دلایل انتخاب جاروبرقی رباتیک برای مدیریت موهای حیوانات خانگی با جاروبرقی رباتیک

قابلیت تی‌کشی خشک و تر در جاروبرقی رباتیک

یکی از تازه ترین و پر کاربردترین و پرطرفدارترین محصولات خانه هوشمند، ربات‌های تی‌کشی و جاروبرقی می‌باشد که توانسته است فروش بسیار موفقی را تا این لحظه داشته باشد. عملکردهای تازه تی‌کشی خشک و تر در جاروبرقی رباتیک یوفی، عبارتند از:

  • پاک کننده ضد باکتری
  • سیستم پیشگیری از برخورد موانع لیزری
  • پاک کننده ارتعاش صوتی با فرکانس بالا

ربات جدید هوشمند یوفی با قابلیت پاک کنندگی رفت و برگشتی که دارد، گرد و غبار و خاک زمین را با حداکثر ده هزار دور در دقیقه، به درستی مثل تمیز کردن و نظافت با دست شبیه سازی کرده و هیچ گونه اثری از گرد و خاک در زمین باقی نمی‌ماند.

نظافت پنج مرحله‌ای با تی‌کشی خشک و تر با جاروبرقی رباتیک ، شما را کاملاً شگفت زده می‌نماید. این ربات هوشمند چندمنظوره با آپشن‌های متنوع و مختلفی که دارد، قادر است کلیه سطوح را تمیز نماید. در آغاز، برس‌های کناری ربات، گرد و غبار و خاک و زباله‌های زمین را از کنج‌ها به طرف دهانه مکش هدایت می‌کند؛ بعد به وسیله برس اصلی V شکل خود، آن‌ها را به درون زباله دان دستگاه هدایت می‌کند.

این کار موجب می‌شود، گرد و غبار و خاک و زباله‌ها بسیار راحت‌تر برداشته شده و ضمن بر آن ربات در این مرحله از موتور مکش بسیار پر قدرت هم بهره می‌گیرد. در مرحله بعدی، دستگاه و ربات از سیستم تزریق مایع بهره می‌گیرد.

اندروید به  X8 Hybrid
اندروید به  X8 Hybrid

با تزریق محلول از مخزن به پد، مکان موردنظر شما را تی‌کشی می‌کند. دستگاه در مرحله نهایی هم با بهره گیری از پد مایکروفایبر خشک، سطح‌های مختلف را به طور کامل خشک و تمیز و براق می‌کند.

ضمن بر جاروکشی انواع سطح‌های گوناگون مثل موکت و فرش و قالی و پارکت و سرامیک و سنگ، جاروبرقی رباتیک این امکان را در خود دارد که سطح‌های براق مثل پارکت و سنگ و سرامیک را تی‌کشی کند. دقت داشته باشید که این امکان به ربات اضافه شده و ضمن بر تی‌کشی تر ( خیس ) ، امکان تی‌کشی خشک هم وجود دارد.

تی‌کشی خشک و تر با جاروبرقی های رباتیک

این ربات هوشمند با فناوری شستشوی ضدباکتری میکروفیبر که دارد با نرخ کشندگی 99.9٪ همراه بوده و قادر است کلیه کثیفی‌های قابل دیدن و میکروب‌هایی که به چشم دیده نمی‌شوند را از میان ببرد. در همین حین آب می‌تواند از مخزن به صورت یک دست به لایه فیبر شستشو نفوذ کرده و به صورت تأثیرگذار لکه‌ها را از میان ببرد. این ربات قادر است با سرعت بالا تی‌کشی کرده و به سرعت سطح را خشک نماید تا اثری از نم و آب آن بر روی زمین باقی نماند؛ چرا که به کف زمین منزل شما هیچ آسیبی وارد نشود.

اسکن لیزری

در نسل قبلی، این ربات‌ها به صورت فیزیکی با برخورد کردن به موانع، آن‌ها را حس می‌کرد؛ ولی در نسل جدید این ربات‌ها با بهره گیری از اسکن لیزری، موانع را به درستی تشخیص داده و شناسایی می‌کند. این سیستم مجهز به هشت سنسور پیشگیری از برخورد موانع لیزری است.

همینطور محیط خانه شما را نقشه برداری و اسکن کرده و قابلیت پیاده سازی روی نرم افزار تلفن هوشمنده شما را دارد. این اسکن لیزری با پوشش دهی زیاد و عدم برخورد با مانع‌ها، خانه شما را تی‌کشی کرده و کوتاه‌ترین مسیر را برای برگشت به شارژر خود برمی‌گزیند و محیط هایی را هم که از قبل تمیز کرده را به یاد می‌سپارد و حتی چنانچه در حین کار خود را به شارژ متصل کند، بعد از تمام شدن و فول شارژ شدن به ادامه نظافت و تی‌کشی خانه شما خواهد پرداخت.

تی‌کشی خشک و تر با جاروبرقی رباتیک، در مقایسه با نسل قبلی خود، از 3 عملکرد تازه پشتیبانی کرده و همینطور دستگاه بسیار پرقدرت تر و با سرعت تر ارتقاء پیدا کرده است که به طور قطع طرفداران این ربات را بسیار خوشحال می‌نماید.

سنسور باتری
سنسور باتری

تی‌کش رباتیک و هوشمند، دارای دو خصوصیات با اهمیت نسبت به نسل پیشین خود می‌باشد:

  • ارتقاء قدرت در مکش از 2100Pa به 2800Pa
  • ارتقاء مخزن آب از 180 میلی‌لیتر به 190 میلی‌لیتر

ویژگی تی‌کشی با جاروبرقی رباتیک

همچنین این دستگاه از مدیریت ویژه و نظافت سفارشی پشتیبانی می‌نماید؛ به صورتی که قادر است به ترتیب و اولویت نظافت اتاق نشیمن، آشپزخانه و نظافت اتاق را به درستی تمیز کرده تا از شر آلودگی‌ها پاک گردد.

نکته با اهمیت دیگری که در این ربات و دستگاه هست این است که قادر است مقدار حجم آب و مکش را ضمن توجه به جنس زمین تنظیم کرده و برنامه ویژه خود را برای نظافت و تمیزی خانه شما تنظیم نماید. علاوه بر این، ربات و دستگاه از دستیار صوتی هم پشتیبانی کرده و قادر هستید با بهره گیری از دستورات صوتی فرمان به آن بدهید.

کنترل کردن دستگاه از راه تلفن هوشمند

با بهره گیری از اپلیکیشن مناسب روی تلفن همراه خود، نظافت خانه خود را از راه تلفن هوشمند می‌توانید کنترل کنید. با بهره گیری از این اپلیکیشن، امکانات ذیل برای شما مهیا می‌شود:

  • تعیین نمودن زمانبندی دستی یا خودکار برای آغاز تمیزی و نظافت
  • نقشه برداری از خانه به طور کاملاً اتوماتیک
  • دیدن ظرفیت باطری
  • امکان انتخاب کردن اتاق‌ها و یا محیطی از منزل
  • امکان ادامه دادن نظافت بعد از شارژ خودکار
  • جدول نظافت‌های قبلی منزل
  • امکان متصل شدن به وای فای
  • تعیین محدوده‌های ممنوع در خانه ( اجازه ورود به ربات داده نشود)
  • تعیین محدوده‌های مجاز برای نظافت ( دیوار مجازی )
جاروبرقی رباتیک با ویژگی های نقشه برداری
جاروبرقی رباتیک با ویژگی های نقشه برداری

نظافتی هوشمندانه با حافظه

خیالتان راحت! دیگر کار نیمه تمامی نخواهید داشت. این ربات بهترین راه را به منظور پوشش دهی کلیه سطح‌های زمین برمی‌گزیند و وسایل خانه شما و محیط هایی را هم که از قبل تمیز کرده، در حافظه خود به یاد می‌سپارد؛ حتی چنانچه در زمان انجام کار شارژ آن پایان یابد، بعد از شارژ به ادامه کار خود می‌پردازد.

نظافت پنج مرحله‌ای با تی‌کشی خشک و تر

آپشن اختیاری تی‌کشی خشک و تر با جاروبرقی رباتیک ، مخزن مایع را دارا می‌باشد که به پد مایکروفایبر در زیر ربات تزریق می‌گردد تا عملیات و فرآیند تی‌کشی به درستی انجام شود. ایت ربات در زمان حرکت، عملیات تی‌کشی و جاروکشی را با برس‌های کناره خود، برداشتن زباله با برس اصلی، تی‌کشی نمدار و خشک را به طور همزمان انجام می‌دهد تا به درست‌تری شکل کلیه سطوح را براق و تمیز می‌کند.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها