جاروبرقی رباتیک هتلداری

جاروبرقی رباتیک هتلداری

در دنیای امروز یکی از اجزاء خانه و محیط های هوشمند، جاروبرقی رباتیک یوفی می‌باشد. این جاروبرقی‌ها ضمن توجه به رباتیک و هوشمند بودن، همواره خودش محیط را تمیز نگه می‌دارد؛ بنابراین موجب محبوبیت بالای آن در میان افراد، مخصوصاً اشخاصی که هتل دارند شده است. جاروبرقی رباتیک هتلداری در حقیقت کارکردی کاملاً شبیه جاروبرقی‌های عادی دارند؛ البته با این فرق که جاروبرقی رباتیک خودش به صورت اتوماتیک به تمیزکاری و نظافت هتل می‌پردازد؛ همچنین نمونه‌های جدید و مختلف این وسیله در بازار و امروزه زیاد به چشم می‌خورد.

نحوه کارکرد با این محصول برعکس ظاهری که دارد، بسیار راحت است. فقط باید یک دکمه را با کنترل و یا نرم افزاری که دارد بزنید تا جارو به طور اتوماتیک به نظافت و تمیزی هتل مشغول شود. این دستگاه‌ها عموماً بسیار بدون صدا هستند؛ درست برعکس جاروهای عادی. این جاروها در آخر با اتمام کار به محل شارژ خود برمی‌گردد.

جاروبرقی رباتیک یوفی برای هر صنعتی، از جمله صنعت هتلداری بسیار مناسب می‌باشد. این جاروی هوشمند توان بالایی در نظافت و تمیز کردن موکت، فرش و سطوح سرامیکی دارد و ریزترین موارد حتی آب را جمع‌آوری می‌نماید.

ویژگی دیگر جاروبرقی‌های رباتیک این است که برای نظافت زیر تخت‌ها و صندلی‌های هتل هم کارایی داشته و دیگر مجبور نیستند چند وقت یک مرتبه، تخت و صندلی و مبل‌ها را کنار کشیده و زیر آن‌ها را با زحمت زیاد نظافت کنید؛ چرا که بیشتر جاروبرقی‌های هوشمند ارتفاعی نزدیک به 10 سنتی‌متر دارند و به آسانی به زیر پایه‌های مبل می‌روند.

جاروبرقی رباتیک در صنعت هتلداری
جاروبرقی رباتیک در صنعت هتلداری

جاروبرقی رباتیک و هتلداری

بهره گیری از تجهیزات و وسایل بهینه و مکانیزه در نظافت مجموعه‌های هتلی و اقامتگاه‌ها، می‌تواند راهکاری خوب و مقرون بصرفه برایشما به عنوان گرداننده این مجموعه‌ها در راستای بالا رفتن بهره جویی از این فرآیندها باشد. به علت تنوع بالا ، آشنایی با انواع لوازم نظافتی و شناختن ابزارهای کارآمد در انتخابی مناسب و خریداری تجهیزات مکانیزه به شما یاری خواهد رساند.

این تنوع در تجهیزات نظافتی مکانیزه، امکان بهره گیری و کاربرد این تجهیزات در محل‌های گوناگون را آسان می‌کند و نظافت بهینه در محیط های صنعتی را تضمین خواهد کرد. ضمن توجه به الزام نظافت روزانه و مکرر مجموعه‌های اقامتی مانند هتل‌ها ، بهره گیری از تجهیزات مکانیزه دقت و کیفیت نظافت در این مجموعه‌های خدماتی و رفاهی را بالا می‌برد.

از انواع گوناگون لوازم نظافت مکانیزه که در هتل‌ها قابل استفاده می‌باشند، می‌توان به جاروبرقی رباتیک اشاره کرد که با بهبود کیفیت جمع آوری آلودگی‌ها، در بالا رفتن سطح بهداشت مجموعه تأثیرگذارند.

جاروبرقی‌های صنعتی و خانگی، از جمله رایج ترین لوازم و ابزارهای نظافت در مجموعه‌های مختلف خدماتی، تجاری، تفریحی و صنعتی می‌باشد. در این میان جاروبرقی‌های رباتیک هتلی و صنعتی، با دارا بودن توانایی جمع کردن مواد مایع و جامع در بالا رفتن سرعت پاکسازی و نظافت تأثیر به سزایی دارند. استفاده از جاروبرقی رباتیک در محیط هتل به نیروی خدماتی این امکان را می‌دهد تا انواع آلاینده‌های ریز و درشت، مایعات ریخته شده روی زمین، ذرات جامد و ناپاکی‌ها را به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن جمع آوری کند.

کاربرد این تجهیزات نظافتی مکانیزه در مجموعه اقامتگاهی مانند هتل‌ها، کم کردن انرژی لازم و بالا رفتن سرعت نظافت را برای این فرآیند به همراه خواهد داشت. جاروبرقی رباتیک در انواع مختلف و گوناگونی تولید و ارائه می‌گردد. برگزیدن یک سیستم جاروبرقی صنعتی قادر است به شما در کم کردن هزینه‌های نظافت یاری رساند. خرید جاروبرقی رباتیک ضمن دقت و توجه به فیلتراسیون قدرتمند دستگاه، از خارج شدن آلودگی‌های جمع آوری شده جلوگیری کرده و سلامت محیط و هتل‌های اقامتی را ارتقاء خواهد داد.

تمیزی کارآمد با جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid
تمیزی کارآمد با جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid

ویژگی‌های مهم جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی‌های رباتیک در بازار انواع بسیار مختلف و متنوعی دارند؛ از جنس بدنه نوع موتور گرفته تا حتی سایز برش‌ها. بنابراین در زمان خرید می‌بایست دقت کنید آن محصولی را خریداری کنید که متناسب محیط هتل شما باشد. به عنوان مثال، چنانچه متراژ هتل شما بسیار بزرگ است، بهتر است مدلی را خریداری نمایید که دارای باتری قوی تری باشد و یا مخزنی بزرگ تر داشته باشد. در ادامه این مطلب به با اهمیت ترین نکات برای خرید جاروبرقی رباتیک خواهیم پرداخت؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

یکی از با اهمیت ترین ویژگی‌های جاروبرقی رباتیک مناسب، گارانتی پس از فروش دارای اعتبار می‌باشد. شما قادر هستید با برگزیدن یک جاروبرقی هوشمند که گارانتی پس از فروش دارد، ریسک خرید خود را تا مقدار قابل توجهی کاهش دهید. ولی مسئله قیمت نیز به طبع از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد که می‌بایست مورد توجه قرار بگیرد.

نمونه‌های مختلف این ربات از 110 دلار آغاز شده و با بیشتر شدن امکانات دستگاه قیمت بالاتر نیز می‌رود. می‌بایست این را هم بدانید که برگزیدن یک جاروبرقی رباتیک کاربردی که با بودجه شما همخوانی داشته باشد، به بررسی‌ها و صرف وقت احتیاج دارد.

نوع فیلتر

جاروبرقی رباتیک با انواع گوناگونی از فیلترها ارائه و عرضه می‌گردد. بهترین نوع فیلتر، فیلتر HEPA می‌باشد و بهینه ترین و متناسب ترین کارکرد و عملکرد را ارائه می‌دهد. این فیلترها این قابلیت را دارند که تا ۹۹٫۷% از گرد و خاک و غبار را از سطح فرش و موکت و سطوح جمع آوری می‌نمایند.

ضمن بر این مورد، فیلتر HEPA قدرت و توانایی جمع کردن ذرات بسیار کوچک با ضخامت ۰٫۳ میکرون را دارد. در نهایت و در نتیجه جارویی که به همچنین فیلتری تجهیز است، تقریباً تمامی گرد و خاک و غبار موجود در هتل را تمیز خواهد کرد. این فیلتر برای اشخاصی که از بیماری‌های تنفسی از جمله آسم رنج می‌برند، فوق‌العاده خواهد بود.

جاروبرقی رباتیک و هتلداری
جاروبرقی رباتیک و هتلداری

ضمن بر این، فیلتر HEPA قدرت و توانایی جمع کردن ذرات بسیار کوچک با ضخامت ۰٫۳میکرون را دارد. بنابراین و در نتیجه جارویی که به چنین فیلتری تجهیز و مجهز است، تقریباً تمامی گرد و خاک و غبار موجود در هتل را تمیز خواهد کرد. این فیلتر برای اشخاصی که به بیماری‌های تنفسی از جمله آسم مبتلا هستند و از آن رنج می‌برند، بینظیر و فوق العاده خواهد بود.

اندازه مخزن جاروبرقی رباتیک هتلداری

اندازه مخزن اهمیت زیادی در خرید یک جاروبرقی رباتیک برای صنعت هتلداری دارد؛ زیرا هر چه مخزن کوچکتر باشد، حجم کمتری از آشغال را در خود جای می‌دهد. اندازه مخازن با واحد لیتر اندازه گیری  می‌شود. در صورت خرید یک جارو با مخزن ۰٫۲۵لیتری، می‌بایست به طور مرتب مخزن آن را خالی کرده و این مسئله در برنامه کار دستگاه هم موثر خواهد بود؛ بنابراین در زمان خرید حتما این مسئله را برای جاروبرقی مخصوص هتلداری به یاد داشته باشید.

عمر باتری

عموماً هدف ما از خرید جاروبرقی رباتیک، آسان تر شدن کارها و بالا رفتن سرعت نظافت و تمیزی هتل است، پس نباید بصورت دائم درگیر شارژ کردن جاروی هوشمند خود باشیم. بنابراین باید در زمان خرید دقت کنیم تا محصولی را برگزینید که عمر باتری درازمدت تری داشته باشد.

به طور معمول میانگین زمان شارژ شدن جاروهای رباتیک، 3 الی 4 ساعت است. چنانچه جاروبرقی یک باتری قدرتمند و مجهز داشته باشد، با یک مرتبه شارژ می‌تواند فضای زیادی از هتل را تمیز نماید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها