عمر باتری بیشتر باشد به این معنی است که جاروبرقی ربات می تواند مدت طولانی تری تمیز کند و کارآمد تر خواهد بود.

تمام جاروبرقی های رباتیک می توانند زمانی که شارژ باتری به پایان رسید به پایه شارژر برگشته و مجدد شارژ شوند. در مدل های پیشرفته تر این امکان وجود دارد که جاروبرقی مخزن زباله را نیز به صورت خودکار تخلیه کند.

سنسور های جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی های رباتیک انواع مختلفی از حسگر ها را برای سنجش و ارزیابی محیط اطراف دارند. این حسگر ها می توانند برای تشخیص فاصله، ارتفاع و موانع استفاده شوند و حرکت جاروبرقی رباتیک را بهبود دهند. استفاده از سنسور های قدرتمند نظافت را آسان و کارآمد خواهد کرد و جاروبرقی رباتیک شما را بسیار هوشمند تر خواهد کرد.

زمانی که سنسور های جاروبرقی رباتیک شما حساس و پیشرفته باشند نیازی نیست نگران افتادن ربات از پله ها یا گیر کردن آن بین اثاثیه شوید. با فناوری های پیشرفته امروزه جاروبرقی های رباتیک می توانند مسیر را تشخیص داده و اشیا را در سر راه کشف کنند تا از برخورد و آسیب اجتناب کنند. همچنین ربات ها میتوانند پایگاه داده ها را بروزرسانی کنندکه توانایی ها را افزایش می دهد.

نکات تمیز کردن سنسور های جاروی رباتیک یوفی
نکات تمیز کردن سنسور های جاروی رباتیک یوفی

قابلیت نقشه برداری ربات

با پیشرفت های گسترده، امروزه جاروبرقی های ربات دارای قابلیت جدید نقشه برداری سریع هستند که میتواند به ربات در ایجاد یک نقشه کامل از خانه شما کمک کند. با این قابلیت ربات می تواند تنظیمات نظافت را به صورت اختصاصی تنظیم کند و مرز ها و مناطق خاص را به خاطر بسپارد.

ویژگی نقشه برداری این امکان را فراهم می کند تا مناطقی که باید تمیز شود و همچنین مناطقی که ربات نباید به آنها وارد شود را مشخص کنید. با این فناوری نقشه برداری شما می تواند اثاثیه و اشیا را در نقشه مشخص کنید تا ربات اطراف آنها را تمیز کند. . در حقیقت با این قابلیت ربات می تواند چیدمان خانه شما را درک کند و مسیر های تمیز کردن را به خاطر بسپارد تا به طور موثر خانه را تمیز کند و از رفت و آمد تکراری و برخوردهای نامطلوب اجتناب کند.

کنترل هوشمند از ویژگی های مهم جاروبرقی های رباتیک 

جاروبرقی های رباتیک امروزه به راحتی می توانند بخشی از خانه هوشمند شما باشند و از راه دور به سادگی کنترل شوند. شما می تواند انواع جاروبرقی های رباتیک یوفی را از راه دور با اتصال دستگاه به وای فای کنترل کنید.

شما می توانید شروع و پایان تمیز کاری و مناطقی که باید تمیز شوند را از طریق تلفن هوشمند خود در هر کجا که باشید تعیین کنید. همچنین این  جاروبرقی ها را می توانید به وسیله کنترل صوتی هوشمند نیز کنترل کنید تا ربات با هوش مصنوعی و تشخیص صدا دستورات را دریافت کند.

ربات های جاروبرقی را می توانید با صحبت کردن کنترل کنید و دستورات لازم را به ربات بدهید تا کار جارو کردن به ساده ترین شکل ممکن انجام شود. شما می توانید زمانی که خانه نیستید از ربات بخواهید تا نظافت را انجام دهد تا زمانی که به خانه می رسید خانه ای تمیز و در آرامش داشته باشید.

جاروبرقی رباتیک یوفی در زمان شما صرفه جویی می کند
جاروبرقی رباتیک یوفی در زمان شما صرفه جویی می کند

برس های جاروبرقی رباتیک

یکی از اجزای اصلی جاروبرقی های رباتیک برس های غلتکی هستند که در کنار دستگاه قرار  دارند. این برس ها به ربات کمک می کنند تمام گوشه ها و لبه ها را در مسیر خود به خوبی تمیز کند و دقت تمیز کاری را افزایش دهد.

با وجود این برس ها هیچ زباله ای در مسیر باقی نمی ماند و همه قسمت ها به طور کامل جارو می شوند. وجود برس ها این امکان را ایجاد می کند تا ربات با یکبار حرکت در مسیر خود تمام مسیر را کاملا تمیز کند و قسمتی از قلم نیفتد.

فیلتر های ربات جاروبرقی

جاروبرقی های ربات اکثرا دارای فیلتر هایی هستند که می تواند گرد و غبار را جمع کند تا مواد حساسیت زا در هوا پخش نشوند و کیفیت هوا بهبود یابد. در حقیقت فیلتر های جاروبرقی ربات با جذب ذرات موجود در هوا می توانند به کاهش آلرژن ها در هوای منزل کمک کنند تا پس از جارو کردن خانه ای تمیز و سالم داشته باشید.

جاروبرقی های رباتیک یوفی

انواع جاروبرقی های یوفی با مکش عالی و مجهز به برس های جانبی می توانند کار تمیز کردن را به بهترین نحو انجام دهند و به طور جامع و کارآمد تمام کف منزل شما را جارو کرده تا هیچ لکه و گرد و غباری باقی نماند.

جاروبرقی رباتیک یوفی با فناوری های به روز میتوانند نقشه های مجازی کاملی از خانه شما ایجاد کنند تا جاروکردن را کارآمد تر و سریع تر انجام دهند. جاروبرقی های یوفی با قیمت مناسب و کیفیت بالا از پرطرفدار ترین مدل های موجود هستند که می توانید برای منزل خود تهیه کنید.

 در خانه های بزرگ با بچه ها یا حیوانات خانگی خرید این جاروبرقی های یوفی می تواند انتخاب ایدآلی باشد تا به طور موثر تمام کف منزل را همیشه تمیز نگه دارند و شما با حداقل زحمت بتوانید نظافت منزل را انجام دهید.

نکاتی که در خرید جاروبرقی رباتیک در نظر بگیرید
نکاتی که در خرید جاروبرقی رباتیک در نظر بگیرید

کلام آخر

جاروبرقی های رباتیک می توانند کف های سخت و فرش های شما را به خوبی جارو کنند تا شما زمان بیشتری برای کار های خود داشته باشید و از زحمت جارو کردن خانه نجات پیدا کنید. امیدواریم این مقاله به شما در خرید یک جاروبرقی رباتیک مناسب کمک کند.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها