دلایل خرید جاروبرقی رباتیک

دلایل خرید جاروبرقی رباتیک

خرید جاروبرقی رباتیک که چندین سال است در دنیا و میان مردم طرفداران زیادی به خود جذب کرده و عموم مردم از آن استفاده می‌کنند، یکی از دستگاه‌های مورد احتیاج در خانه‌های بزرگ می‌باشد. علت استفاده مردم از جاروبرقی‌های رباتیک یوفی را می‌توان عملکرد بسیار عالی آن دانست؛ چرا که می‌توانید پیش از ورود به خانه دستگاه خود را روشن کنید و دستور تی کشیدن و جارو کشیدن را به آن صادر کنید.

در دنیای امروز ضمن توجه به هوشمندتر شدن خانه‌ها یکی از دستگاه‌ها و لوازم مورد نیاز در خانه‌ها، خرید جاروبرقی رباتیک می‌باشد که می‌توانید دستگاه را با متصل کردن به وای فای از راه نرم افزار موبایل کنترل نمایید؛ بنابراین داشتن چنین لوازم و دستگاهی در خانه می‌تواند نعمتی بزرگ برای اهل خانه باشد.

چرا باید به خرید جاروبرقی رباتیک اقدام کنیم؟

در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که خرید جاروبرقی رباتیک یوفی چه مزایا و ویژگی‌هایی برای شما به همراه دارد تا با مزایای این دسنگاه خارق‌العاده بیشتر آشنا شوید.

خانه ای تمییز با جاروبرقی رباتیک
خانه ای تمییز با جاروبرقی رباتیک

عدم نیاز حضور در خانه برای تمیزی

خرید جاروبرقی رباتیک در زندگی شما این معنا را دارد که شما دیگر نباید نگران هدر دادن قسمت‌هایی از وقت آزاد و فراغت خود برای جاروکشیدن و تی کشیدن باشید! این دستگاه را می‌توان به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که زمانی که شما خارج از منزل هستید، کار خود را انجام دهد. چنانچه برنامه شما دارای نظم است، به آسانی زمان بندی را به نحوی تنظیم می‌نمایید که در زمان انجام کار، کارهای دیگر خود را انجام دهید.

چنانچه قصد دارید برای تعطیلات و تفریح و یا کار از شهر خارج شوید، جاروبرقی رباتیک شما هیجان زده می‌شود که می‌تواند به کار خود ادامه داده و از هر نوع گرد و خاک و غباری و از هر نوع زباله حتی کوچک را از کف منزل شما تمیز می‌نماید. بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده در هر جایی که هستید، دستگاه خود را وصل کرده تا تمیزکاری را شروع کند.

عدم نگرانی برای شارژ مجدد

با خرید جاروبرقی رباتیک یک قابلیت عالی در اختیار دارید؛ چرا که این دستگاه در پایان هر چرخه از تمیزی برای شارژ مجدد به ایستگاه اتصال خود باز می‌گردد. تا هنگامی که داک شارژ آن‌ها به برق متصل است، هرگز نگران کم بودن باتری نباشید. حتی بعضی از مدل‌های این دستگاه در صورت تشخیص دادن باتری کم، تمیز کردن را متوقف کرده و خودش را به شارژر برمی‌گرداند.

تمیز کردن کلیه سطح‌ها با خرید جاروبرقی رباتیک

فرق بین جاروبرقی رباتیک و جاروبرقی در این است که جاروبرقی تمامی سطوح را با یک مدل تنظیمی که کرده‌اید، تمیز می‌کند؛ یعنی با یک قدرت مکش ثابت. اما جاروبرقی رباتیک به نحوی برنامه دهی و تنظیم شده که توانایی تشخیص فرش و کف منزل را دارد.

بدین گونه که هنگامی که روی فرش به تمیز کردن شروع می‌کند، مکش خودش را بیشتر می‌کند تا گرد و خاک و غبار درون فرش را هم جمع آوری کند. با خرید جاروبرقی رباتیک حسگرهای درون آن می‌توانند به طور کامل فرش و موکت و کف خانه را تشخیص دهند.

نکاتی که در خرید جاروبرقی رباتیک در نظر بگیرید
نکاتی که در خرید جاروبرقی رباتیک در نظر بگیرید

تعیین نمودن مرز برای جاروبرقی رباتیک

برای تعیین این که جاروبرقی رباتیک شمت به مکان‌هایی که می‌خواهید نرود و به وسایل گران قیمت یا وسایلی مثل گلدان نزدیک نشود، قادر هستید یک دیوار مجازی برای آن تعریف نمایید تا دستگاه زمانی که به دیوار نزدیک می‌شود، دور بزند.

نکته مهم : برای عملکرد بهتر از جاروبرقی رباتیک، می‌بایست وسایل ریز مثل سیم، اسباب بازی، شارژر و … را از کف زمین جمع کنید تا دستگاه شما به آسانی قادر به جاروکشی کف منزل باشد.

عدم دخالت دست در تمیزی

با خرید جاروبرقی رباتیک نه فقط وقت کمتری را برای جاروکشی عادی در منزل صرف می‌کنید، بلکه احتیاج نیست نگرانی بابت فشار ناشی از جاروبرقی داشته باشید. شما قادرید به فعالیت‌های عادی خود در روز ادامه دهید؛ در حالی که جاروبرقی رباتیک شما کار خود را انجام می‌دهد و همواره کف منزل شما تمیز می‌باشد.

فضاهای تنگ و باریک و جاروبرقی رباتیک

حتی با داشتن بهترین جاروبرقی‌های عادی هم نمی‌توان تا انتهای گوشه‌ها، زیر تخت‌ها، زیر لبه‌های کابینت و نقاط عجیب غریب نفوذ کرد و به تمیزی پرداخت. جاروبرقی رباتیک می‌تواند به هر نقطه‌ای از خانه نفوذ کند و شما بدون اینکه به مبلمان خود دست بزنید، به آسانی زیر مبل خانه شما را تمیز می‌نماید و این مثل یک معجزه بزرگ برای شما می‌ماند.

کنترل از راه دور با WIFI

یکی از مطلوب ترین امکاناتی که با خرید جاروبرقی رباتیک خواهید داشت، این است که قادر هستید دستگاه خود را به وای فای خانه وصل کنید و پس از وصل کردن به نصب نرم افزار روی تلفن همراه خود اقدام کنید. پس از نصب کردن برنامه قادر هستید با تلفن همراه خود کلیه حرکات جاروی خود را کنترل کنید و این یک مزیت بزرگ برای منزل شما به حساب می‌آید.

نحوه اتصال دستگاه های اندروید به  X8 Hybrid
نحوه اتصال دستگاه های اندروید به  X8 Hybrid

بی‌سیم بودن جاروبرقی رباتیک

مشکل جاروبرقی ‌های معمولی و دارای سیم، این است که در زمان جابجایی از یک اتاق به اتاقی دیگر دردسرهای زیادی به وجود می‌آورد. مهم‌تر این که امکان دارد سیم جاروبرقی در هم گره خورده و یا پا به سیم آن گیر کند و حادثه‌ای روی دهد.

با خرید جاروبرقی رباتیک و استفاده از آن، برای هیچ یک از موارد بالا نگرانی نخواهید داشت. کلیه منزل خود را بدون احتیاج به متصل کردن و جدا کردن دستگاه از برق تمیز خواهید نمود.

وسیله‌ای مناسب برای افراد آسیب دیده و یا معلول

استفاده از جاروبرقی‌های دارای وزن سبک هم حتی برای اشخاصی که دارای معلولیت هستند و یا آسیب دیدگی دارند، سخت است. تقریباً دریافتید که یک جلسه جاروبرقی کشیدن از آن چیزی که انتظار دارید، سخت تر است. جاروبرقی‌های رباتیک در زمان انجام کار کاملاً مستقل بوده و احتیاجی به دست زدن، فشار دادن و … ندارید. همینطور اینی دستگاه برای افراد میانسال و مسن هم بسیار عالی می‌باشد.

قابلیت نقشه برداری

جاروبرقی رباتیک با قابلیت نقشه برداری که دارد، قادر است مسیرهای متفاوت در منزل را شناسایی کرده و به درستی تمامی قسمت‌ها را جارو نماید. در صورتیکه این مزیت وجود نداشته باشد، جاروبرقی رباتیک کاملاً سرگردان به دور خود خواهد چرخید و در عمل هیچ عملکرد مثبتی برای شما به همراه نخواهد داشت.

قدرت در مکش

مکش در خرید جاروبرقی رباتیک هم مثل جاروبرقی معمولی بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که کلیه نظافت منزل به این گزینه بستگی دارد. جاروبرقی‌های رباتیک در مدل‌های مختلف از این مزیت برخوردار هستند. البته دستگاه هرچه بروزتر باشد، قدرت مکش در آن هم بیشتر می‌باشد.

قدرت در مکش با خرید جاروبرقی رباتیک یوفی
قدرت در مکش با خرید جاروبرقی رباتیک یوفی

سر و صدای دستگاه

برای اینکه جاروبرقی رباتیک شما صدای کمتری داشته باشد، بهتر است خرید جاروبرقی رباتیک خود را از مدل‌های جدیدتر انجام دهید؛ چرا که امکان دارد بعضی از مدل‌های قدیمی دارای صدای بسیار کمی باشند.

نتیجه گیری

جاروبرقی رباتیک در تمیزی منزل به شما کمک کرده و همینطور دسترسی شما به مکان‌هایی مثل زیر تخت، زیر کمد، زیر میزها و بعضی وسایل دیگر را راحت می‌کند.

از مزیت‌های مهمی که موجب شده خرید جاروبرقی رباتیک را به شما پیشنهاد کنیم، توان نقشه برداری آن، قدرت مکش بالای آن، صدای کم آن، تنظیم روز و ساعت آن و قابلیت تشخیص موانع آن می‌باشد.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها