مقایسه جاروبرقی رباتیک یوفی با سایر برندها

مقایسه جاروبرقی رباتیک یوفی با سایر برندها

نظافت کف منزل یکی از کار های زمان بر و پر زحمت بوده ولی امروزه یک جاروبرقی رباتیک می تواند کمک کند تا به سادگی تمام کف منزل خود را بدون هیچ زحمتی تمیز کنید. شما می توانید بنشینید و فقط نظافت را تماشا کنید. در این مقاله قصد داریم به مقایسه جاروبرقی رباتیک یوفی با سایر برند ها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

کارایی جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی های رباتیک کاملا امن هستند و نگرانی برای آسیب دیدن بچه ها یا حیوانات خانگی وجود ندارد. ممکن است کمی سگ ها و گربه ها را بترساند ولی بی خطر هستند.

جاروبرقی های رباتیک می توانند تمام فضای منزل شما را تمیز کنند و مو های حیوانات خانگی و گرد و خاک را به خوبی پاک کنند. با این فناوری پیشرفته کف منزل شما همواره تمیز خواهد بود و حتی مکان هایی که معمولا در دسترس نیستند مانند زیر کمد ها و تخت ها نیز تمیز خواهند شد.

مدل های مختلف جاروبرقی در فناوری های تولید، قدرت موتور، سرعت و کنترل نرم افزار و … با یکدیگر متفاوت هستند و ممکن است متقاضیان در انتخاب مدل مناسب سردرگم شوند.

جاروبرقی های رباتیک معمولا بهترین کارایی خود را در تمیز کردن کف سخت دارند و ممکن است در جارو کردن فرش و موکت ها با مشکل مواجه شوند. این دستگاه ها می توانند تمام مو های حیوانات خانگی و کثیفی و گرد و غبار را به طور کامل تمیز کنند ولی بر روی فرش می ممکن است با کمبود قدرت مواجه شود و نتیجه رضایت بخشی نداشته باشد.

کارایی جاروبرقی های رباتیک
کارایی جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی های رباتیک یوفی به طور سیستماتیک و هدفمند در خانه حرکت می کنند و با الگو های منظم جارو کردن حتی یک نقطه از کف را فراموش نمی کنند. در برخی مدل ها به دلیل حرکت تصادفی علاوه بر اینکه ممکن است برخی مکان ها چندین بار جارو شده و برخی مکان ها کاملا نادیده گرفته شود، مصرف انرژی دستگاه بسیار بالاتر خواهد بود.

حسگر های جاروبرقی برای مقایسه جاروبرقی رباتیک یوفی

 سنسور های جاروبرقی های رباتیک یوفی بسیار حساس و قدرتمند هستند و می توانند به سادگی تمام موانع را در مسیر تشخیص داده و از برخورد با آنها اجتناب کند. در مدل های قدیمی تر جاروبرقی های رباتیک به دلیل ضعف سنسور ها، دستگاه به طور مداوم با اشیا برخورد می کرد و ممکن بود در بین وسایل گیر بیفتد.

جاروبرقی های رباتیک یوفی انواع سنسور های ارتفاع، فاصله و موانع و …. داشته و از این طریق می توانند بهترین کارایی را ارائه دهند. لازم به ذکر است که باید حداقل هفته ای یکبار سنسور های دستگاه را تمیز کنید، تجمع گرد و غبار و آلودگی ها می تواند در سنسور ها اختلال ایجاد کند و کارایی ربات را کاهش دهند.

جاروبرقی های رباتیک باید بتوانند تمام ذرات غذا که بر روی زمین ریخته شده را جارو کنند و در اتاق های با موانع زیاد مشکلی برای مسیریابی نداشته باشند، حتی باید زیر صندلی ها و میز ها را نیز پوشش دهند. جاروبرقی های رباتیک یوفی در زمان بسیار کوتاهی می توانند در میان تمام اثاثیه منزل حرکت کرده و بدون ایجاد کردن حتی یک خراش بر روی مبلمان تمام کف منزل را جارو کند.جاروبرقی های رباتیک یوفی سیستم کنترل صوتی نیز دارند که از این طریق تنها کافیست دستورات خود را با صدای بلند برای ربات بیان کنید تا انجام شود.

برتری های مقایسه جاروبرقی رباتیک یوفی

ممکن است جاروبرقی های رباتیک نتوانند با جاروبرقی های معمولا رقابت کنند و بر روی فرش ها کارایی قابل قبولی نداشته باشند ولی می توانند تا حد زیادی کف خانه شما را تمیز کنند و با ابعاد کوچک به سادگی به مکان های غیر قابل دسترس برسند و بدون نیاز به کمک شما نظافت را انجام دهند.

یکی از قابلیت هایی که باید جاروبرقی رباتیک شما داشته باشد این است که گوشه های دیوار ها را تمیز کند. تمام مدل های جاروبرقی رباتیک یوفی می توانند به گوشه ها و سوراخ ها دسترسی پیدا کنند و بدون هیچ مشکلی در اطراف مبلمان حرکت کنند در حالی که بسیاری از مدل های موجود در بازار با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

برتری های مقایسه جاروبرقی رباتیک یوفی
برتری های مقایسه جاروبرقی رباتیک یوفی

همانطور که می دانید جاروبرقی های رباتیک نمی توانند پله ها را تمیز کنند و به دلیل شیوه طراحی دستگاه نمی توانند از پله ها عبور کنند ولی برای تمیز کردن کف یک اتاق یا یک طبقه می توانند بهترین گزینه باشد. در صورتی که منزل شما پله دارد نیازی نیست نگران باشید جاروبرقی های رباتیک یوفی می توانند پله ها را تشخیص داده و از سقوط اجتناب کنند.

نرم افزار جاروبرقی های رباتیک یوفی بر روی گوشی هوشمند شما می تواند برای کنترل از راه دور ربات استفاده شود. نرم‌افزار برخی از مدل‌ها ممکن است دارای باگ باشد و به سختی بتوانید از این طریق دستگاه را برنامه ریزی یا کنترل کنید به عنوان مثال، ممکن است گاهی اوقات جاروبرقی برای از سرگیری مجدد نظافت مشکل پیدا کند.

جاروبرقی های یوفی می توانند از بین موانع عبور کنند پس نیازی نخواهد بود که به طور کامل کف را خالی کنید، وسایل نمی توانند مسیر عبور ربات را مسدود کنند ولی توصیه می شود که برای نظافت بهتر تا حد امکان اشیا را از مسیر حذف کنید.

برخی مدل ها نمی توانند اطراف پایه شارژر را تمیز کنند و نیاز است که خودتان این قسمت را جارو کنید به علاوه ممکن است موتور برخی جاروبرقی های رباتیک سر و صدای زیادی تولید کند و باعث آزار شما شود. جاروبرقی های رباتیک صدایی در حد صدای ماکروویو ایجاد می کند و حتی در شب می توانید از آن استفاده کنید و صدای دستگاه اصلا مزاحمتی نخواهد داشت.

قابلیت های متمایز رباتیک یوفی

لازم به ذکر است تمیز کردن کف منزل توسط جاروبرقی های رباتیک ممکن است چندین ساعت زمان ببرد و این در حالی است که استفاده از جارو دستی حدود 20 دقیقه زمان می برد. در جاروبرقی های یوفی شما می توانید با کاهش میزان و قدرت مکش، سرعت جارو کردن ربات را بالا ببرید تا در مدت زمان کمتری کار جارو کردن به اتمام برسد.

مقایسه جاروبرقی رباتیک یوفی نه تنها می توانند کار جارو کردن را به خوبی انجام دهند بلکه برخی مدل ها می توانند همزمان کار شستشو و پاک کردن را نیز به دقت انجام دهند. از مزایای جاروبرقی های رباتیک یوفی قابلیت افزایش قدرت موتور تا 1.5 برابر است، این قابلیت زمانی استفاده می شود که ربات از روی کف سخت به روی فرش یا موکت حرکت کند در این حالت به طور خودکار قدرت مکش را متناسب با سطح بالا می برد.

با قابلیت برنامه ریزی دستگاه شما می توانید به سادگی برای روز های آینده برنامه نظافت را به ربات بدهید تا دقیقاً همانطور که نیاز دارید کار کند. جاروبرقی های رباتیک یوفی علاوه بر اینکه می توانند نقشه تمام. منزل شما را تهیه کرده و به یاد داشته باشند می توانند برنامه تنظیم شده برای هر زمان را نیز مطابق آنچه در نرم  افزار تعریف کرده اید انجام دهد.

جاروبرقی های رباتیک یوفی با فناوری مسیریابی هوشمند می توانند با کارایی بالا تمیز کردن کف منزل شما را انجام دهند. جاروبرقی های رباتیک یوفی با قیمت مقرون به صرفه و کارایی بالا یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید از بین انبوه مدل های موجود در بازار داشته باشید.

قابلیت های متمایز رباتیک یوفی
قابلیت های متمایز رباتیک یوفی

کلام آخر

اگر زمان کافی برای جارو زدن منظم ندارید، تهیه یک جاروبرقی رباتیک می تواند یک راه عالی برای اطمینان از تمیز ماندن خانه بدون زحمت باشد. با فناوری های پیشرفته این جاروبرقی های رباتیک می توانید خود را از زحمت جارو کردن روزانه نجات دهید. داشتن یک جاروبرقی می‌تواند به شدت حجم کاری شما را در خانه کاهش دهد. امیدواریم مقایسه جاروبرقی های رباتیک یوفی با سایر برند ها برای شما مفید واقع شود.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها