معرفی مدل های جاروبرقی رباتیک یوفی

معرفی مدل های جاروبرقی رباتیک یوفی

جاروبرقی رباتیک یوفی از بهترین جاروبرقی های اتوماتیک که به شما در داشتن خانه ای تمیز با کمترین هزینه و بدون زحمت کمک می کنند. اگر فرش های کم پرز دارید، وجود یکی از جارو های اتوماتیک برند یوفی در خانه شما ضروری است تا از زحمت جارو کردن برای همیشه راحت شوید. این جارو ها با دقت تمام سطوح را پاک کرده و به طور اتومات تخلیه و به شارژ متصل می شوند، بنابراین شما فقط می توانید نظاره گر باشید و از دقت و سرعت تمیزکاری لذت ببرید.

در انتخاب جاروبرقی های رباتیک بهترین گزینه برای محیط های مسطح استفاده از جاروهای هوشمندی است که نیازی به کنترل و هدایت ندارند و در کوتاه ترین زمان کار تمیز کاری را انجام داده و توسط دستیار صوتی گوگل به سادگی قابل کنترل هستند.این جاروبرقی ها عمر طولانی داشته و حتی مکان های دور از دسترس شما را به سادگی تمیز می کنند و نگرانی از بابت افتادن این دستگاه ها از ارتفاع نیز وجود ندارد.

جاروبرقی robo vac 25c max

این جاروی هوشمند دارای قدرت مکش 2000 است و در مواقعی که نیاز به قدرت مکش بیشتری برای حذف آلودگی ها نیاز باشد می تواند به طور خودکار و اتومات مکش را بالابرده و تمام سطوح را کاملا تمیز کند، لازم به ذکر است مخزن زباله این جارو با گنجایش 600 میلی لیتر توانایی بیش از 100 دقیقه استفاده را فراهم می کند.

با اینکه این مدل در از بین بردن لکه ها مانند سایر مدل ها قدرتمند عمل نمی کند ولی تمام زباله های کوچک و بزرگ ها، پاک می کرده و به طور کلی در سطوح صاف و خالی کارایی بهتری دارد. مدل robo vac 25c max از جاروبرقی های یوفی دارای صفحه لمسی و بسیار کم صدا هستند و با امکان برنامه ریزی نظافت و ریموت کنترل، بهترین گزینه در بین جاروبرقی های متوسط محسوب می شوند.

25C max

25C max

RoboVac X8 از مدل های جاروبرقی رباتیک یوفی

مزیت این مدل از جارو های داشتن فناوری توربین دوقلو است که باعث می شود قدرت مکش تا 80 درصد افزایش یافته و با تولید مکش بالاتر تمام آلودگی و گرد و غبار موجود از محیط حذف شود. این مدل به ناوبری لیزری فوق العاده و قابلیت فشرده سازی بالای گرد و غبار و زباله مشهور است، تکنولوژی مسیریابی هوشمند این محصول کمک می کند تا محیط را اسکن کرده و ضمن اجتناب از برخورد با موانع، کارایی بهتری ارائه دهد.

از مزایای کاربردی این مدل امکان ذخیره نقشه چندین طبقه است که توسط هوش مصنوعی ذخیره شده و به طور دقیق مکان هایی که باید تمیز شوند را می داند. با تنظیم از طریق گوشی هوشمند خود می توانید تمام مناطقی را که باید تمیز شوند، مناطق ممنوعه و برنامه های تمیزکاری  بعدی را مشخص کنید.

این دستگاه می تواند با یکبار شارژ شدن تا 180 دقیقه جارو کند و حالت و قدرت مکش را متناسب با سطوح و آلودگی تنظیم کند. از دیگر مزیت های این جارو وجود فیلتر قابل شستشو با عملکرد بالا است.

جاروبرقی رباتیک یوفی
جاروبرقی رباتیک یوفی

جاور برقی RoboVac G30

این جاروبرقی یوفی برای کف های پارکت و سرامیک و فرش های با پرز کم مناسب است و با جهت یابی هوشمند و مسیریابی منظم کارایی بهتری نسبت به محصولات مشابه ارائه می دهد. قدرت مکش 2000 پاسکال این محصول در زمان کمتر، سطوح را تمیز و درخشان می نماید و در هر زمان که به قدرت بیشتری نیاز باشد می تواند به طور خودکار در چند ثانیه قدرت را افزایش دهد.

مدل RoboVac G30 ظرف 5 ساعت به طور کامل شارژ شده و می تواند بیشتر از 110 دقیقه کار جاروکشی را به بهترین نحو انجام دهد. داشتن سنسور های تشخیص موانع و ارتفاع باعث شده این محصول در ساختمان های چند طبقه و دارای پله نیز قابل استفاده باشد و با وجود چرخ ها و بدنه پلاستیکی مقاوم ضمن اینکه در سطوح و دیوار های حساس منزل شما خراش ایجاد نمی کند، دستگاه نیز آسیبی نمی بیند.

این جارو تمام سطوح صاف یا سخت را جارو می کند و با تکنولوژی پیشرفته فیلتر های بی صدا مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. برس های جانبی و چرخان همراه مکش قوی این دستگاه باعث برتری آن نسبت به رقبای موجود در بازار شده است.

معرفی جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G3 Hybrid
معرفی جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G3 Hybrid

RoboVac G20 از مدل های جاروبرقی رباتیک یوفی

این محصول با قدرت 2500 پاسکال در 4 حالت مکش قابل تنظیم به سادگی تمام سطح را با کمترین صدا تمیز خواهد کرد و هیچ لکه ای باقی نمی گذارد. این نوع از جارو های هوشمند محیط را در بخش های 4 در 4  به ترتیبت تمیز می کند و در مسیری Z مانند حرکت می کنند که موثرتر از حرکت های تصادفی جارو های قدیمی است.

با خرید این محصول نگرانی بابت موهای حیوان خانگی، باقی مانده غذا یا گرد و خاک نخواهید داشت زیرا این ربات هوشمند با 2.85 اینچ قد می تواند زیر کمدها  و مبل ها و تخت ها بچرخد و تمام آلودگی ها را از خانه شما پاک کند. این مدل امکان ذخیره دائمی نقشه سطوح تمیز کاری را ندارد ولی می تواند با استفاده از سیستم جهت یابی خود می تواند مسیرهای تمیزکاری را پیدا کند.

در زمانی که خانه نیستید، خواب هستید یا در منزل کار می کنید این ربات هوشمند طبق دستورات شما تمام خانه را جارو کرده و در صورت نیاز به شارژ متصل می شود یا خاموش خواهد شد.

جاروبرقی رباتیک eufy RoboVac G20
جاروبرقی رباتیک eufy RoboVac G20

جاور برقی RoboVac G10

این نوع از جارو های یوفی، جارو کردن  و پاک کردن را با قدرت مکش 2000 انجام می دهند به طوری که کف و کاشی های درخشان بعد از پایان کار شما را شگفت زده خواهد کرد. مانند سایر جارو های بینظیر این برند، این محصول نیز به سادگی از طریق Google Assistant قابل کنترل است و می تواند تمام دستورات را به طور دقیق و کامل انجام دهد.مزیتی که مدل RoboVac G10 را متمایز می کند وجود مخزن ذخیره آب است که این امکان را می دهد پس از اتمام جارو کشیدن، سطوح را شستشو دهد تا اثری از گرد و غبار باقی نماند. سنسور های ارتفاع، تشخیص دیوار و موانع و رادار های اولتراسونیک سبب شده تا این محصول کارایی بالاتری نسبت به نمونه های مشابه پیدا کند.مکش فوق العاده این جاروبرقی کوچک باورنکردنی است و تمام سطوح کاشی و انواع کف پوش ها را به وسیله برس های چرخان و مخزن آب از هر نوع آلودگی پاک می کند. به راحتی با نصب اپلیکیشن این محصول بر روی گوشی هوشمند خود می توانید برنامه خود را برای تمیزکاری به دستگاه بدهید تا به طور خودکار به جارو کردن ادامه دهد.

جاور برقی RoboVac G10
جاور برقی RoboVac G10

جارو برقی Homevac

این نوع جارو شارژی از کم صدا ترین و محبوب ترین جارو های شارژی موجود در بازار است. این مدل جارو به صورت دسته بلند و عصایی قابل استفاده است. از مزیت های این مدل داشتن چراغ های LED در قسمت برس جارو است که کمک می کند قسمت های تاریک را به خوبی تمیز کنید. این مدل بسیار سبک و خوش دست است و با قیمت مناسب از بهترین گزینه های خرید جارو شارژی است. باتری لیتیمی این جارو بیشتر از 15 دقیقه می تواند با قدرت بالا مکش کند و تمام آلودگی و گرد و غبار را حذف کند.

خرید آنلاین مدل های جاروبرقی رباتیک یوفی  با توجه به قیمت بالا و اهمیت سلامت کامل این کالا توصیه می شود فقط از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید کنید و در هنگام تهیه محصول ضمانت کالا را نیز در نظر بگیرید. در خرید آنلاین با حذف واسطه ها، قیمت محصول به صرفه تر خواهد بود ضمن اینکه می توانید از هر جای کشور اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر کرده و بسته را درب منزل تحویل بگیرید. شما مشتریان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین مدل های جاروبرقی رباتیک یوفی یا ثبت سفارش مدل های مختلف این محصول از طریق راه های ارائه شده با کارشناسان ما تماس بگیرید. همکاران ما ضمن مشاوره و راهنمایی، سفارش شما را دریافت و در اسرع وقت برای شما ارسال می کنند.

نظرات کاربران

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها