معرفی جاروبرقی رباتیک یوفی مدل HomeVac

معرفی جاروبرقی رباتیک یوفی مدل HomeVac

برند یوفی که به وسیله Anker Innovations در سال 2016 معرفی گردید، تأمین کننده یک سبک زندگی هوشمند از راه طراحی‌های مبتکرانه و خدمات بی‌نظیر است. جاروبرقی رباتیک یوفی مدل homevac فقط 590 گرم وزن دارد و دارای قدرت مکش 5500 پاسکال می‌باشد. این جاروشارژی یا جارودستی، قابلیت تولید اوزون برای پاکسازی هوا را هم دارد. بسیار راحت می‌توانید این جاروشارژی یوفی را درون جاکفشی خود گذاشته و از قابلیت تولید اوزون آن برای از بین بردن بوی بد کفش‌ها بهره بگیرید.

این جاروی کوچک و پرتوان به کمک USB به آسانی شارژ شده و به یاری سری دوگانه کارآمد خود به آسانی کنج و گوشه‌ها را تمیز می‌نماید. از این سری می‌توانید برای تمیزکردن مبل از موی حیوانات خانگی، سطح کیبورد لپ تاپ یا کامپیوتر و … به آسانی استفاده کنید.

 جاروبرقی رباتیک یوفی مدل HomeVac
جاروبرقی رباتیک یوفی مدل HomeVac

جاروبرقی رباتیک یوفی مدل homevac یا همان جاروی بی‌سیم، وسایل بسیار سبکی می‌باشند که با بهره گیری از انرژی باتری، گرد و خاک را از بین برده و به درون محفظه خود می‌کشانند. در دنیای امروز در اکثر منازل، از جاروهای شارژی به تنهایی و یا در کنار جاروبرقی‌های سیمی یا رباتیک استفاده می‌شود.

این جاروشارژی‌های بی‌سیم که ضمن توجه به طراحی ظریف و بی‌سیم بودن آن، قادر هستید به وسیله آن لوازم داخلی، شکاف‌ها،پله‌ها، پرده،مبلمان، قفسه‌ها و بخش‌های غیرقابل دسترسی و یا حتی اتومبیل خود را تمیز کنید و توسط آن خاکروبی کنید.

این وسیله و محصول به دلیل قابلیت جابجایی آسان و کم وزن بودن، برای نظافت‌های کم حجم مناسب می‌باشد. جاروبرقی رباتیک یوفی مدل homevac جارویی با طراحی خاصی است که حمل و نقلی آسان دارد؛ همینطور این وسیله دارای تصفیه هوا با بهره گیری از ضدعفونی کننده اوزون است که می‌توانید با استفاده از آن محیط و هوا را تصفیه و ضدعفونی کنید.

از ویژگی و کاربردهای دیگر این جاروشارژی یا دستی یوفی می‌توان به قابلیت شارژ آن به وسیله پاوربانک و تلفن همراه اشاره کرد و شما با بهره گیری از این جارو می‌توانید به آسانی این کار را انجام دهید و لذت ببرید.

همینطور پس از تمیزکردن اتومبیل خود کافی است دکمه O3 را بزنید تا دستگاه آغاز به خارج کردن گاز اوزون کند و هوای محیط و فضا را برای شما تصفیه نماید؛ همچنین بوی بد محیط را از بین می‌برد و محیط و فضایی خوشبو را برای شما به وجود می‌آورد. شما می‌توانید از این ویژگی و قابلیت دستگاه، فقط 15 مرتبه استفاده کنید تا هنگامی که احتیاج به شارژ دوباره پیدا کند.

جاروبرقی رباتیک یوفی مدل homevac یا همان جاروی بی‌سیم
جاروبرقی رباتیک یوفی مدل homevac یا همان جاروی بی‌سیم

همانطور که گفتیم برای برطرف کردن بوی بد یا تصفیه کردن محیط های مختلف مانند اتاق،ماشین، سالن و … کاربرد داشته و با زدن همان دکمه دستگاه به صورت اتوماتیک به آزاد کردن گاز اوزون آغاز می‌کند و پس از گذشت 20 دقیقه به صورت اتوماتیک آزاد کردن گاز را متوقف می‌نماید.

با مکش فوق‌العاده و قوی‌ای که جاروبرقی رباتیک یوفی مدل homevac دارد، با سرعت زیادی آلودگی را می‌گیرد و پاک می‌کند.قدرت موتور این جارو شارژی 25 وات بوده و دارای باتری لیتیومی می‌باشد. گنجایش و ظرفیت نخزن این جارو هم 0.5 لیتر بوده و یکی از ویژگی‌های جذاب آن هم بی‌سیم بودن آن است و فقط کافی است آن را شارژ کنید.

شارژ کردن این دستگاه تنها احتیاج به 15 الی 20 دقیقه زمان دارد و سری این جارو هم قابل تعویض است. همانگونه که در مطالب فوق به آن اشاره کردیم، با بهره گیری از قابلیت گاز این دستگاه می‌توانید برای از بین بردن بوی بد محیط اطراف مانند کمد از آن استفاده کنید. این جارو دارای دو سری متنوع است که یکی از این سری‌ها برایدسترسی بهتر به کنج و گوشه‌ها و همراه با یک کابل شارژ می‌باشد.

به صورت کلی چنانچه بخواهیم در یک جمله جاروبرقی رباتیک یوفی مدل homevac را توصیف کنیم، می‌بایست بگوییم که راه حلی ایده‌آل برای از بین بردن آلودگی‌های روزانه شما می‌باشد که هیچوقت از خرید و انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

ویژگی‌های جاروبرقی رباتیک یوفی مدل HomeVac

  • وزنی سبک داشته و دارای ابعاد کوچک و قابل حملی می‌باشد.
  • جمع و جور بوده و بهره گیری از آن بسیار راحت است.
  • بعضی از مدل‌های آن دارای تنظیمات ارتفاع قابل تنظیم برای تمیزکردن انواع کف می‌باشد.
  • برای تمیز کردن فضاهای تنگ و کوچک ایده‌آل می‌باشد.
  • جاروشارژی‌های دستی یک مخزن کوچک دارند که این بدین معناست که می‌بایست بصورت مرتب تخلیه شود.
  • می‌توان از این دستگاه برای تمیز کردن انواع سطوح مثل اسباب و اثاثه، لوازم داخلی منزل، داخل ماشین و پله‌ها و … استفاده کرد.

قابلیت جابجایی راحت و بدون دردسر

شاید یکی از اساسی‌ترین علل خرید جاروبرقی رباتیک یوفی مدل homevac ، جابجایی راحت و بدون دردسر آن باشد. حمل راحت جاروبرقی بدون سیم یوفی، به دلیل وزن کم و سبک و طراحی کوچک و جمع و جور بودن و همینطور شارژی بودن آن است. در زمان تمیز کردن گرد و خاک در هر گوشه از محیط منزل، دیگر نگران طول سیم یا پریز برق نخواهید بود؛ چرا که جارو بی‌سیم با شارژ باتری کار می‌کند.

تمیزی و نظافت محیط های غیرقابل دسترس

شاید در زمان بهره گیری از جاروبرقی‌ بارها برای شما پیش آمده باشد که از تمیز کردن نقاط و گوشه‌های غیر قابل دسترس صرف نظر کرده باشید. با خریدن جارو شارژی برای همیشه از شر این مشکل خلاص خواهید شد؛ چرا که بدون این که درگیر سیم و لوله خرطومی باشید، هر مکان و محیطی را می‌توانید به آسانی تمیز نمایید. تمیز کردن اتاق زیر شیروانی هم می‌تواند با بهره گیری از جاروشارژی یوفی بسیار آسان و راحت باشد.

ویژگی‌های جاروبرقی رباتیک یوفی مدل HomeVac
ویژگی‌های جاروبرقی رباتیک یوفی مدل HomeVac

اشغال کردن فضای بسیار کم با جاروبرقی رباتیک یوفی مدل HomeVac

اندازه کوچک این دستگاه، این جارو شارژی را به یک گزینه عالی برای خرید صددرصدی تبدیل کرده است. چنانچه در منزل خود مشکلی برای کمبود جا دارید، اندازه کوچک این محصول امکان قرار دادن آن را در هر محیطی مثل کنج یا گوشه‌ای از کمد، درون کابینت، زیر تخت و حتی اتاق‌های کوچک خوابگاه ممکن می‌سازد.

وزن بی‌نهایت سبک

گاهی به دلیل وزن سنگین جاروبرقی و حمل سخت آن، از تمیز کردن منزل منصرف می‌شویم. وزن سبک جارو شارژی یوفی یک مزیت بسیار مهم می‌باشد که اشخاص مسن و یا حتی کم توان نیز به آسانی قادر هستند از آن استفاده کنند.

نگهداری و تعمیر آسان جاروبرقی رباتیک یوفی مدل HomeVac

گاهی وقت‌ها ساده ترین وسایل، بیشترین رضایت قلبی را به همراه دارند و این موضوع درباره خرید جاروبرقی رباتیک یوفی مدل homevac درست و صحیح است. به عنوان مثال، فیلتر آن به راحتی برداشته می‌شود، شسته می‌شود و در جای خود قرار می‌گیرد. خالی کردن خاک از مخزن آن نیز بسیار راحت می‌باشد؛ در صورتی که این موارد در جاروبرقی به آسانی قابل انجام نبوده و این می‌تواند احتمال تعمیر و خرابی جاروبرقی را بالا ببرد.

نظافتی سریع و راحت با جاروبرقی رباتیک یوفی مدل HomeVac

امکان دارد بخواهید پیش از آمدن مهمان، یک بخش کوچک از کاناپه یا فرش خود را تمیز نمایید. در اینصورت و چنین شرایطی که برای تمیز کردن عجله دارید، جارو شارژی بسیار به کار شما خواهد آمد و موجب صرفه جویی در وقت و زمان می‌شود.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها