راه اندازی و کنترل X8 Hybrid

جارو های رباتیک تا چه حد موثر هستند؟

با پیشرفت تکنولوژی و در راستای افزایش سطح آسایش بیشتر، لوازم خانگی هوشمند از جمله جاروبرقی های رباتیک مورد استقبال قرار گرفتند ولی هنوز یک سوال اصلی در ذهن مشتریان وجود دارد” آیا جارو های رباتیک واقعا کارایی لازم را دارد؟” بدیهی است که مشتریان، قبل از اقدام به تهیه این وسیله می خواهند بدانند ارزش هزینه نسبتا بالای آن را دارد و جاروبرقی رباتیک یوفی می تواند آنها را از نظافت هفتگی بی نیاز کند؟ در این مقاله با بررسی مزایا و معایب رایج این محصول، به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

 آیا جارو های رباتیک ارزش خرید دارد؟

پاسخ به این سوال بستگی به اندازه خانه شما، نوع کفپوش ها و سبک زندگی شما دارد و نمی توان به طور واضح خرید این محصول را به همه توصیه کرد. اما در برخی شرایط خرید جاروبرقی های هوشمند بهترین گزینه است؛ به طور مثال زمانی که شما زندگی پر مشغله ای دارید جاروبرقی رباتیک یوفی می تواند مانند یک نظافتچی حرفه ای حتی زیر کمد ها و مبلمان را نیز به صورت اتوماتیک تمیز می کند.

نحوه حرکت جاروبرقی های رباتیک
نحوه حرکت جاروبرقی های رباتیک

این جارو ها می توانند با حذف گرد و غبار و مواد حساسیت زا از کف خانه شما به کاهش علائم آلرژی کمک کنند، همچنین اگر حیوان خانگی نگه می دارید قطعا به یک جاروبرقی روباتیک یوفی برای حذف موهای حیوانات یا کک و شوره ها نیاز دارید. در شرایط ذکر شده شما با وجود قیمت بالای این محصول قطعا به داشتن یکی از آن احتیاج دارید و ارزش این هزینه را خواهد داشت.

نوع کفپوش های منزل شما

مهمترین موضوع قبل از خرید جاروبرقی های رباتیک این است که از خود بپرسید چه چیزی را می خواهید تمیز کنید. باید به نوع فرش ها و کفپوش ها و اندازه آن ها دقت کنید، بدیهی است اگر خانه شما با فرش های مجاور هم و بدون فاصله پوشیده شده است و این محصول برای شما کارایی چندانی نخواهد داشت.

اگر فرش های با پرز بلند در خانه دارید باید دقت داشته باشید این محصول بهترین عملکرد خود را در کف های سخت مانند کاشی یا پارکت ارائه می دهد و ممکن است در خانه ای که فرش های زیادی دارد کارایی قابل قبولی نداشته باشد. در هنگام خرید بهتر است نوع جاروبرقی و کاربرد آن را در کف های مختلف بررسی کنید، برخی از انواع جاروبرقی رباتیک یوفی کاربرد بهتری در فرش های سخت دارند و برخی برای فرش های نرم مناسب اند.

زمان شما برای تمیزکاری

اصلی ترین مزیت جاروهای رباتیک مانند جاروبرقی رباتیک یوفی، کارکرد اتوماتیک بر اساس برنامه از پیش تنظیم شده است. حتی زمانی که شما خواب باشید یا در خانه حضور نداشته باشید جارو های رباتیک تمام نظافت را انجام داده و بعد به شارژ متصل می شوند، شما فقط کافی است وسایل ریز را از سر راه برداشته و از سرعت و دقت انجام کار لذت ببرید. این مزیت باعث می شود به سادگی به کارهای خود در داخل یا خارج منزل بپردازید و نگران نظافت کف نباشید. زمان شما بی شک ارزشمندتر از این است که با جمع کردن موهای حیوانات یا پاک کردن گرد و غبار سر وکله بزنید.

استفاده مداوم و منظم از جاروبرقی رباتیک
استفاده مداوم و منظم از جاروبرقی رباتیک

اعضای ساکن خانه شما

شاید عجیب به نظر برسد ولی توجه به اعضای خانواده در خرید این محصول تاثیر گذار است. اگر شخصی در خانه شما حساسیت های آلرژیک دارد، این محصول نیاز ضروری خانه شما است یا اگر حیوان خانگی در خانه نگه می دارید می توانید جمع کردن موهای حیوان را به جارو  های رباتیک بسپارید تا از این مشکل برای همیشه نجات پیدا کنید.

در خانه ای که تعداد بچه های کوچک زیاد است، زمان خیلی کمی به نظافت اختصاص پیدا می کند در حالی که کودکان در برابر آلودگی های کف بسیار آسیب پذیر ترند و باید مکان رفت و آمد بچه ها کاملا تمیز شود در این حالت توصیه می کنیم یک جارو رباتیک بخرید، تا بتوانید زمان بیشتری را با بچه ها بگذرانید. لازم به ذکر است جارو های رباتیک برای بچه ها کاملا ایمن و بی خطر هستند و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

اثر تمیز کنندگی جارو های رباتیک

در صورتی که به تمامی موارد بالا دقت شود و متناسب با نوع کف و اندازه منزل و… اقدام به تهیه مدل مناسبی از جارو برقی های رباتیک کنید، هیچ نگرانی درباره قدرت پاک کنندگی این جارو های وجود نخواهد داشت. برند های معتبر و قابل اعتماد مانند جاروبرقی رباتیک یوفی با قدرت مکش بالا و قابلیت جاروکشی در منطقه های منظم می توانند تمام کف را تمیز کنند.

به طور کلی جارو های رباتیک نسبت به بقیه مدل های کارآمد تر هستند چون می توانند به صورت همزمان جارو و شستشو را انجام دهند. در برخی مدل های حتی این امکان وجود دارد که در زمان نیاز به طور اتوماتیک قدرت مکش افزایش پیدا کند یا در برخورد با لکه های سخت از توان بیشتری استفاده شود.

اثر پاک کنندگی و نظافت این محصول تا حد زیادی قابل قبول است و هزینه نظافت را با عدم نیاز به دستمال و ابزار نظافتی نیز کاهش می دهد. شاید تمیزی و درخشندگی کف پس از نظافت و جاروکشی این ربات ها در مقایسه با زمانی که به صورت دستی جارو و شستشو می کنید کمتر به چشم بیاید ولی هیچ گرد و غبار و آلودگی به جا نمانده و کاملا تمیز خواهد بود.

صرفه جویی در زمان و انرژی با جاروبرقی رباتیک
صرفه جویی در زمان و انرژی با جاروبرقی رباتیک

خرید جاروبرقی رباتیک

در حال حاضر جاروبرقی های رباتیک به صورت شگفت انگیزی پیشرفت کرده اند و در مقایسه با مدل های قبلی خود می توانند تمام کف را جارو کنند بدون اینکه فضایی را از قلم بیندازند یا در قسمتی جارو کردن را تکرار کنند. بهترین مدل های موجود جاروبرقی رباتیک یوفی است که با قدرت مکش بالا و عمر باتری فوق العاده می توانند بهترین گزینه باشند.

این جارو ها نظافت را به صورت برنامه ریزی شده پیش می برند، اتومات به شارژر متصل و شارژ می شوند و سپس تمیزکاری را از همان جا که رها شده بود به طور منظم ادامه می دهند. جاروبرقی رباتیک یوفی با قیمت مناسب می تواند شما را از تمیز کردن هفتگی بی نیاز کند و تمام کف را همانطور که شما برنامه ریزی کنید با کمترین سر و صدا جارو کند.

در استفاده از این محصول شما فقط باید از طریق اپلیکیشن یا دستیار صوتی برنامه و دستورات لازم را اعمال کنید و وسایل ریز مانند اسباب بازی ها و زیور آلات را از کف جمع کنید، جاروبرقی رباتیک یوفی می تواند موانع و ارتفاع را تشخیص دهد و ضمن اینکه آسیبی به اثاثیه و دیوار ها وارد نخواهد کرد، از ارتفاع پله ها سقوط نمی کند یا با پایه های مبلمان برخورد نخواهد داشت.

کلام آخر

در نهایت اگر می خواهید از زحمت نظافت روزانه نجات پیدا کنید، بهترین گزینه می تواند خرید یک جاروبرقی رباتیک باشد. پیشنهاد ما جاروبرقی رباتیک یوفی است که می تواند تمام خواسته های شما در این زمینه را برآورده کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل کرده و برای سفارش این محصول کاربردی اقدام کنید.

 در این مقاله سعی کردیم با بررسی مزایای و معایب جاروهای رباتیک به شما در تصمیم گیری نسبت به تهیه این محصول کمک کنیم. امیدواریم سوالات شما در این باره پاسخ داده شده باشد و بتوانید بهترین گزینه را برای خانه خود انتخاب کنید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها