جارو های رباتیک با سنسور ارتفاع و موانع

جارو های رباتیک با سنسور ارتفاع و موانع

با پیشرفت تکنولوژی جاروکردن می تواند توسط ربات ها به بهترین شکل انجام شده و جاروهای رباتیک به یکی از نیاز های هر خانه تبدیل شده است. جارو های رباتیک با سنسور ارتفاع و موانع تمام گرد و غبار، موهای حیوانات و کثیفی های سطح خانه شما را به دقت پاک می کنند. اگر به دنبال تمیز نگه داشتن کف بدون زحمت و خستگی باشید، مکش قوی و دقت بالای این جارو ها می تواند به شما کمک کند از جارو کردن برای همیشه راحت شوید.

مدل های قدیمی جاروبرقی های رباتیک اغلب در بین اثاثیه یا روی فرش های ضخیم گیر می کردند، از پله ها به پایین سقوط می کردند و به صورت نامنظم و تصادفی کف را جارو می کردند و ممکن بود بیشتر قسمت ها را از دست بدهند. اما در سال های اخیر جارو های رباتیک پیشرفت بسیاری کردند به صورتی که امروزه اکثر جارو برقی های رباتیک دارای سنسور های ارتفاع و موانع هستند و به صورت هدفمند حرکت می کنند و کارایی بسیار بالایی پیدا کرده اند.

سنسور های موانع در جاروبرقی های رباتیک
سنسور های موانع در جاروبرقی های رباتیک

سنسور های موانع در جاروبرقی های رباتیک

بدیهی است که شما نمی توانید تمام اشیا و وسایل را از روی زمین جمع کنید تا جاروی رباتیک شما به مشکل نخورد. یک جاروبرقی رباتیک با فناوری پیشرفته باید از شلوغی ها و موانع در مسیرش عبور کند بدون اینکه در بین فضا های کوچک گیرکند یا به اثاثیه آسیب بزند. برای چنین شرایطی سنسور های موانع در جارو های رباتیک تعبیه شده اند.

سنسور های موانع به جاروی رباتیک این امکان را می دهند که تصویر یا نقشه سریع و دقیقی از اشیا و فضای اطراف ایجاد کند. در انواع پیشرفته تصویر های ایجاد شده دقت بسیار بالایی در حد تشخیص میلی متر دارند و سبب می شوند تا اثاثیه و جاروبرقی کوچکترین برخوردی با هم نداشته باشند و آسیبی نبینند.

در حقیقت اکثر جاروبرقی های رباتیک با فناوری نقشه برداری بصری می توانند یک نقشه مجازی از منزل شما تهیه کنند تا با کارایی بیشتری حرکت کنند و کل سطح خانه را پوشش دهد. قابل ذکر است اگر ربات را بلند کنید و در جایی دیگر روی زمین بگذارید ممکن است مکان جدید خود را نداند و با حرکت تصادفی مسیر را تشخیص دهند. این قابلیت کمک می کند زمانی که باتری در حین جارو کردن تمام می شود و نیاز به شارژ مجدد است، جاروی رباتیک بتواند تمیزکاری را پس از شارژ شدن از همان جا ادامه دهد.

گاهی برخورد با اشیا می تواند مشکلات بزرگی ایجاد کند یا حرکت جاروبرقی شما را مختل کند در این موارد اغلب جاروبرقی ها اعلانی ارسال می کنند تا شما مطلع شوید.فناوری پیشرفته برخی از جارو های رباتیک از حسگر های نوری برای برای شناسایی اجتناب از برخورد با موانع استفاده می کند.

جارو های رباتیک با سنسور ارتفاع

جارو های رباتیک می توانند به صورت واضح ارتفاع، فاصله و جهت را تشخیص دهند و از بروز حادثه در حین تمیزکاری اجتناب کنند. این قابلیت سبب می شود جاروی شما بتواند تمام کابل ها و پایه ها را تشخیص دهد و در عین حال هر سانتی متر از کف منزل شما را به دقت جارو کند.

جاروبرقی رباتیک شما باید ضمن اینکه به پایه های میز و صندلی برخورد نمی کند، نیاید از پله ها و بلندی ها نیز به پایین بیفتد.سنسور های اولتراسونیک می توانند به ربات این امکان را بدهند که تشخیص دهد چه زمانی در بالای پله ها قرار دارد تا از سقوط اجتناب کند.

نکاتی که در خرید جاروبرقی رباتیک در نظر بگیرید
نکاتی که در خرید جاروبرقی رباتیک در نظر بگیرید

 به علاوه این سنسور ها باعث می شوند که جاروبرقی تشخیص دهد که روی چه سطحی حرکت می کند به طور مثال اگر جاروبرقی تشخیص دهد از روی کف چوبی به روی فرش حرکت کرده، قدرت مکش و سرعت خود را متناسب با نیاز سطح تنظیم می کند.

با سنسور های ارتفاع جاروبرقی رباتیک می تواند تشخیص دهد که نزدیک پله یا طاقچه یا هر بلندی قرار دارد و بدون مشکل از سقوط اجتناب کند بنابراین می توانید با خیال راحت اجازه دهید جاروی رباتیک تمام کف را جارو کند و به پایه شارژر برگردد.

جارو های رباتیک چندین سنسور در کنار و زیر دستگاه دارند و می توانند بدون مشکل ارتفاع را شناسایی کنند و در صورتی که جاروی رباتیک شما از پله ها به پایین می افتد این امکان وجود دارد که این سنسور ها آسیب دیده یا دچار اختلال شده باشند. در این شرایط بهتر است سنسور ها را با دستمال به دقت پاک کنید تا در صورتی که گرد و غبار سبب اختلال شده رفع شود و در صورتی که مشکل برطرف نشد باید با پشتیبانی تماس بگیرید.

علاوه بر سنسور ارتفاع و موانع امروز سنسور های فشار هوا و کنترل دما نیز در برخی از مدل های جاروبرقی های رباتیک موجود است. مدل های پیشرفته که می توانند بهترین کارایی را ارائه دهند در نهایت هزینه بیشتری دارند این در حالی است که مدل های معمولی با امکانات کاربردی می توانند قیمت بسیار پایین تری داشته باشند.

خرید جاروبرقی های رباتیک یوفی

از بهترین مدل های جارو برقی موجود در بازار با سنسور های قدرتمند ارتفاع و موانع می توان به جاروبرقی های رباتیک یوفی اشاره کرد. جارو های رباتیک یوفی صدای آزار دهنده ای تولید نمی کنند و به سادگی تمام مناطق دور از دسترس شما مانند زیر مبل و تخت را جارو می کنند.با خرید جاروبرقی رباتیک یوفی می توانید مطمئن باشید تمام کف منزل شما با دقت جارو می کند در حالی که به هیچ عنوان در جایی گیر نمی کند یا از بلندی ها به پایین سقوط نخواهد کرد.

در حقیقت جاروبرقی های رباتیک یوفی مجهز به سنسور های مادون قرمز هستند و فناوری سنجش ارتفاع پیشرفته هستند و با این امکان هرگز با موانع برخورد نخواهند کرد و از پله ها نمی افتند و بدنه دستگاه با روکش ضد خش محافظ پوشیده شده است و جای هیچ نگرانی برای خش افتادن دستگاه یا دیوار ها و اثاثیه باقی نمی گذارد.از قابلیت های کاربردی این جاروی های رباتیک یوفی این است که به صورت خودکار به شارژر متصل شده و بعد از شارژ شدن در پایه خاموش می شوند تا ضمن صرفه جویی در مصرف برق، همیشه آماده خدمت باشند.جاروی های رباتیک یوفی با پیشرفته ترین فناوری های دنیا طراحی شده اند به گونه ای که با ارتفاع بسیار کم می توانند از تمام مکان های غیر قابل دسترس هم عبور کنند و به طور خودکار میزان و قدرت مکش را با توجه به سطحی که بر روی آن حرکت می کنند تنظیم کنند.

خرید جاروبرقی های رباتیک یوفی
خرید جاروبرقی های رباتیک یوفی

با یکبار شارژ شدن جاروی رباتیک می تواند تا 100 دقیقه به جارو کردن ادامه دهد و به صورت منظم تمام قسمت های کف را جارو کند و در صورتی که قبل از پایان کار شارژ دستگاه به پایان رسید به صورت خودکار به سمت پایه رفته و شارژ شده و سپس جارو کردن را از سر می گیرد.در صورتی که قصد خرید یکی از این جاروبرقی های رباتیک را دارید می توانید برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با شماره های ارائه شده تماس حاصل کنید تا همکاران ما راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

کلام آخر

امروزه جارو های رباتیک می توانند با شناسایی موانع و ارتفاع کارایی بالاتری را ارائه دهند و با قدرت تشخیص و محاسبات قوی تمام نقاط دور از دسترس را بدون هیج مشکلی تمیز کنند. شما می توانید با خیال راحت تمام مسئولیت تمیزکاری کف را به جاروبرقی رباتیک بسپارید تا یک نظافت حرفه ای و در عین حال بدون مشکل را تجربه کنید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها