استفاده از جاروبرقی رباتیک در سطوح مختلف

استفاده از جاروبرقی رباتیک در سطوح مختلف

محصول محبوبی که این روزا در میان مردم طرفداران زیادی را به خود جذب کرده، جاروبرقی رباتیک نام دارد که به طور خودکار امور دارای ارتباط با نظافت مثل تی کشیدن کف منزل و جارو کردن خانه را انجام می‌دهد. تنها آسان تر شدن کارها و یا درصد بالای رضایت مردم نیست که این دستگاه را محبوب کرده است بلکه مزیت‌های زیادی دارد. به عنوان مثال می‌توانید بدون داشتن استرس پیش از ورود مهمانان خود، آماده شوید و یا وقتی خارج از منزل هستید، نگران تمیزی سطوح مختلف خانه و یا خالی کردن سطل آشغال نباشید زیرا می توانید از از جاروبرقی رباتیک در سطوح مختلف استفاده کنید. این‌ها همگی از مزیت‌های جاروبرقی رباتیک می‌باشد؛ مخصوصاً زمانی که منزل شما سرامیک باشد و یا حتی در اتاق خواب‌ها از موکت استفاده می‌کنید.

 همینطور این محصول قادر است با طی کردن کلیه نقاط در منزل، محیط خانه را تمیز نماید. توصیه ما به شما این است که حتما از اصالت این نوع جاروبرقی‌ها در ابتدا اطمینان حاصل کنید و سپس خریداری نمایید. جاروبرقی‌ رباتیک یوفی با تکنولوژی نوآورانه برای صرفه‌جویی در وقت و انرژی شما طراحی شده‌اند و به‌طور خودکار خانه شما را در زمانی که خوابید یا مشغول انجام کارهای دیگر هستید، تمیز می‌کنند.

هنگامی که از دستگاه‌ها و محصولات پاک کننده خانگی صحبت می‌شود، بیشتر مردم موافق هستند که نام جاروبرقی رباتیک در سطر اول صحبت‌ها باشد؛ چرا که با قابلیت پاک کنندگی و تمیزی تمام سطوح مانند سرامیک، پارکت، موکت، فرش و … در دل مردم جای باز کرده است.

برند های مختلف جاروبرقی رباتیک
برند های مختلف جاروبرقی رباتیک

قابلیت جاروبرقی رباتیک در سطوح مختلف

این دستگاه این قابلیت را دارد که تمامی سطوح مختلف را اعم از کاشی، سرامیک، پارکت، فرش، موکت و … را تمیز کند؛ بدون اینکه شما دغدغه‌ای برای خود داشته باشید.

مشخص شدن روال مناسب برای منزل شما کلیدی است برای اینکه شما اطمینان حاصل کنید که تمام طبقات منزل شما تا حد امکان مرتب و تمیز می‌مانند. به همین علت است که اهمیت دارد بدانید که به طور دقیق چه نوع ربات جاروبرقی برای کف منزل شما مناسب می‌باشد.

چنانچه شما با ترکیبی از انواع گوناگون کفپوش سر و کار دارید؛ به عنوان مثال در آشپزخانه کاشی دارید ولی در اتاق نشیمن فرش دارید، می‌بایست اطمینان حاصل کنید که به دنبال جاروبرقی رباتیکی باشید که برای تمایز بین کفپوش‌ها حسگرهایی داشته باشد.

می‌بایست به یاد داشته باشید که بیشتر جاروبرقی‌های مدرن رباتیک برای انواع کفپوش‌های سرامیکی، چوبی، پارکت، فرش و … ساخته شده‌اند که اگر مقداری کاشی هم جزو کفپوش شما باشد، آن را هم تمیز می‌نماید. چرا که برس‌های این دستگاه به نحوی ساخته شده‌اند که قادرند زباله‌ها و گرد و خاک و غبار را جمع نمایند.

هنگام خرید جاروبرقی رباتیک می‌بایست سبک زندگی و همینطور بودجه خود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال وسیله‌ای هستید که کاشی و سرامیک شما را برق بیندازد، باید فاکتورهایی را در نظر داشته باشید.

یک وسیله موثر برای صاحبان حیوانات خانگی
یک وسیله موثر برای صاحبان حیوانات خانگی

برس‌های لاستیکی و قدرت مکش

معمولا کف‌های سخت مثل کاشی راحت‌تر از فرش تمیز می‌شوند؛ چرا که مثل نوار چسب به زباله‌ها نمی‌چسبند. این در صورتی است که کف لغزنده مشکل به وجود می‌آورد. چنانچه به دنبال وسیله‌ای هستید که زباله و گرد و غبار را به جای هول دادن به گوشه خانه، جمع آوری کند، جاروبرقی رباتیک بهترین گزینه برای این کار است.

نقشه برداری به صورت هوشمند

در این دستگاه لیزری وجود دارد که اسکن می‌کند تا نقاط منزل را پیدا کند؛ مانند اینکه مثلا دیوارها در کجا قرار دارند! همینطور می‌توانید برنامه ریزی کنید که تنها اتاق‌های خاصی را در روزهایی خاص تمیز نمایید. همینطور قابلیت نقشه برداری دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که مناطقی را تنظیم کنید که می‌خواهید ربات از آن دوری نماید؛ مانند کاسه غذا حیوان خانگی یا سبد اسباب‌بازی‌ها.

سنسورهای نوع کفپوش

اگر خانه شما تغییرات زیادی از فرش به کاشی یا سرامیک دارد، جاروبرقی رباتیکی که تفاوت را درک کند برای تمیزکردن منزل شما مناسب تر است. برای ربات‌های جاروبرقی تشخیص دادن فرش موجب می‌شود که هیبرید دستگاه در کف‌هایی که احتیاجی به تمیزکردن ندارند، آب اسپری نکند.

ادغام کردن خانه هوشمند

جاروبرقی رباتیک با ادغام کردن خانه هوشمند و برنامه، این امکان را به شما می‌دهد که زمان تمیزکردن دستگاه خود را برنامه ریزی کنید و به اطلاعات نگهداری و تعمیر و خطاها به وضوح دسترسی داشته باشید و یا حتی مناطقی را تنظیم کنید که قصد دارید ربات روی آن‌ها تمرکز و یا از آن‌ها دوری کند.

جاروبرقی رباتیک در سطوح مختلف و نکات ایمنی مهم

در هنگام نصب و راه اندازی جاروبرقی رباتیک، الزامی است که نکات ایمنی در نظر گرفته شود. در این قسمت از مقاله اساسی ترین نکات ایمنی برای راه اندازی و نصب این محصول را برای شما شرح می‌دهیم که اعمال تمامی نکات ذکر شده در ذیل موجب افزایش طول عمر جاروبرقی شما می‌شود:

الکسا در خانه هوشمند شما
الکسا در خانه هوشمند شما
  • جاروبرقی رباتیک برای اشخاصی که با چگونگی استفاده از آن آشنا نیستند، مثل کودکان و خردسالان ممکن است خطرناک باشد. این امر می‌تواند به سنسورهای محصول و اجزای گوناگون این دستگاه آسیب وارد کند.
  • برس اصلی تمیزکاری جاروبرقی رباتیک را حتما از دسترس کودکان دور نگه دارید.
  • کودکان اصلاً نباید بدون نظارت داشتن والدین خود به روشن کردن جاروبرقی رباتیک اقدام نمایند.
  • لباس، مو، انگشت و یا کلیه بخش‌های بدن خود را از بخش‌های متحرک این محصول دور نگه دارید.
  • قبل از آغاز تمیزکاری اطمینان کسب کنید که دستگاه به طور کامل خاموش شده و به داک شارژ متصل نخواهد بود.
  • از جاروبرقی رباتیک به منظور تمیزکردن و جمع کردن خاکسترها استفاده نکنید.
  • از این محصول در ارتفاع بالاتر از سطح زمین بهره نگیرید.
  • جاروبرقی رباتیک به منظور تمیزکردن کف خانه طراحی شده؛ برای تمیزکردن محیط بیرون از منزل مثل تراس از آن استفاده نکنید.
  • از جمع آوری مایعات لزج و چسبناک با این محصول جداً خودداری کنید.
  • از جمع کردن زباله‌های تیز مثل خرده شیشه به وسیله جاروبرقی رباتیک پیشگیری کنید.
  • از این دستگاه در دمای بالاتر از 40 درجه و زیر صفر بهره نگیرید.
  • هیچ نوع مایعی را در درون جاروبرقی رباتیک اسپری نکنید.
  • قبل از استفاده از این محصول، حتماً سیم‌های موجود بر روی کف زمین را جمع کنید تا دستگاه توانایی حرکت را داشته باشد.
  • جاروبرقی رباتیک را به صورا برعکس قرار ندهید. این امر به سنسور ایزری آن آسیب وارد می‌نماید.
  • در هنگام روشن بودن این محصول از قرار دادن حیوانات خانگی و یا کودکان بر روی آن جداً خودداری نمایید.
  • از جاروبرقی رباتیک مطابق با دفترچه راهنمای فارسی آن استفاده کنید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها