مزایای جاروبرقی رباتیک

راهنمای استفاده از جارو های رباتیک

هر روز نظافت خانه و جارو کردن کف می تواند خسته کننده و زمان بر باشد با این حال نمی توان گرد و غبار و آلودگی های کف را نادیده گرفت، در این شرایط  به جای اینکه ساعت ها زمان صرف جارو کردن کف کنید توصیه می شود استفاده از جارو های رباتیک را امتحان کنید.

استفاده از جاروبرقی های رباتیک می توانند بدون سر صدای آزار دهنده تمام مناطقی را که شما مشخص کنید جارو کرده و کف منزل شما را تمیز و درخشنده کنند. این جارو ها می توانند با برنامه ریزی از طریق اپلیکیشن موبایل یا دستیار صوتی به طور اتوماتیک تمام کف را جارو کنند، به طور خودکار به شارژ متصل شوند و دوباره تمیز کاری را از همان جا ادامه دهند، شما فقط می توانید نظارت کنید یا برنامه را اعمال کنید ربات تمام کار را بدون هیچ مشکلی انجام خواهد داد.

نکات استفاده از جارو های رباتیک

این جارو های رباتیک نیاز به نگهداری یا مراقبت خاصی ندارند و به طور ایمن و بدون هیچ نقصی تمام وظایف خود را انجام می دهند. در هر صورت در مورد تمام وسایل دیجیتالی نکاتی وجود دارد که در دفترچه راهنما نیز ذکر می شود و رعایت آنها عمر و کارایی دستگاه شما را افزایش می دهد. در ادامه برخی نکات در خصوص نگهداری مناسب جارو برقی های رباتیک بیان می شود:

  • مانند همه وسایل و لوازم برقی، جاروبرقی های رباتیک نیز بهتر است تا حد امکان از آب دور نگه داشته شود. نگران قطرات آبی که معمولا کف زمین می ریزد و ممکن است در مسیر جارو باشد نشوید زیرا این دستگاه ها به این مقدار آب مقاوم اند. هرگز این جارو ها را در آشپزخانه های خیس یا حمام استفاده نکنید، تماس لبه شارژر دستگاه که معمولا در پایین قرار دارد در تماس طولانی با آب آسیب می بیند. برای افزایش عمر باطری های دستگاه و کارایی بهتر موتور، از تماس طولانی جارو های رباتیک با آب جلوگیری کرده و تا حد امکان خشک نگه دارید.
جاروبرقی رباتیک eufy RoboVac G20
جاروبرقی رباتیک eufy RoboVac G20
  • جارو های رباتیک همگی یک مخزن جمع آوری گرد و غبار دارند. در مدل های پیشرفته این مخزن به طور خودکار تخلیه می شود ولی اگر دستگاه شما این امکان را ندارد، شما باید به طور منظم خودتان این جعبه را جدا و تخلیه کنید. بهتر است فیلتر دستگاه را نیز تمیز کنید تا مطمئن شوید که نفوذ پذیری مناسب و لازم را دارد. اگر مخزن جمع آوری زباله مرتب تخلیه نشود ضمن کاهش کارایی جارو برقی رباتیک، باعث تجمع و تکثیر باکتری و آلودگی می شود.
  • بهترین جا برای نگهداری دستگاه زمانی که از آن استفاده نمی کنید، پایه شارژر جارو است. هنگامی که جاوربرقی رباتیک کامل شارژ شود به صورت اتوماتیک به حالت خواب می رود و برق مصرف نخواهد کرد و باطری نیز آسیب نمی بیند. بنابراین هر زمان که از دستگاه استفاده نمی کنید اجازه دهید در پایه شارژر بماند.
  • باید دقت داشته باشید که پایه شارژر را در مکان مناسبی قرار دهید. بهتر است اطراف پایه شارژر مطابق آنچه در دفترچه راهنما ذکر شده، فضای خالی کافی برای جهت یابی و رفت و آمد مناسب ربات را داشته باشد.
  • توصیه می شود قبل از شروع به کار جارو تمام وسایل ریز مانند اسباب بازی ها و جوراب ها و … را از زمین بردارید تا توسط جارو مکیده نشوند. با اینکه جارو برقی های رباتیک می توانند موانع و لوازم منزل را به خوبی تشخیص دهند ولی ممکن است تکه های اسباب بازی یا انگشتر و … را به سادگی با مکش قوی خود جمع کنند.
  • مراقب کابل و سیم های برق باشید، اگر برس های جارو به سیم گیر کند می تواند آن را بکشد. همچنین بهتر است در نقشه راهنمای ربات پرده های بلند و ریشه های فرش را در نظر داشته باشید ربات می تواند در صورت نیاز مکش را افزایش دهد و باعث آسیب شود.
  • برنامه دستگاه را با دقت تنظیم کنید، موانع و مناطق تمیز کاری که برای دستگاه تعریف می کنید را به صورت دقیق بررسی کنید. می توانید برنامه را برای یکبار تمیز کردن در روز تنظیم کنید یا بخواهید که ربات هر بار بعد از غذا زیر میز و صندلی ها را جاورکند.
نحوه متصل کردن دستگاه X8 Hybrid به Google Assistant
اتصال X8 Hybrid به Google Assistant

 نحوه تمیز کردن جاروبرقی های رباتیک بعد از استفاده

برس های کنار دستگاه معمولا تمام پرز و مو های کف را جمع می کنند بنابراین بعد از پایان نظافت بهتر است آشغال های جمع شده در برس های اطراف را با دست جدا کنید و سپس با دستمال تمیز کنید. شاید این کار تاثیری در عملکرد و کارایی دستگاه ایجاد نکند ولی عمر مفید را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد. 2-    بهتر است بعد از هر بار جارو کردن کل خانه، مخزن زباله را تخلیه و آن را با دستمال تمیز کنید. فراموش نکنید نباید مخزن زباله را با آب بشویید.3-    برس غلتکی دستگاه را تمیز کنید. اگر جاروبرقی شما امکان جدا کردن چرخ های شفت را که در انتهای برس غلتکی است دارد، ابتدا چرخ ها را با دقت جدا کرده و سپس با یک پارچه مرطوب برس را پاک کنید. فراموش نکنید در هنگام جدا کردن چرخ ها نیز موهای پیچیده شده را جدا کنید.

جاروبرقی رباتیک یوفی

شرکت یوفی انواع جاروبرقی های رباتیک را تولید می کند و در این زمینه از بهترین ارائه دهندگان جارو های هوشمند با کارایی چند برابر می باشد. تمام مدل های جاروبرقی رباتیک یوفی از با کیفیت ترین و بادوام ترین مدل های بازار هستند و تمام چیزی که از یک جاروی رباتیک می خواهید را انجام می دهند.

مدل های مختلف جاروبرقی رباتیک یوفی ضمن بهترین عملکرد تمیزکنندگی، ظاهری بسیار مدرن و مقاوم دارند. جارو های رباتیک با توجه به سرعت هوشمند شدن زندگی می توانند یک سرمایه گذاری عالی محسوب شوند تا شما زمان بیشتری را با خانواده بگذرانید.

همانطور که گفته شد جاروبرقی رباتیک یوفی در مقایسه با میزان کاری که انجام می دهد به نگهداری یا تعمیرات خاصی نیاز ندارد و تمام موارد ذکر شده برای افزایش عمر مفید دستگاه شما و حفظ کارایی اولیه است. این جارو برقی ها کاملا ایمن و بی خطر هستند و به هیچ وجه به بچه ها یا حیوانات خانگی شما آسیب نمی زنند.

انواع جاروبرقی رباتیک یوفی از به صرفه ترین و کارآمد ترین مدل های موجود در بازار هستند، فقط باید مدل مناسب منزل خود را انتخاب کنید تا بهترین کارایی را دریافت کنید.در صورتی که سوال یا ابهامی در خصوص خرید جاروبرقی رباتیک یوفی را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. همکاران ما به شما در انتخاب و سفارش محصول راهنمایی های لازم را خواهند کرد.

استفاده از جاروبرقی رباتیک در خانه تکانی
استفاده از جاروبرقی رباتیک در خانه تکانی

کلام آخر

استفاده از جارو های رباتیک با توجه به اینکه افراد را از نظافت مکرر خانه و تمیز کاری های روزانه نجات می دهند بسیار محبوب شده اند. می توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که در زمانی که خانه نیستید یا خواب هستید این جارو ها تمام نظافت را انجام دهند و شما فقط از نتیجه نهایی لذت ببرید ولی فراموش نکنید این دستگاه ها نیز مانند هر وسیله دیگری به مراقبت و نگهداری درست نیاز دارند. با رعایت نکاتی که در این مقاله ذکر شد می توانید عمر و کارایی جاروبرقی رباتیک یوفی خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

نظرات کاربران

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها