جاروبرقی رباتیک یوفی مدل X8 Hybrid

معرفی جاروبرقی رباتیک یوفی مدل X8 Hybrid

در دنیای امروز، نظافت محیط اطراف نسبت به گذشته بسیار آسان‌تر و راحت‌تر شده است؛ ولی تعداد زیادی از اشخاص به علت نداشتن وقت کافی و کارمند بودن برای نظافت محیط خود، این مسئله برایشان به دغدغه‌ای عظیم تبدیل شده است. خوشبختانه اخیراً، تولید جاروبرقی رباتیک یوفی مدل X8 Hybrid در صدد حل نمودن این مشکل برآمده است. از مزایای خاص جاروهای رباتیک این است که این محصول قابلیت این را دارد که ار راه دور کنترل گردد؛ یعنی شما قادر خواهید بود با بهره گیری از تلفن همراه خود و خارج از منزل، جاروبرقی رباتیک یوفی خود را روشن نمایید.

جاروبرقی رباتیک یوفی، قابلیت نظافت و تمیزی روی پارکت،سرامیک، لمینت،سنگ، فرش و موکت را دارا هستند؛ به نحوی که پس از نظافت هیچ نوع گرد و خاک و غباری روی سطوح مختلف باقی نمی‌گذارد. توان پاکیزگی جاروهای هوشمند، ضمن دقت به مدل‌ها و نوع آن دارای تفاوت است؛ ولی اکثر جاروبرقی‌ها از توان مکش خوبی برخوردار هستند؛ به نحوی که هرقدر توان مکش بیشتر باشد، قدرت نظافت آن هم بالاتر خواهد بود.

جاروبرقی رباتیک یوفی مدل X8 Hybrid ، با دارا بودن 2 توربین 2 قلو 2000 پاسکال، قابلیت مسیریابی لیزری، داشتن فناوری به منظور هدایت نقشه‌های چند طبقه به طور هوشمندانه و دارا بودن قابلیت فشرده‌سازی گرد و خاک و غبار، یک ربات عالی برای آسایش شما در کار نظافت محیط منزل یا محیط کار شما به حساب می‌آید.

راه اندازی و کنترل X8 Hybrid
راه اندازی و کنترل X8 Hybrid

فناوری توربین دوقلو

هر توربین 2000 پاسکال توان مکش ارائه می‌دهد و جریان هوای کلی را تا 80% بالا می‌برد تا منزل شما بتواند به درست ترین شکل ظاهر شود. توان فوق‌العاده توربین‌های دوقلو تا 57.6% موهای حیوانات خانگی بیشتری را نسبت به جاروبرقی‌های رباتیک تک توربین تمیز می‌نماید.

مسیریابی لیزری iPath

فضای منزل شما را به طور هوشمندانه به یاد می‌سپارد. RoboVac قادر است با سرعت بالا یک نقشه مجازی بسازد تا بهترین مسیر تمیزکردن را دنبال کند؛ بدون اینکه احتیاجی به ترسیم دستی آن داشته باشید.

فناوری AI.Map™ 2.0

RoboVac X8 با هدایت نقشه‌های چندین طبقه که به صورت هوشمندانه تولید شده‌اند، آگاه است کجا را تمیز می‌نماید؛ چه در طبقه اول،چه در زیر زمین یا در اتاق زیر شیروانی. مناطق ممنوعه،مناطق تمیز کردن و موارد دیگر را از راه برنامه قادرید هدایت کنید.

فشرده سازی گرد و خاک و غبار UltraPack

UltraPack یک نیروی محسوس است که موجب مکیده شدن گرد و خاک و غبار به درون آن می‌گردد. جعبه گرد و خاک و غبار را محکم ببندید، مقدار استفاده از حجم را تا 127% بالا می‌برد و تعداد دفعاتی را که برای تخلیه آن احتیاج دارید، کم می‌کند.

جاروبرقی رباتیک یوفی مدل X8 Hybrid را کنترل کنید

شما قادر هستید از راه برنامه، اتاق‌هایی را که باید تمیز شود، منطقه‌های ممنوعه که نباید تمیز گردد، دیدن نقشه‌ها، دیدن مقدار تمیز کردن و موارد دیگر را به آسانی انتخاب کرده و کنترل نمایید.

اندروید به  X8 Hybrid
اندروید به  X8 Hybrid

مکش پرتوان برای موی حیوانات خانگی

با توان عالی و فوق‌العاده توربین‌های دوقلو تا 57.6% موهای حیوانات خانگی بیشتری را تمیز نمایید. افزایش 80 درصدی جریان هوا، موجب کم شدن درهم تنیدگی برس غلتکی برای جاروبرقی بهتر در اطراف منزل می‌گردد.

تقویت کردن قدرت مکش

هنگامی که ربات قصد دارد از یک کف صاف و سخت به فرش تغییر سطح بدهد، به دلیل اینکه به قدرت مکش بالاتری احتیاج دارد، با بهره گیری از فناوری Boostiq ، قدرت مکش فقط در 1.5 ثانیه قدرت جاروبرقی رباتیک یوفی مدل X8 Hybrid را بالا می‌برد.

تمیزتر و نه سخت‌تر با جاروبرقی رباتیک یوفی مدل X8 Hybrid

با به یاد سپردن هوشمندانه محیط منزل خود، RoboVac قادر است با سرعت بالا یک نقشه مجازی بسازد تا بهترین مسیر تمیز کردن محیط را دنبال کند؛ بدون این که احتیاجی به ترسیم دستی آن داشته باشید.

نقشه برداری چندین طبقه با جاروبرقی رباتیک یوفی مدل X8 Hybrid

جاروبرقی رباتیک یوفی مدل X8 Hybrid با دارا بودن فناوری AI.Map™ 2.0، نقشه‌های چندین طبقه که به طور هوشمند تولید شده‌اند را هدایت می‌نماید؛ یعنی این که از این راه به طور دقیق می‌دانند کجا تمیز می‌شود؛ تفاوتی ندارد در طبقه اول، در اتاق زیر شیروانی، در زیر زمین و یا هر مکان دیگری باشد.

فشرده سازی گرد و خاک

فناوری فشرده سازی گرد و خاک و غبار UltraPack، مقدار بالا بردن حجم جعبه گرد و غبار را 127 درصد بالا می‌برد؛ پس قادر است گرد و خاک بیشتری را نسبت به قبل جمع کند. با فشرده شدن گرد و خاک ، هنگامی که جعبه خاک پر می‌شود، کمتر به اطراف حرکت کرده و فعالیتش کاهش می‌یابد.

قرار دادن ساعت

جاروبرقی رباتیک یوفی مدل X8 Hybrid به جای شما به سختی کار می‌کند. به صورت کلی تا 180 دقیقه قادر است اجرایی فوق‌العاده و بدون خستگی داشته باشد و وظایف طبقه بندی خودس را در سراسر محیط منزل انجام دهد.

بسته به سطح قدرت موتور تا سه ساعت پیش از احتیاج به شارژ دوباره، کار می‌کند. زمانی که باتری به اتمام می‌رسد، به طور خودکار به پایه شارژش بازمی‌گردد و تا پنج ساعت هم طول می‌کشد تا به صورت کامل شارژ گردد.

نحوه اتصال دستگاه های اندروید به  X8 Hybrid
نحوه اتصال دستگاه های اندروید به  X8 Hybrid

وسیله‌های همراه جعبه محصول جاروبرقی رباتیک یوفی مدل X8 Hybrid

RoboVac X8 ، آداپتور برق، پایه شارژ، دو عدد برس جانبی، ابزار تمیز نمودن، پنج عدد بند کابل، فیلتر اضافه، راهنمای شروع سریع و دفترچه راهنما را دارا می‌باشد.

خلاصه و جمع بندی

  • تنها جاروبرقی رباتیک هیبریدی 2 توربینه در دنیا
  • محصول کمپانی مشهور و بسیار بزرگ Anker
  • پیشنهاد فوق‌العاده سایت تخصصی بین‌المللی TECH ADVISOR
  • مدل RoboVac X8 Hybrid
  • مجهز به فناوری توربین 2 قلو با قدرت مکش 2000 پاسکال در هر یک از توربین‌ها
  • مجهز به ناوبری لیزری iPath به منظور اسکن کردن محیط و دوری از برخورد با اجسام
  • حالات مختلف مکش متناسب با سطح‌های مختلف
  • تمیزکنندگی حداکثری به لطف توربین‌های قدرتمند
  • قابلیت متصل شدن به وای فای
  • قابلیت کنترل کردن از طریق تلفن همراه
  • قابلیت جارو و تی‌کشی ( 2 در 1)
  • مدت زمان کار فوق طولانی تا 180 دقیقه
  • تکنولوژی هوش تقویت شده
  • قابلیت تمیزکردن منطقه‌ای
  • نظافت 180 متر مربع با هر مرتبه شارژ
  • فیلتر قابل شستشو با عملکرد بالا
  • حجم مخزن زباله 400 میلی‌لیتر
  • حجم مخزن آب 250 میلی‌لیتر
  • از آنجایی که جاروبرقی رباتیک یوفی مدل X8 Hybrid ، یک محصول هیبریدی 2 در 1 می‌باشد، چهار حالت تمیز کردن و یک مخزن آب 250 میلی‌لیتری دارد که قادر است آب را برای حدود 140 دقیقه تمیز کردن و تا 180 دقیقه جاروکشیدن نگه دارد.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها