معرفی جاروبرقی رباتیک یوفی G10 Hybrid

معرفی جاروبرقی رباتیک یوفی G10 Hybrid

EUFY Robovac G10 Hybrid  یک جاروبرقی رباتیک میان رده است که به صورت همزمان، جاروبرقی و طی کشی را انجام می دهد و از ناوبری هوشمند با قیمت مناسب پشتیبانی می کند. این جاروبرقی رباتیک یوفی، دارای مجموعه ای از ویژگی های هوشمند است که می توان جاروبرقی های رباتیک با کیفیت بالا مشاهده کرد. جاروبرقی رباتیک یوفی G10 Hybrid قدرت مکش قوی تا 2000 PA دارد. مهمتر از آن، می تواند به اندازه 55 دسی بل کار کند، که می تواند ساکت تر از مایکروویو باشد. این جاروبرقی رباتیک از برند یوفی دو حالت تمیز کردن دارد: استاندارد و حداکثر ، اما سطح نویز برای هر دو حالت یکسان است. از این رو ، ممکن است بهتر باشد از حالت حداکثر استفاده شود تا بتواند با سر و صدای کم، عملکرد تمیز تر را فراهم کند.

G10 Hybrid MOP از ژیروسکوپی Smart Dynamic Navigation 2.0 پشتیبانی می کند که در یک الگوی زیگزاگ تمیز می کند. این به جاروبرقی رباتیک اجازه می دهد تا کل کف را به طور موثر تمیز کند، بدون اینکه قسمتی را ناپاک بگذارد.

این جاروبرقی رباتیک، یک برنامه بصری دارد که کنترل بیشتری بر جاروبرقی رباتیک در اختیار شما قرار می دهد. این امکان را به شما می دهد تا یک حالت  و برنامه تمیز کردن را انتخاب کنید، به کمک نقشه کشی خانه شما، یک منطقه خاص را انتخاب کنید ، جاروبرقی رباتیک خود را پیدا و کنترل کنید.

جاروبرقی رباتیک یوفی G10 Hybrid می تواند به مدت 100 دقیقه از تمیز کردن بدون وقفه در حالت استاندارد و 45 دقیقه در حالت حداکثر اجرا شود. به طور کلی ،EUFY Robovac G10 Hybrid هدف خود را برای تمیز کردن کارآمد بدون نیاز به تلاش زیادی از طرف کاربر انجام می دهد. همچنین بهترین استفاده برای تمیز کردن روزانه و حفظ کفهای سخت خانه شما بدون نقطه ای کثیف است.

ویژگی های جاروبرقی رباتیک یوفی G10 Hybrid
ویژگی های جاروبرقی رباتیک یوفی G10 Hybrid

برای تی کشی، یک اتصال مخزن جداگانه وجود دارد که در زیر مخزن گرد و غبار قرار می گیرد. مخزن در حال جابجایی یک حوله قابل جابجایی دارد که Velcroes را به جای خود قرار می دهد (این همان چیزی است که کف ها را پاک می کند). هر زمان که لازم باشد می توانید آن را به راحتی در ماشین لباسشویی بریزید.

ویژگی های جاروبرقی رباتیک یوفی G10 Hybrid

جاروبرقی رباتیک یوفی G10 Hybrid با ناوبری پویا هوشمند ، جارو 2 در 1 ، Wi-Fi ، Super-Slim ، مکش قوی 2000PA ، بی صدا، خود شارژ، فقط برای کفهای سخت است که برای ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ناوبری Smart Dynamic: فناوری پیشرفته Gyro-Navigation امکان تمیز کردن 2 برابر را در هنگام تمیز کردن امکان پذیر می کند. در نیمی از زمان ،یکی از کارهای سخت روزمره را انجام دهید.
ترکیبی از جارو و تی: ترکیبی از جارو و تی را برای تمیز کردن عمیق تر ترکیب کنید که کفهای شما را درخشان می کند! توجه داشته باشید ما این Robovac را مهندسی کرده ایم تا فقط در تمیز کردن کف های سخت تخصص داشته باشیم
کنترل مناسب: از طریق صدا یا استفاده از تلفن خود از طریق اتصال با برنامه EUFY Clean ، Amazon Alexa یا دستیار Google دستورالعمل دهید. دستورات خود را تنظیم کرده و یادآوری صدا در مورد نحوه عملکرد Robovac خود را دریافت کنید.

راهنمای اتصال جاروبرقی رباتیک یوفی به اکسا و برنامه EUFYHOME را در ویدئوهای آموزشی جاروبرقی رباتیک یوفی مشاهده کنید.

Eufy Robovac G10 Hybrid
Eufy Robovac G10 Hybrid

باریک اما قوی: با 2000pa قدرت مکش ، Robovac G10 Hybrid قدرتمندترین تمیز کاری را تا به امروز ارائه می دهد. با بدن فوق العاده 2.85 اینچی بدون زحمت از زیر مبلمان و به مناطقی که دسترسی به آن سخت است عبور می کند.

تمیزی در نیمی از زمان: ناوبری Gyro تا 2 برابر راندمان جاروبرقی رباتیک معمولی را دارد. این بدان معنی است که این مدل جاروبرقی رباتیک یوفی 100 دقیقه از تمیز کردن بدون وقفه در حالت استاندارد و 45 دقیقه در حالت حداکثر اجرا شود.

حالت مکش استاندارد – حداکثر 100 دقیقه تمیز کردن.

حالت مکش حداکثر – تا 45 دقیقه تمیز کردن.

برنامه تمیز کردن روتین: یک برنامه تمیز کردن مناسب برای شما را تنظیم کنید. به سادگی Robovac را برای تمیز کردن هر زمان و هر روز از طریق تلفن خود تنظیم کنید. چندین روز از هفته را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که کفهای شما همیشه تمیز هستند.

حداقل دردسر ، حداکثر راحتی: طراحی مجدد فیلتر Unibody باعث افزایش راندمان می شود و بیشتر طول می کشد. به دلیل دارا بودن حالت های تمیز کردن چندگانه و برنامه ریزی تمیز کردن خودکار، هنگامی که شما از خانه بیرون هستید یا هنگام استراحت ، یک خانه تمیز و بی نقص را تضمین می کنند.

سطح ضدخش: پوشش شیشه ای ضد آب ضد خراش برای محافظت در برابر حیوانات خانگی کنجکاو شما.

نحوه اتصال و عمر باتری

برای استفاده از جاروبرقی رباتیک یوفی G10 Hybrid باید برنامه EUFYHOME را نصب کنید.  برنامه EUFYHOME به شما امکان می دهد شدت تمیز کردن را کنترل کنید ، تمیز کردن نقطه را فعال کنید ، در صورت خزیدن در زیر یک نیمکت یا تختخواب ، دستگاه را برنامه ریزی و پیدا کنید. همچنین وضعیت اجزای مختلف مانند برس و باتری را به شما می گوید تا در صورت لزوم بتوانید جایگزین یا شارژ کنید.

چه کسی باید Eufy Robovac G10 Hybrid را خریداری کند

هیبرید G10 فقط در پاکسازی کفه های سخت تخصص دارد. اگر خانه ای دارید که دارای کف سخت خالص باشد، مانند سرامیک یا پارکت، این جاروبرقی رباتیک می تواند نتایج خوبی را ارائه دهد که ممکن است شما را راضی کند.
از نظر طراحی عاقلانه،این مدل جاروبرقی رباتیک یوفی، با پوشش شیشه ای ضد خراش، به عنوان محافظت از دستگاه برای کسانی که حیوانات خانگی کنجکاو دارند، دیگر نیازی به نگرانی در مورد تنها گذاشتن آنها با حیوان خانگی خود نباشید. همچنین این ویژگی، ظاهری براق به جاروبرقی رباتیک شما اضافه می کند.

چه کسی باید Eufy Robovac G10 Hybrid را خریداری کند
چه کسی باید Eufy Robovac G10 Hybrid را خریداری کند

به دلیل قدرت مکش شدید و صدای کم، این جاروبرقی رباتیک برای خانواده های دارای حیوانات خانگی و بچه ها مناسب است. همچنین قادر به تمیز کردن موهای حیوان خانگی و سایر بقایای کوچک است تا بتوانید در کنار پت دوست داشتنی خود و کودکانتان بهترین لحظات را داشته باشید.
هیبرید G10 همچنین برای کسانی است که به دنبال جاروبرقی رباتیکی هستند که می تواند زیر مبلمان و مناطق سخت و بدون دسترسی مانند زیر تختخواب و کابینت را تمیز کند.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها