زندگی خود را با جاروبرقی رباتیک یوفی آسان تر کنید​

چرا جارو رباتیک بهتر از جاروبرقی های دستی هستند؟

جاروبرقی های رباتیک که در سال های اخیر بسیار محبوب شده  اند و متقاضیان زیادی پیدا کرده اند امروزه به یکی از رقبای اصلی برای جاروبرقی های دستی قدیمی تبدیل شده اند. جاروبرقی های رباتیک با تکنولوژی های پیشرفته طراحی و تولید می شوند و به طور هوشمند و بدون نیاز به کمک می توانند تمام کف منزل را جارو کنند. در این مقاله می خواهیم از مزایا و اینکه چرا جارو رباتیک بهتر از جاروبرقی های دستی هستند؟ صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

دلایل برتری جاروبرقی های رباتیک

امروزه با توجه به کارایی بالای این جاروبرقی ها تقاضا ها برای تهیه این محصول در حال افزایش است به طور که از بین لوازم خانگی هوشمند بیش از 90 درصد فروش بازار مربوط به جاروبرقی های رباتیک هوشمند است. در این مقاله قرار است دلایلی که این ربات های هوشمند تا این اندازه محبوب شده اند را بررسی کنیم تا جاروبرقی رباتیک خود را با اطمینان تهیه کنید و خود را زحمت جارو کردن روزانه نجات دهید.

خانه ای تمییز با جاروبرقی رباتیک
خانه ای تمییز با جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی های رباتیک نیازی به کمک ندارند

 با خرید یک جاروبرقی رباتیک می توانید بدون نیاز به هیچ زحمت روزانه کف منزل خود را جارو کنید و همیشه خانه خود را تمیز نگه دارید. برای جارو کردن با جاروبرقی های دستی شما باید زمان و انرژی زیادی را صرف تمیز کردن کف به صورت روزانه کنید در حالی که با یک جاروبرقی رباتیک می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید و ربات جاروبرقی شما کار جاروبرقی را انجام می دهد. جاروبرقی های رباتیک خانه شما را از همیشه تمیز تر نگه می دارند و زمانی برای جمع شدن کثیفی باقی نمی ماند. با وجود این ربات های هوشمند جاروبرقی دیگر نگران این نخواهید بود که کف خانه شما برای مهمانان سرزده کثیف به نظر برسد چون این ربات های کوچک  همیشه کف را تمیز خواهند کرد و کوچکترین کثیفی را از بین خواهند برد.

جارو رباتیک بهتر از جاروبرقی های دستی، برای جارو کردن نیازی نیست که در خانه بمانید

با داشتن جاروبرقی رباتیک دیگر نیازی نخواهد بود به دنبال وقت آزاد برای نظافت کف منزل باشید. جاروبرقی های رباتیک را می توانید به گونه ای برنامه ریزی کنید که زمانی که در خانه نیستید نظافت را انجام دهند. در صورتی که برنامه منظمی دارید می توانید ربات را به گونه ای تنظیم کنید که در حین کار کردن شما جارو کردن را تمام کند. حتی زمانی که برای تعطیلات یا سفر از شهر خارج شده باشید می توانید جارو کردن منزل را از راه دور کنترل کنید و خانه خود را تمیز نگه دارید تا در زمان بازگشت نیز کف منزل شما تمیز باشد.

نگران شارژ کردن مجدد دستگاه نباشید

یکی از مزیت های این جاروبرقی های رباتیک این است که مانند سایر دستگاه های الکترونیکی نیازی نیست برای شارژ کردن مجدد باتری آن را به شارژ بزنید یا منتظر بمانید تا برای استفاده مجدد شارژ شود. جاروبرقی های رباتیک می توانند به صورت خودکار به پایه شارژر برگردند و شارژ شوند به این صورت نگران نخواهید بود که شارژ کردن را فراموش کنید. این جاروبرقی های باید همیشه در پایه شارژر نگهداری شوند تا زمانی که نیاز به نظافت باشد شارژ شده باشند. لازم به ذکر است که بعد از شارژ کامل نیازی نیست دستگاه را از پایه جدا کنید.

جاروبرقی رباتیک به پایه شارژمتصل نمی شود
جاروبرقی رباتیک به پایه شارژمتصل نمی شود

ربات های جاروبرقی انواع سطوح را جارو می کنند

 جاروبرقی های رباتیک در سال های اخیر به شکل چشمگیری بهبود پیدا کرده اند و اکنون اکثر جاروبرقی های رباتیک نسبت به سطوحی که جارو می کنند انعطاف پذیر هستند. به طور معمول در هر خانه ای کف های سخت، فرش و موکت وجود دارد و برای جاروبرقی های دستی باید تنظیمات را تغییر دهید و متناسب با سطح تنظیم کنید در حالی که این ربات ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند با سنسور های قدرتمند خود نوع کف را تشخیص دهند. در صورتی که جاروبرقی از کف به فرش جابجا شود قدرت موتور را به طور خودکار افزایش می دهد و با این قابلیت می تواند در سراسر خانه شما حرکت کند و به خوبی همه کف را جارو کند.

می توانید مناطق ممنوعه را تعیین کنید

 شما می توانید برای جاروبرقی رباتیک خود مناطقی را که نباید به آنها نزدیک شود مشخص کنید. به طور مثال شاید نخواهید که ربات به گلدان ها یا پله ها نزدیک شود از همین رو می توانید مرز هایی را مشخص کنید که ربات در آن محدوده به نظافت بپردازد. تعیین مرزهای ممنوعه می تواند برای جاروبرقی نوعی دیوار مجازی بسازد که نباید از آن رد شود و این کار را به سادگی از طریق تلفن همراه خود می توانید انجام دهید.

جاروبرقی های رباتیک حتی مناطق دور از دسترس شما را نیز تمیز می کنند

 جاروبرقی های دستی حتی با بهترین طراحی و بالاترین قدرت مکش نمی توانند به خوبی زیر تخت ها و کمد ها را تمیز کنند در حالی که جاروبرقی های رباتیک می توانند زیر تمام مبلمان، کابینت ها ، تخت و کمد ها حرکت کنند و بدون هیچ مشکلی همه جا را تمیز جارو کنند.

آیا از نظر فیزیکی می توانید خانه خود را جاروبرقی بکشید؟
آیا از نظر فیزیکی می توانید خانه خود را جاروبرقی بکشید؟

جاروبرقی های رباتیک می توانند به وای فای متصل شوند

 در طول سال های اخیر جاروبرقی های رباتیک به خوبی تکامل پیدا کرده اند و در حال حاضر اکثر این جاروبرقی ها می توانند به وای فای منزل شما متصل شوند. جاروبرقی های رباتیک می توانند از طریق تلفن هوشمند و یا تبلت به سادگی کنترل شوند و به شما این امکان را بدهند که جارو کردن منزل خود را از راه دور کنترل کنید. با این قابلیت فقط کافیست تلفن همراه خود را در بیاورید و قبل از رسیدن به منزل، جاروبرقی رباتیک را روشن کنید تا زمانی که از کار برمی گردید با خانه ای تمیز روبرو شوید.

جاروبرقی های رباتیک به سادگی جابجا می شوند

 یکی از اصلی ترین معایب جاروبرقی های دستی این است که طراحی این جاروبرقی ها به گونه است که سیم ها مانع جابجایی راحت بین اتاق ها و وسایل می شوند و حتی ممکن است به هم پیچیدن سیم ها باعث مشکل شود. هیچ کدام از این مشکلات برای جاروبرقی های رباتیک وجود ندارد، این ربات های می توانند بدون مشکل تمام اتاق ها و طبقات را جارو کنند. به علاوه این جاروبرقی ها برای سالمندان یا افراد دارای معلولیت عالی هستند و به طور مستقل می توانند کار نظافت را انجام دهند.

جاروبرقی های رباتیک یوفی

برای خرید جاروبرقی های رباتیک باید از بین تمامی مدل ها و برند های مختلف موجود در بازار، جاروبرقی متناسب با منزل خود را پیدا کنید. یکی از بهترین تولید کنندگان جاروبرقی های رباتیک یوفی است که در سال های گذشته با تولید جاروبرقی های رباتیک پیشرفته با قیمت مناسب به یکی از محبوب ترین برند های موجود نیز تبدیل شده است.

جاروبرقی های رباتیک یوفی می توانند تمام نیاز های شما برای جارو کردن کف را برطرف کنند. مدل های مختلفی از جاروبرقی های یوفی در دسترس است و شما می توانید با توجه به بودجه خود و نیاز منزلتان اقدام به تهیه یک جاروبرقی رباتیک کاربردی کنید.

معرفی جاروبرقی رباتیک یوفی G10 Hybrid
معرفی جاروبرقی رباتیک یوفی G10 Hybrid
کلام آخر جارو رباتیک بهتر از جاروبرقی های دستی

جاروبرقی های رباتیک بدون هیچ کمک از سمت شما می توانند هر روز کف منزل را جارو کرده و خانه شما را تمیز و سالم نگه دارند. جاروبرقی های رباتیک می توانند به یکی از پر استفاده ترین وسایل نظافت خانه شما تبدیل شوند و شما را از جارو کردن روزانه نجات دهند. جاروبرقی رباتیک همیشه کف را تمیز و درخشان نگه می دارد به گونه‌ای که جاروبرقی دستی شما هرگز نمی‌توانست آن را انجام دهد.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها