راه اندازی و کنترل X8 Hybrid

آیا جاروبرقی های ربات به اندازه جاروبرقی های دستی قوی هستند؟

جاروبرقی های رباتیک با قدرت پاک کنندگی بالا و بدون نیاز به هیچ کمکی می توانند تمام کف منزل شما را تمیز کنند از همین رو امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. با توجه به افزایش تقاضا ها برای خرید جاروبرقی های رباتیک سوال های زیادی برای مشتریان ایجاد شده است. یکی از اصلی ترین سوالات قبل از خرید جاروبرقی رباتیک این است که آیا جاروبرقی های رباتی به اندازه جاروبرقی های دستی قوی هستند؟ در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد.

نظافت منزل با جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی های رباتیک باعث می شوند زمان کمتری برای نظافت تلف کنید، حتی اگر ترجیح می دهید که به جای صرف وقت برای نظافت، زمان خود را برای کار یا خانواده بگذارید می توانید به این جاروبرقی ها اعتماد کنید. در این خصوص سوال اصلی که پیش می آید این است که آیا جاروبرقی های رباتیک می توانند به طور موثر کف را جارو کنند و جایگزین جاروبرقی های قدیمی شوند؟ و کدام مدل برای تمیز کردن استاندارد کف مناسب تر است.

با مقایسه قابلیت ها و ویژگی های جاروبرقی های رباتی با جاروبرقی های معمولی می توانید به این سوال ها پاسخ دهید. در قدم اول باید قدرت تمیز کنندگی و راحتی کار با آن ها را مقایسه کرد و با توجه به انتظارات خود، مناسب ترین انتخاب را انجام دهید.

نحوه تمیز کردن سنسور های جاروی رباتیک یوفی
در این مقاله قصد داریم به نحوه تمیز کردن یکی از اصلی ترین قسمت های جاروی رباتیک، یعنی سنسور های جاروی رباتیک یوفی بپردازیم.

سهولت استفاده از جاروبرقی های رباتی

اصلی ترین برتری جاروبرقی های رباتیک نسبت به سایر جاروبرقی ها این است که می توانند سبب صرفه جویی در زمان و انرژی می شود. ربات های جاروبرقی می توانند به خوبی کار تمیز کردن کف را مانند یک دستیار هوشمند انجام  دهند. شما می توانید حتی زمانی که در منزل نیستید با استفاده از این جاروبرقی ها کار نظافت را انجام دهید.

با استفاده از جاروبرقی های رباتیک به جای جاروبرقی های دستی می توانید خانه خود را همیشه تمیز نگه دارید و  نیاز به نظافت کلی منزل را کاهش دهید. بدون اتلاف وقت و کوچکترین تلاش می توانید به خوبی کار نظافت را به این ربات های کوچک بسپارید. جاروبرقی های رباتیک یوفی می توانند به خوبی تمام منزل شما را بدون نیاز به نظارت یا همراهی شما انجام دهند.

کارایی بر روی سطوح مختلف

یکی دیگر از مزیت های جاروبرقی رباتیک این است که می توانید تمیز کردن انواع کفپوش ها را به آنها بسپارید. جاروبرقی های رباتی می توانند فرش و موکت ها، کفپوش های چوبی و کاشی ها و … را به خوبی تمیز کنند و هر گونه گرد و خاک و کثیفی را به خوبی جاروبرقی های دستی قدیمی پاک کنند.

شما می توانید تمیز کردن مو های حیوانات خانگی و گرد و غبار را در هر گوشه از خانه به این جاروبرقی های رباتیک بسپارید. هر کثیفی که روی زمین در مسیر حرکت این جاروبرقی ها باشد به خوبی تمیز خواهد شد و خانه شما همیشه تمیز می ماند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی می توانند بر روی سطوح مختلف کارایی داشته باشند و علاوه بر کف های سخت به خوبی فرش های با پرز کوتاه و موکت ها را جارو کنند. جاروبرقی های یوفی موتور قدرتمند و مکش عالی ایجاد می کنند که می توانید از آنها در تمیز کردن تمام خانه، اتاق ها و طبقات مختلف استفاده کنید.

تمیز کردن مکان های دور از دسترس

جاروبرقی های رباتیک می توانند تمام کف منزل از جمله نقاطی که شاید دسترسی به آنها برای شما دشوار باشد مانند زیر کمد و مبلمان را تمیز کنند. جاروبرقی های رباتیک در مقایسه با جاروبرقی های دستی بسیار کوچک و جمع و جور هستند و از همین رو می توانند تمام مسیر های سخت و باریک را طی کنند و با ارتفاع کم خود، زیر وسایل را نیز تمیز کنند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی می توانند تمام کف منزل را تمیز کنند و مکان هایی را که جاروبرقی های دستی و قدیمی معمولا از دست می دهند را به خوبی جارو کنند. این جاروبرقی ها تمام نقاطی که ممکن است از کثیف شدن آن ها نا آگاه باشید و معمولا آنها را نادیده می گیرید را تمیز کند، تا خانه ای سالم و تمیز داشته باشید.

خرید جاروبرقی های رباتیک یوفی

معمولا هزینه از اصلی ترین نکاتی است که باید در خرید لوازم خانگی در نظر داشته باشید. جاروبرقی های رباتیک معمولا گران تر از جاروبرقی های معمولی هستند با این وجود بسیار پر طرفدار اند. جاروبرقی های رباتیک یوفی مدل های بسیار مقرون به صرفه ای دارد و به شما کمک می کند با هر بودجه ای بتوانید انتخاب های گسترده ای داشته باشید.

جاروبرقی رباتیک eufy RoboVac G20
جاروبرقی رباتیک eufy RoboVac G20

سر و صدای بسیار کم

جاروبرقی های معمولی و دستی قدیمی معمولا سر و صدای بسیار زیادی ایجاد می کنند به طوری که اگر همسایگان زیادی داشته باشید نمی توانید در هر ساعتی از روز به جارو کردن بپردازید. لازم به ذکر است صدای جاروبرقی های معمولی حدود 80 دسی بل است که می تواند باعث آزار بچه ها و حیوانات خانگی شود.

جاروبرقی های رباتی حتی در قوی ترین حالت موتور هرگز صدایی بالاتر از 70 دسی بل ایجاد نمی کنند. جاروبرقی های رباتیک می توانند در طول روز چندین بار تمام خانه شما را جارو کنند و ساعت های طولانی در خانه حرکت کنند در حالی که اصلا صدای آزار دهنده ای ایجاد نمی کنند و شما به راحتی می توانند به کار های خود برسید یا بدون دردسر بخوابید.

نگهداری آسان

جاروبرقی های دستی قدیمی معمولا به فضای زیادی برای نگهداری نیاز دارند و به دلیل اندازه بزرگ خود به سادگی در کمد و کابینت ها جا نمی شوند. شما باید یک مکان مناسب و جادار برای جاروبرقی های بزرگ در انباری در نظر بگیرید. اما در آپارتمان های کوچک و جمع و جور ممکن است نگهداری این جاروبرقی ها دشوار باشد.

جاروبرقی های رباتیک بسیار کوچک هستند و از همین جهت به فضای زیادی نیاز ندارند و به سادگی می توانید از آنها در خانه های کوچک و کمجا استفاده کنید. در حقیقت جاروبرقی های رباتیک می توانند بدون هیچ مشکلی تمام مدت را در پایه شارژر بمانند و نیازی نیست نگران مصرف برق باشید چون بعد از شارژ کامل به طور خودکار خاموش می شوند.

از دیگر مزایای جاروبرقی های رباتیک یوفی این است که می توانند بعد از اتمام شارژ به طور خودکار به پایه شارژر بازگردند تا برای دفعه بعد که به آنها نیاز داشته باشید شارژ داشته باشد. با این قابلیت نیاز نیست نگران این باشید که فراموش کنید دستگاه را شارژ کنید.

کنترل ساده با اتصال به وای فای

جاروبرقی های رباتیک می توانند با دستیار صوتی تلفن هوشمند شما کنترل شوند و با اتصال به وای فای تمام برنامه نظافت را برای یک هفته ذخیره کنند. شما می توانید تمام دستورات را با صدای بلند بیان کنید تا ربات به آنها عمل کند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی به وسیله اپلیکیشن مخصوص خود این امکان را به شما می دهد تا بر نظافت منزل به طور کامل نظارت و کنترل داشته باشید و مسیر های نظافت و زمان آن را مشخص کنید. شما حتی می توانید برنامه تمیز کاری را برای روز های آینده تعیین کنید.

یک وسیله موثر برای صاحبان حیوانات خانگی
یک وسیله موثر برای صاحبان حیوانات خانگی

کلام آخر

جاروبرقی های رباتیک می توانند یک انتخاب عالی برای افرادی که مشغله زیادی دارند و زمان کافی برای نظافت منزل خود ندارند، باشند. یک جاروبرقی رباتیک می تواند همه گرد و غبار و کثیفی را به طور کامل از کف منزل شما پاک کند و کمک بزرگی در نظافت منزل باشند.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها