معرفی جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid

معرفی جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid

جاروبرقی‌ها سالیان سال است که به جزوی جدایی‌ناپذیر از لوازم خانه و منزل و محل کار ما تبدیل شده است. تاکنون انواع گوناگونی از این وسیله به بازار ارائه شده است که هر یک خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود را دارند. جاروبرقی های رباتیک، دستگاهی هوشمند برای جاروکردن محیط‌های مختلف می‌باشد. این دستگاه ک به طور معمول به شکل یک صفحه دایره‌ای ساخته می‌گردد، بدون دخالت داشتن کاربر می‌تواند محیط مدنظر را جارو کشیده و تمیز نماید. جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid به علت دارا بودن سیستم هوشمندی که دارد، در زمان جاروکشیدن محیط به موانع برخورد نمی‌کند؛ همینطور طراحی این دستگاه به نحوی می‌باشد که به آسانی می‌تواند اطراف پایه‌های میز،گوشه‌های اتاق و زیر صندلی را جارو نماید.

جاروبرقی رباتیک eufy RoboVac G20
جاروبرقی رباتیک eufy RoboVac G20

جاروبرقی رباتیک eufy RoboVac G20 رباتی تمیزکننده برای خانه شما می‌باشد که بدون دخالت دستان و خودتان، محیط شما را به شکلی هوشمندانه با ردیابی سطوح و مسیر، مرتب و تمیز می‌کند. اگرچه این محصول، قادر به ذخیره نقشه دائمی منطقه تحت پوشش خود نیست، ولی از مسیرهای هوشمند به منظور ترسیم مسیرهای تمیزکردن خود استفاده می‌نماید. جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid عملکرد مکش به نسبت قوی‌ای ارائه می‌دهد و قادر است زباله‌ها را از شکاف‌های تنگ، مقداری آسانتر از دیگر جاروبرقی‌های رباتی مقرون به صرفه پاک نماید.

برند یوفی زیرمجموعه انکر، به تازگی از جاروبرقی رباتیک هیبریدی G20 رونمایی کرد. این جاروبرقی رباتیک دارای حداکثر 2500 پاکسال قدرت مکش، قابلیت ناوبری پویا و دیگر ویژگی‌های هوشمند می‌باشد.

چهار حالت مکش، بالا بردن جریان هوا و عملکرد بی صدا در اطراف منزل را ارائه می‌دهد. Robovac G20 دارای حداکثر صدای خروجی 55dB بوده و به علت فناوری Boost IQ، عملکردی عالی را ارائه می‌دهد.

جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid از فناوری فشرده سازی گرد و خاک و غبار فوق پک بهره می‌برد که به صورت موثر از جعبه گرد و غبار و خاک متصل شده، استفاده کرده و می‌تواند تشخیص دهد که چه وقتی به قدرت جاروبرقی اضافی احتیاج است. کاربر قادر است مناطق تمیز کردن را با بهره گیری از برنامه یوفی سفارشی نماید.

فناوری AI Map 2.0 در Robovac G20 Hybrid موجب می‌شود تا به منظور تمیز کردن بهینه، منطقه تمیز کردن را به صورت یمپارچه نقشه برداری نماید. دستیارهای صوتی مثل Google Assistant و Alexa هم پشتیبانی می‌شوند.

ناوبری دینامیک در جاروبرقی رباتیک هیبریدی G20 به صورت کامل پشتیبانی می‌گردد. Eufy by Anker یک تولید کننده پرطرفدار محصولات خانگی است.

تمیزی کارآمد با جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid
تمیزی کارآمد با جاروبرقی رباتیک یوفی

تمیزی کارآمد با جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid

جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid با بهره گیری از Smart Dynamic Navigation، در مسیر Z شکل برای مناطق کمتر از دست رفته و کارایی بالاتر نسبت به جاروبرقی‌های رباتیک مسیر تصادفی تمیز می‌نماید.

پنج حالت قدرت مکش

این جاروبرقی رباتیک چهار حالت مکش گوناگون و یک حالت مکش اتوماتیک دارد. شما قادر هستید به آسانی میان 4 حالت مکش انتخاب کرده و تا 2500 پاسکال قدرت مکش دریافت نمایید. موهای حیوان خانگی، آشفتگی‌های روزمره و سایر موارد را به آسانی تمیز نمایید.

صدای آهسته جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid

RoboVac دارای 55 دسی‌بل و صدای کمی بلنتر از زمزمه مایکروویو است؛ با این حال شما می‌توانید در زمان روشن بودن جاروبرقی، فعالیت‌های خود را مانند کار با لپ تاپ یا مطالعه و کتاب خواندن را با تمرکز بالا انجام دهید.

طراحی باریک و زیبا

جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid که فقط 2.85 اینچ ضخامت دارد، قادر است به آسانی زیر مناطق مختلفی مثل کمد،مبل و تخت چرخ بزند و محیط را تمیز نماید.

فناوری ضدسقوط، راندمان بالاتر، شارژ شدن

Robovac با بهره گیری از فناوری سنجش سقوط به صورت هوشمندانه از سقوط از پله‌ها و پایین آمدن طاقچه‌ها پیشگیری می‌نماید.

Robovac به صورت اتوماتیک به پایه شارژ خود برمی‌گردد، شارژ می‌شود و برای شروع مجدد تمیزکاری به مکانی که متوقف شده، بازمی‌گردد. ناوبری پویا هوشمند Robovac به آن اجازه می‌دهد که در مدت زمان کمتری، مسیر بیشتری را تمیز نماید.

فناوری Boost IQ

به صورت اتوماتیک قدرت مکش را در زمان انتقال از کف سخت به فرش در سراسر منزل افزایش دهید.

طراحی شده به منظور تمیز کردن عمیق‌تر

برس غلتکی تخصصی با بلند کردن خاک برای مکش Robovac ، کف محیط را به طور کامل تمیز می‌نماید.

شما قادر هستید جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid را به تلفن همراه متصل نمایید و کنترل آن را در خانه یا خارج از محیط خانه در دست بگیرید و از این راه از شرایط ربات خود، این که در چه محیطی به نظافت مشغول است و یا این که چه مقدار از محیط شما تمیز شده است و داشتن یا نداشتن باتری، مطلع شوید.

دستیارهای کنترل صدا

Robovac G20 را برای تمیز کردن راحت و آسان به الکسای خود متصل نمایید.

کنترل آسان برنامه

با استفاده از اپلیکیشن eufy clean  می‌توانید کلیه نیازهای جاروبرقی خود را از هر مکانی که هستید با هیچ گونه تلاشی انجام دهید.

یادآورهای صوتی در جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid

Robovac شرایط آن را به شما می‌گوید و همینطور به شما اطلاع می‌دهد که آیا در زمان تمیز کردن با مشکلی روبرو می‌شود یا خیر.

نکاتی که در خرید جاروبرقی رباتیک در نظر بگیرید
نکاتی که در خرید جاروبرقی رباتیک در نظر بگیرید

مشخصات جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid

ابعاد: 80 × 330 × 330 میلی‌متر

وزن: 3.1 کیلوگرم

نوع اتصال به منبع تغذیه: بی سیم – دارای داک شارژ

قدرت مکش:  2500 پاسکال

فیلتر قابل شستشو: دارد

نشانگر پربودن مخزن: دارد

  • مجهز به سیستم نقشه‌برداری هوشمند به منظور اسکن محیط
  • دوری از برخورد با اجسام و سقوط از ارتفاع
  • قابلیت جاروکشیدن و تی کشیدن
  • 90 دقیقه شارژدهی به صورت مداوم
  • قابلیت تشخیص فرش و بالابردن قدرت مکش روی فرش
  • قابلیت شارژ هوشمند و خودکار
  • قابلیت تنظیم برنامه ریزی برای نظافت

نکات دارای اهمیت و جمع‌بندی

همانگونه که آگاه هستید، این جاروها به نحوی طراحی شده‌اند که به آسانی محیط اطراف خود را اسکن می‌کنند و مانع از برخورد خود به اطراف می‌شوند و شما به آسانی قادر هستید با اپلیکیشنی که روی گوشی نصب می‌شود جاروبرقی رباتیک خود را کنترل نمایید.

همینطور جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G20 Hybrid با ارتفاع بسیار کمی که دارد، به آسانی زیر مبل و تخت و کمد و کلیه بخش‌هایی که تمیز کردن آن‌ها سخت است، رفته و هیچ گرد و خاک و غباری باقی نمی‌گذارد.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها