نحوه تست باتری جاروبرقی رباتیک

کاملترین راهنمای خرید جاروهای رباتیک

امروزه جاروهای رباتیک از کاربردی ترین ابزار های نظافت منازل به شمار می روند و می توانند کمک بزرگی در جهت رفاه هرچه بیشتر زندگی انجام دهند. جارو های رباتیک انواع و مدل های مختلفی دارند و در صورتی که جاروی متناسب با نیاز خود را تهیه کنید می تواند به یکی از پرکاربرد ترین لوازم منزل شما بدل شود.

با توجه به پیشرفت های گسترده در طراحی و تولید جاروهای رباتیک، در حال حاضر مدل های مختلفی در بازار موجود هستند که هر کدام امکانات منحصر به فردی را ارائه می دهند. همین موضوع می تواند باعث سردرگمی خریداران و مشتریان شود و انتخاب را مشکل کند. اگر شما نیز قصد خرید جاروبرقی رباتیک دارید و در تصمیم گیری برای انتخاب مدل جارو دچار تردید شده اید خواندن این مطلب می تواند برای شما مفید باشد تا بدانید چه نکاتی را لازم است در نظر داشته باشید.

نکات خرید جاروهای رباتیک

با پیشرفت فناوری های به کار رفته در تولید جاروهای رباتیک همواره به متقاضیان این محصول افزوده می شود و افراد بیشتری تصمیم به تهیه این دستگاه برای منزل و محل کار خود می گیرند. برای یک خرید خوب و آسان، کافی است به درستی نقاط قوت و ضعف هر مدل را بررسی کرده و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنید. در ادامه نکاتی برای یک خرید آگاهانه باید در نظر داشته باشید مرور می شود.

ایستگاه شارژ را در فضای باز قرار دهید
ایستگاه شارژ را در فضای باز قرار دهید

هزینه

جارو های رباتیک قیمت نسبتا بالایی دارند و با توجه به امکانات و قابلیت های اضافه ممکن است قیمت بالاتر نیز برود. بنابراین ابتدا با توجه به بودجه خود و هزینه ای که می توانید صرف خرید این دستگاه کنید گزینه های موجود را مرور کنید. همواره خرید یک جاروی خود نیازی به هزینه بالا ندارد، برخی مدل ها در یک قیمت مشابه عملکرد بهتری ارائه می دهند. بهتر است برای قابلیت هایی که از آنها استفاده نمی کنید وسوسه نشوید و هزینه بالایی صرف تهیه یک دستگاه با کاربرد های غیر قابل مصرف نکنید.

نیاز منزل شما به جاروبرقی های رباتیک

بهترین مدل برای شما با توجه به چیدمان خانه و نوع کف پوش تعیین می شود. قابل ذکر است برخی از مدل های جاروبرقی رباتیک تنها در کف های سخت کارایی دارند در حالی که بعضی مدل ها بر روی فرش کارایی دارند. پس با بررسی خانه خود شروع کنید. در نظر بگیرید که چه نوع کف پوشی را قرار است جارو کنید و یا ضخامت فرش ها چقدر است.

حیوانات خانگی

بسیاری از جاروبرقی های روباتیک برای تمیز کردن حیوانات خانگی مناسب اند و می توانند تقریباً تمام موهای حیوانات خانگی را هم روی چوب‌های سخت و هم روی فرش بردارند. و اگر از آلرژی یا حساسیت رنج می برید، این مدل جاروبرقی های روباتیک دارای فیلترهای با کارایی بالا نیز هستند تا به از بین بردن ذرات و مو های معلق در هوا کمک کنند. فراموش نکنید بعد از اینکه جاروبرقی تمام موها را جمع کرد باید حتما برس ها و فیلتر ها را تمیز کنید تا به سرعت فرسوده نشود و عمر طولانی تری داشته باشد.

یک وسیله موثر برای صاحبان حیوانات خانگی
یک وسیله موثر برای صاحبان حیوانات خانگی

قدرت مکش

از بقیه تمیز کنند و بدیهی است که هر ربات جاروبرقی عملکرد متفاوتی دارد. برخی گرد و غبار و زباله ها را به طور موثرتری نسبت به موهای حیوانات خانگی جمع آوری می کنند، در حالی که برخی مدل های دیگر ممکن است به جای فرش روی کف های سخت بهتر عمل کنند.

تخلیه خودکار

پیشرفته ترین مدل ها ی جاروبرقی‌های رباتیک اغلب دارای پایه‌های شارژ و تخلیه زباله خودکار هستند با این قابلیت اگر سطل زباله در وسط مسیر پر شود، جاروبرقی رباتیک می تواند مخزن خود را خالی کند و سپس مشکل به تمیز کردن ادامه دهد. این امکان می تواند شما را از زحمت خالی کردن مخزن زباله نجات ‌دهد. به علاوه اکثر پایه‌ها می‌توانند مدت طولانی گرد و غبار را نگه دارند و از آنجایی که گرد و غبار و زباله در کیسه گرد و غبار، جمع‌آوری و بسته می‌شود تعویض کیسه بسیار آسان خواهد شد.

اتصال به وای فای

اکثر جاروبرقی‌های رباتیک برنامه‌ها و اپلیکشین هایی را برای تلفن هوشمند شما ارائه می‌کنند که به شما امکان کنترل کامل روی ربات خود را در هر کجا که هستید می‌دهد. مدل های پیشرفته به وای فای خانه شما متصل شده و از طریق یک برنامه از راه دور کنترل می شوند. کارایی و کاربرد این قابلیت بر اساس شرکت سازنده و مدل جاروبرقی متفاوت است. با این قابلیت می توانید ربات را روشن و متوقف کنید، جارو و تمیز کردن را برنامه‌ریزی کنید، و حتی قدرت مکش را نیز افزایش یا کاهش دهید.

اندازه فضا

بهتر است اول از همه بزرگی خانه خود را در نظر بگیرید. برخی از جاروبرقی‌های رباتیک در محیط‌های کوچک مانند آپارتمان‌ها و خانه‌های کوچک بهتر کار می‌کنند در حالی که برخی مدل ها برای فضای خانه های تا 2000 فوت مربع با اتاق‌های متعدد و چند طبقه کارایی بهتری دارند. بنابراین انتخاب جاروبرقی مناسب شما تا حد زیادی به اندازه فضای خانه شما بستگی دارد.

ارتفاع جارو

باید به این نکته دقت کنید که برای نظافت زیر تخت و مبلمان چقدر فضا وجود دارد تا جاروبرقی بتواند از زیر آنها عبور کند. مدل های با 3.5 اینچ به احتمال زیاد نمی‌توانند زیر کاناپه و کمد قرار بگیرند و این در حالی است که مدل هایی با ارتفاع کمتر از 2.5 اینچ نیز وجود دارد که به راحتی در فضاهای تنگ حرکت می کنند.نکات دیگری مانند صدایی که جارو برقی تولید می کند و قدرت جهت یابی و اجتناب از برخورد با موانع یا کنترل صوتی با دستیار گوگل و… نیز می تواند برای برخی خریداران حائز اهمیت باشد.

جاروبرقی رباتیک یوفی
جاروبرقی رباتیک یوفی

خرید جاروبرقی رباتیک یوفی

یوفی یکی از بهترین تولیدکنند های مدل های مختلف جاروبرقی های رباتیک است. شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین مدل های با قابلیت های متنوع بهترین گزینه را تهیه کنید. جاروبرقی های رباتیک یوفی با استفاده از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا تهیه شده اند و می توانند امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار دهند.از اصلی ترین مزیت های جاروبرقی های رباتیک یوفی این است که قدرت مکش می تواند باتوجه به سطحی که قرار است جارو شود تنظیم شود به طور مثال در صورت جابجایی به فرش به صورت خودکار مکش افزایش می یابد.جاروی های رباتیک یوفی قابلیت کنترل از راه دور ارائه می دهند و شما می توانید در هر جا که باشید دستورات لازم را به ربات بدهید تا تمیز کاری مطابق میل شما انجام شود. انواع جارو های رباتیک یوفی صدای آزار دهنده ای ندارند و اصلا مزاحم استراحت یا آرامش شما نخواهند شد.جاروی های رباتیک یوفی سنسور های ارتفاع و مانع دارند و به هیچ عنوان از راه پله ها سقوط نمی کنند یا با پایه های میز و صندلی برخورد نمی کنند. مدل های مختلف جاروهای رباتیک یوفی به صورت خودکار به شارژر متصل می شوند و برای برنامه بعدی تمیزکاری آماده هستند.برای دریافت مشاوره و راهنمایی در رابطه با خرید جاروبرقی های یوفی می توانید از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در سایت اقدام به تماس با کارشناسان ما کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

کلام آخر

انتخاب جاروبرقی رباتیک با توجه به کارایی که نیاز دارید می تواند از بسیاری از مشکلات و اختلالات که بعد از خرید اتفاق می افتد جلوگیری کند. در صورتی که تمام نکات و راهنمایی های ارائه شده در این مقاله را در نظر داشته باشید می توانید یک خرید اصولی و آگاهانه را تجربه کنید.امیداریم مطالعه این راهنما به شما کمک کند به درستی در خصوص خرید جاروی رباتیک تصمیم بگیرید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها