معرفی جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G3 Hybrid

معرفی جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G30 Hybrid

جابروبرقی رباتیک یوفی، گجتی هوشمند می‌باشد که کار شما را در منزل کم می‌کند و فرصت استراحتی بیشتر را به شما می‌دهد. چنانچه شما فردی شاغل هستید و زمانی برای نظافت خانه خود ندارید، داشتن جاروبرقی رباتیک یوفی مدل جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G30 Hybrid برای منزل شما الزامی است.

حس عالی این موضوع را هنگامی می‌توانید درک کنید که بعد از روز کاری شلوغی که داشتید، به منزلی تمیز و مرتب ورود پیدا کنید. در حقیقت تکنولوژی‌های پیشرفته در دنیای امروز، به یاری شما می‌شتابند تا بی هیچ دردسری تمام زباله‌های روی زمین،زیر مبل، زیر میز و هر مکان دیگری را جمع‌آوری نمایید؛ البته شما که نه! جاروبرقی رباتیک یوفی این کارها را خودش انجام می‌دهد.

با جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G30 Hybrid ، خانه خود را بدون استفاده از دست و انگشت، تمیز نگه دارید.  RoboVac G30 با دارا بودن سنسور Smart Dynamic Navigation 2.0 ، ردیابی تمام سطوح و مسیر را به منظور تمیز کردن هدفمند به طور فوق‌العاده انجام می‌دهد. قدرت مکش عالی و قوی 2000 پاسکالی این ربات، موجب می‌شود زباله‌هایی بیشتر را برای کف‌های تمیزتر جمع نماید. برنامه ارائه گردیده این امکان را به شما می‌دهد که هم الگوهای تمیزی را تنظیم نمایید و هم تاریخچه و سابقه تمیز کردن را به طور مستقیم از تلفن هوشمند و یا از راه دستیار صوتی تحلیل کنید.

ناوبری ارتقاء یافته با <yoastmark class=

با فناوری Boost IQ ، ربات به طور اتوماتیک در زمان‌هایی که قدرت جاروبرقی اضافی احتیاج است و یا به عبارتی دیگر مواقعی که قصد تغییر سطح را دارد، قدرت مکش را بالا می‌برد.

ناوبری ارتقاء یافته با جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G30 Hybrid

RoboVac با بهره گیری از Smart Dynamic Navigation پیشرفته 2.0 به منظور هدایت کردن مسیر تمیز کردن خود، مسیری را به منظور بالا بردن کارایی و پوشش بالاتر منزل شما سازماندهی می‌نماید.

بدنه‌ای بسیار باریک

G30 Hybrid فقط با 2.85 اینچ به آسانی اطراف و زیر مبلمان می‌لغزد تا زباله‌های پنهان و قایمکی را تمیز نماید؛ البته باید قدرت مکش را تقویت نمایید.

بالا بردن قدرت مکش

با فناوری BoostIQ™، به صورت اتوماتیک قدرت مکش دستگاه را بالا ببرید تا به صورت یکپارچه از کف سخت به فرش منتقل شوید.

تمیزی بسیار آرام

طراحی ساده و مجرای کم شدن نویز دوگانه، سطح نویز را تا 55 دسیبل کم می‌کند و به RoboVac اجازه می‌دهد که منزل شما را بدون به وجودآوردن مزاحمت به صورت قدرتمند تمیز نماید.

کنترل کردن جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G30 Hybrid از طریق گوشی

کنترل کامل RoboVac را از گوشی هوشمند خود در دستانتان بگیرید. تاریخچه تمیزی را مرور نمایید، تمیز کردن برنامه ریزی شده را به تنظیم برسانید، به تغییر حالت‌ها بپردازید و موارد دیگر را در برنامه جای دهید.

سیستم تشخیص موقعیت مکانی

حتی با وجود سطوح تمیزکننده بسیار، RoboVac قادر است به حرکت در مسیری مستقیم ادامه داده و از تکرار پاس‌ها به منظور تمیزکردن دقیق‌تر و کارآمدتر پیشگیری کند.

ژیروسکوپ دوتایی

ژیروسکوپ‌های تخصصی قادر هستند تغییراتی جزئی و موانع در طول مسیر جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G30 Hybrid را حس کنند و مطابق با آن تنظیم گردند.

برگشت اتوماتیک و تمیز کردن با جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G30 Hybrid

زمانی که سطح باتری کاهش می‌یابد، RoboVac به صورت خودکار به پایه شارژ برمی‌گردد. زمانی که باتری تا 80 % شارژ گردد، تمیز کردن در مکانی که متوقف شده بود، از سر می‌گیرد.

خانه ای تمییز با جاروبرقی رباتیک
خانه ای تمییز با جاروبرقی رباتیک

دارا بودن فناوری ضد سقوط

RoboVac از فناوری سنجش سقوط به منظور پیشگیری از افتادن پله‌ها و پایین افتادن از طاقچه‌ها بهره می‌گیرد.

فیلتر بی دردسر و راحت

بهره گیری و نگهداری آسان برای مطلوب ترین عملکرد RoboVac شما.

دریافت کردن گزارشی کامل

زمانی که کار به اتمام رسید، تحلیل کنید که RoboVac شما چه مکان و چه زمانی پاک شده است؛ چرا که در تاریخچه تمیز کردن به طور واضح ثبت می‌گردد.

چرا باید جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G30 Hybrid بخریم؟

جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G30 Hybrid دستگاهی مستقل می‌باشد که برای تمیزکردن کاشی‌ها، فرش و کف چوب‌های سخت از هرنوع زباله و آلودگی و کثیفی طراحی شده‌اند، مثل دیگر انواع جاروبرقی عمل می‌نمایند. فرق اصلی نسخه‌های رباتیک، قدرت و توانایی آن‌ها در به حداقل رساندن مقدار کاری می‌باشد که صاحبین منزل باید انجام دهند.

جاروبرقی رباتیک روشی نوین بوده که قادر هستید با آن منزل خود را تمیز نگه داشته و چیزی که آن‌ها را خاص می‌کند، این است که تمامی کارها را خودشان انجام می‌دهند. جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G30 Hybrid از تمامی لحاظ جارویی قدرتمند و دارای کیفیت است که با توان 2000 پاسکالی خود، هیچگونه خاک و غباری را برجای نمی‌گذارد. این جارو بسیار بی صدا و آرام بوده و هیچگونه مزاحمتی برای شما نخواهد داشت و تایم زیادی را برای شما صرفه جویی می‌نماید.

جاروبرقی و رباتیک و برخی از مزایای آن

  • جاروبرقی رباتیک به سنسور تشخیص ارتفاع مجهز بوده که در صورت نزدیکی به پله‌ها، تغییر مسیر می‌دهد.
  • این دستگاه علاوه بر سنسود تشخیص ارتفاع، به سنسور تشخیص مانع هم مجهز می‌باشد.
  • جاروبرقی‌های رباتیک به آسانی و فقط با فشاردادن یک دکمه، آغاز به نظافت محیط اطراف خود می‌کنند.
  • این ربات‌های هوشمند بعد از تمیزی به طور اتوماتیک، به مکانی که در آن شارژر قرار گرفته، می‌روند.
  • این جاروها به نحوی طراحی شده‌اند تا بتوانند زیر مبل، کابینت‌ها و تختخواب را با برس‌های ویژه تمیز نماید.
  • جاروبرقی رباتیک برای انواع سطوح مثل سرامیک،فرش،موکت،کاشی، لمینت و سنگ مناسب است.
  • جاروبرقی رباتیک قدرت مکش بسیار بالایی دارد.
  • این محصول، صداهای بسیار کمی تولید می‌کند و موجب ایجاد آلودگی صوتی نمی‌شود.
  • جاروبرقی رباتیک این قابلیت را دارد که از پیش زمابندی گردد تا در ساعتی مشخص کار خود را به اتمام برساند.
  • جاروبرقی رباتیک قابلیت متصل شدن از راه دور با بهره گیری از تلفن همراه و با وصل شدن به اینترنت را دارد.
محصولات یوفی
محصولات یوفی

نتیجه‌گیری

همانطور که می‌دانید و ذکر کردیم، جاروبرقی رباتیک یوفی مدل G30 Hybrid به نحوی به طراحی رسیده است که به آسانی محیط اطراف خودش را اسکن کرده و مانع از برخورد خود به اطرافش می‌شود و شما می‌توانید به آسانی با اپلیکیشنی که روی گوشی نصب می‌گردد، جاروبرقی رباتیک خود را کنترل کنید.

همینطور این جاروبرقی رباتیک با ارتفاع کمی که داراست، به آسانی زیر تخت و مبل و تمامی بخش‌هایی که تمیز کردن آن‌ها سخت است، رفته و هیچگونه گرد و خاک و غباری را برجای نمی‌گذارد.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها