اطمینان از تمیزی خانه با جاروبرقی‌های رباتیک

قابلیت های جاروبرقی رباتیک که از آنها بی اطلاع هستید

جاروبرقی های رباتیک با پیشرفت های گسترده ای که در سال های گذشته داشته اند به خوبی توانستند رویای زندگی راحت با ربات ها را محقق کنند. در دنیای امروز، ربات های جاروبرقی می توانند در همه خانه ها کار نظافت را انجام دهند و زحمت جارو کردن روزانه خانه را به بهترین شکل به عهده بگیرند. جاروبرقی های رباتیک اکنون می توانند کار های بیشتری از جارو کردن انجام دهند، در این مقاله با ما همراه باشید تا ببینید که قابلیت های جاروبرقی رباتیک هوشمند چیست و چه کار هایی را می تواند انجام دهد. بدون شک شگفت زده خواهید شد که چه تعداد ویژگی اضافی در این جاروبرقی رباتیک قرار داده شده تا بتواند بهترین کارایی را ارائه دهد.

چرا باید یک جاروبرقی رباتیک داشته باشید؟

جاروبرقی های رباتیک مانند یک دستیار هوشمند می توانند دستورات شما را به دقت و سرعت انجام دهند. ممکن است تصور کنید که خرید این جاروبرقی ها با قیمت بالایی که دارند چندان به صرفه نیست و نمی تواند جایگزین جاروبرقی قدیمی شما شود ولی کافیست یک بار این جاوربرقی ها را امتحان کنید تا متوجه شوید خرید یکی از این ربات های کوچک در حقیقت یک سرمایه گذاری سودمند است.

با افزایش تقاضا ها برای خرید جاروبرقی های رباتیک، شاهد هستید که این جاروبرقی ها امروزه در مدل ها و انواع مختلفی در بازار در دسترس هستند و می توانید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. لازم به ذکر است جاروبرقی های رباتیک در مقایسه با گذشته به شدت پیشرفت کرده اند و بسیار قدرتمند تر و هوشمند تر از گذشته می توانند کار تمیز کردن را برای شما انجام دهند. به طوری که می توان گفت این جاروبرقی ها در حال حاضر فراتر از ربات های تمیز کننده هستند.

جاروبرقی رباتیک یوفی
جاروبرقی رباتیک یوفی

برخی از مدل های پیشرفته جاروبرقی رباتیک می توانند همزمان کار جارو کردن و تمیز کردن را انجام دهند و علاوه بر حذف گرد و غبار و زباله ها، لکه ها ها را نیز به خوبی بشویند. مدل های پیشرفته به گونه ای طراحی شده اند که می توانند با توجه به محیطی که قرار است تمیز شود تنظیمات را هماهنگ کنند. لازم به ذکر است نیازی نیست که پیشرفته ترین مدل از جاروبرقی رباتیک را تهیه کنید که قطعا هزینه بالایی دارد. باید با توجه به نیاز ها و انتظارات خود و همچنین متناسب با بودجه ای که دارید بهترین جاروبرقی رباتیک را انتخاب و تهیه کنید.

قابلیت های جاروبرقی رباتیک 

حیوانات خانگی دوست داشتنی شما می توانند مو های خود را در سراسر کف پخش کنند یا با پنجه های گلی در خانه هرج و مرج ایجاد کنند، در این شرایط جاروبرقی های رباتیک با قابلیت شستشو و جارو کردن همزمان می تواند راه حل مشکل شما باشند.

جاروبرقی های رباتیک هوشمند یک پد تمیز کننده در زیر بدنه اصلی خود دارند که می تواند لکه ها و کثیفی های روی کف را تمیز کند. این مدل جاروبرقی های رباتیک خانه شما را بسیار تمیز تر و درخشان تر از همیشه نگه می دارند و برای تمیز کردن کارآمدتر مناسب هستند.

تمیز کردن مناطق دور از دسترس 

جاروبرقی های رباتیک در این مورد نسبت به جاروبرقی های قدیمی برتری دارند و می توانند مناطق خاص را نیز تمیز کنند. قسمت های زیادی از کف وجود دارد که ممکن است به سادگی نتوانید آن ها را تمیز کنید یا برای جارو کردن این قسمت ها نیاز باشد تا وسایل را جابجا کنید.

جاروبرقی های ربات با ارتفاع کم خود می توانند در زیر مبلمان و تخت و کمد ها حرکت کنند و تمام این قسمت ها را همیشه تمیز نگه دارند. شما حتی می توانید تمیز کردن زیر میز ناهارخوری را نیز به این جاروبرقی های هوشمند واگذار کنید، جاروبرقی ربات می تواند تمام لکه و کثیفی ها را از کف پاک کند. این امکان وجود دارد که برنامه ربات را به گونه ای تنظیم کنید که بعد از هر وعده غذا فقط زیر میز را جارو کند.

استفاده از جاروبرقی های رباتیک در مکان های مختلف

جارو برقی های رباتیک می توانند تمام کف منزل و اتاق های خانه شما را تمیز کنند. شما حتی می توانید طبقات مختلف را نیز با این جاروبرقی ها تمیز کنید. جاروبرقی های رباتیکی که امکان پاک کردن و شستشو دارند را  می توانید در آشپزخانه و حمام نیز استفاده کنید.

اگر به طور اتفاقی یک فنجان چای را روی زمین بیندازید برای پاک کردن آن نیازی نیست از سطل و تی استفاده کنید، به سادگی این کار را به جاروبرقی رباتیک واگذار کنید. جاروبرقی های ربات می توانند لکه ها را به سرعت پاک کنند و کمک بزرگی در آشپزخانه باشند.

مراقب فرش های پرز بلند و ضخیم باشید
مراقب فرش های پرز بلند و ضخیم باشید

جارو رباتیک با قابلیت های پیشرفته

جاروبرقی های رباتیک تمام کف را به صورت منظم تمیز می کنند و هیچ قسمتی را از قلم نمی اندازند. در حقیقت مدل های امروزی برخلاف مدل های قدیمی به صورت تصادفی و نامنظم حرکت نمی کنند تا جارو کردن کارآمد تر از قبل باشد.

جاروبرقی های رباتیک خاک و زباله را در مخزن خود جمع می کنند و زمانی که این مخزن پر شود باید آن را خالی کنید تا بتواند به کار خود ادامه دهد. در خانه های بزرگ و اتاق های زیادی ممکن است نیاز باشد که شما چندین بار مخزن را خالی کنید که این کار می تواند زمان بر باشد.

در حال حاضر جاروبرقی های رباتیک پیشرفته ای در بازار موجود است که می تواند به صورت خودکار مخزن زباله را تخلیه کند. این مدل جاروبرقی های ربات کار جارو کردن را انجام می دهند و هر زمان که مخزن زباله پر شد به پایه برمی گردند و بعد از خالی شدن مخزن جارو کردن را از سر می گیرند. در صورتی که یکی از این مدل های پیشرفته را تهیه کنید دیگر مجبور نیستید به طور مکرر مخزن جاروبرقی را تخلیه کنید.

جاروبرقی های رباتیک یوفی

جاروبرقی های رباتیک یوفی با کارایی جارو کردن و تمیز کردن همزمان، بسیار محبوب هستند و می توانند کار نظافت کف را به صورت موثرتری انجام دهند. این مدل از جاروبرقی های رباتیک سنسور های بسیار قدرتمندی دارند که می توانند به خوبی لبه ها و پله ها را تشخیص دهند و از همین رو هرگز از پله ها سقوط نمی کنند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی می توانند در خانه هوشمند شما به نظافت راحت تر و مناسب تر شما کمک کنند. جاروبرقی های یوفی با وجود کارایی و کیفیت بالایی که دارند قیمت مناسبی ارائه می دهند و به همین جهت از محبوب ترین مدل های موجود هستند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی برای افراد پر مشغله انتخاب ایده آلی هستند تا از نظافت روزانه راحت شوند و در زمان خود صرفه جویی کنند. به هیچ وجه نیازی نیست نگران این باشید که فراموش کنید جاروبرقی رباتیک را شارژ کنید زیرا این جاروبرقی های یوفی می توانند به صورت خودکار به پایه شارژر متصل شوند و همیشه برای زمان نظافت بعدی آماده باشند.

کلام آخر

جاروبرقی های رباتیک برای رفاه بیشتر انسان طراحی و تولید شده اند تا کار جارو کردن را به عهده بگیرند و کار نظافت را راحت تر کنند. اما با گذر زمان این دستگاه ها توانمند تر شدند و به شما در داشتن یک خانه هوشمند کمک می کنند و می توانند با کارایی بالا گزینه مناسبی برای هر خانه ای باشند.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها