جاروبرقی رباتیک و آلرژی

جاروبرقی رباتیک و آلرژی

آیا از ذرات گرد و غبار معلق در هوا دچار آلرژی می شوید؟جاروبرقی رباتیک، به کاهش میزان گرد و غبار در خانه کمک می کند. بهار فصل آلرژی است و بسیاری از ما دنبال راه حلی هستیم تا برای کاهش علائم خود انجام دهیم. برای شروع، مهم است که کمی در مورد اینکه چه چیزی باعث بروز علائم آلرژی در این فصل از سال می شود، بدانید. فقط در این صورت است که می توانیم کمی در مورد رابطه جاروبرقی رباتیک و آلرژی را برای کمک انجام دهیم صحبت کنیم.

چه چیزی باعث آلرژی می شود؟

به عبارت ساده، آلرژی زمانی است که بدن به چیزی که برای شما مضر نیست، واکنش نشان می دهد که انگار مضر است. این زمانی است که سیستم ایمنی ما فکر می کند باید با چیزی که ما را بیمار می کند مبارزه کند. جایی که همه چیز اشتباه می شود زمانی است که آنها به طور تصادفی سعی می کنند با چیزی مبارزه کنند که واقعاً به ما آسیبی نمی رساند – باعث می شود که واکنش بدن ما تنها چیزی باشد که باعث دردسر می شود.

جاروبرقی رباتیک یوفی می تواند ابزاری عالی برای خانه ای عاری از گرد و غبار باشد. در اینجا به شما می گوییم که چگونه  جاروبرقی رباتیک می تواند به شما در درمان آلرژی کمک کند.

جاروبرقی های رباتیک در فضاهای کوچک و غیرقابل دسترس، عالی عمل می کنند
جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی رباتیک را می توان برنامه ریزی کرد که یک، دو بار و حتی سه بار در روز خانه را تمییز کنند. این بدان معناست که می‌توانید هر روز کف‌ خانه خود را کاملاً عاری از گرد و غبار نگه دارید، بدون اینکه انگشت خود را تکان دهید.
با استفاده از برنامه یوفی می توانید آن را طبق برنامه ریزی روشن کنید. این بدان معنی است که اگر گرد و غبار ناشی از تمیز کردن شما را آزار می دهد، می توانید هنگام تمیز کردن خانه، خانه را ترک کنید.

طراحی جاروبرقی رباتیک یوفی به گونه ایست که به راحتی در زیر مبلمان قرار می گیرد تا جایی که بیشترین گرد و غبار و گرده در خانه شما جمع می شود. مکان هایی که ممکن است خودتان نتوانید برید.

مهمتر از همه، جاروبرقی رباتیک یوفی از فیلتر HEPA استفاده می کند. HEPA که مخفف هوای ذرات با راندمان بالا است، نوعی فیلتر است که به طور خاص برای حذف ذرات مضر از هوا طراحی شده است. ذراتی مانند گرده، شوره حیوانات خانگی، کنه های گرد و غبار و غیره. هیچ راه بهتری برای از بین بردن آلرژن ها از خانه شما به جز اجرای جاروبرقی روباتیک دارای فیلتر HEPA وجود ندارد.

جاروبرقی رباتیک یوفی به شما در درمان آلرژی کمک می کند

به لطف توسعه دستگاه های هوشمند نظافت منزل، افراد می توانند از شر کارهای بی پایان روزانه خانه خلاص شوند و وقت آزاد بیشتری برای خود داشته باشند. جاروبرقی های روباتیک به عنوان یکی از محبوب ترین دستگاه های نظافتی نوآورانه، می توانند به طور مستقل کف ها را بدون نیاز به عملیات انسانی تمیز کنند. خبر هیجان انگیزتر این است که، با نوآوری فنی، جاروبرقی رباتیک یوفی برای اثر تمیز کردن جامع تر ارتقا یافته است. به عنوان مثال، جاروبرقی رباتیک یوفی می توانند به طور موثر آلرژن های رایج را دور نگه دارند.

از آنجایی که جاروبرقی های رباتیک مختلفی در بازار وجود دارد که با ویژگی هایی برای اهداف مختلف طراحی شده اند، در اینجا راهنمای انتخاب بهترین جاروبرقی رباتیک برای آلرژی را برای شما آورده ایم.

باتری جاروبرقی رباتیک و محافظت از آن
باتری جاروبرقی رباتیک و محافظت از آن

فیلتر هپا

گرد و غباری که جاروبرقی رباتیک جمع آوری می کند به مخزن گرد و غبار ختم می شود. هوایی که ربات با آن جاروبرقی می کشد، از پشت خارج می شود. برای اطمینان از اینکه تا حد امکان کمتر ذرات آلرژی زا و گرد و غبار به اتاق باز می گردند، داشتن یک فیلتر اگزوز خوب مهم است. فیلترهای هپا فیلترهای هوای خروجی هستند که برای افرادی که به گرد و غبار حساسیت دارند مناسب است.

جاروبرقی رباتیک یوفی بیشتر گرد و غبار روی زمین را جمع می کند، اما بیشتر برس ها گرد و غبار ریز را جمع نمی کنند. از آنجایی که این نوع گرد و غبار مقصر عطسه است، همچنان لازم است که به طور مرتب زمین را با یک پارچه یا دستشویی پاک کنید. اگر نمی خواهید خودتان هر هفته این کار را انجام دهید، یک ربات جاروبرقی با این عملکرد انتخاب کنید.

عملکردهای موپ

اگر جاروبرقی روباتیک گزینه ای برای اضافه کردن پارچه میکروفیبر داشته باشد، برس مکنده کثیفی های درشت را جاروبرقی می کند و بیشتر گرد و غبار ریز به وسیله پارچه میکروفیبر پاک می شود. می توانید پارچه را پس از استفاده در ماشین لباسشویی قرار دهید تا برای دفعه بعدی آماده باشید.

عملکرد پاک کردن بدون مخزن آب

جاروبرقی رباتیک با عملکرد پاک کردن بدون مخزن آب دارای پارچه میکروفیبر ضخیم‌تری است. به سادگی آن را با آب صابون یا فقط آب خیس کنید/ سپس پارچه را به جاروبرقی رباتیک وصل کنید. جاروبرقی رباتیک هنگام جارو پارچه را به سمت خود می کشد. از آنجایی که پارچه خشک می شود، باید آن را به طور منظم بشویید.

عملکرد پاک کردن با مخزن آب

اگر جاروبرقی ربات دارای مخزن آب داخلی باشد، می توانید آن را با آب یا آب صابون پر کنید. به این ترتیب پارچه خیس می ماند و صابون تازه در حین پاک کردن از مخزن آب خارج می شود. بنابراین لازم نیست خودتان پارچه را خیس کنید.

ناوبری و مسیر تمیز کردن

جاروبرقی های رباتیک راه های مختلفی برای یافتن راه در خانه دارند. اگر به گرد و غبار حساسیت دارید، مهم است که جاروبرقی رباتیک هیچ نقطه ای را از دست ندهد. اگر این اتفاق بیفتد، گرد و غبار جمع می شود و همچنان آلرژی دارید. برای اطمینان از اینکه جاروبرقی رباتیک همه جا را جاروبرقی می کشد، جاروبرقی رباتیکی را انتخاب کنید که مسیر تمیز کردن سیستماتیک یا روش ناوبری دارد که از لیزر استفاده می کند.

برند های مختلف جاروبرقی رباتیک
برند های مختلف جاروبرقی رباتیک

زیر مبلمان با جاروبرقی رباتیک و آلرژی

گرد و غبار اغلب در جاهایی وجود دارد که دسترسی به آن با جاروبرقی برای شما دشوار است، مانند زیر کابینت تلویزیون یا تخت. اگر آلرژی دارید جاروبرقی کمکی نمی کند، بنابراین ارتفاع ربات مهم است. بهترین ارتفاع جاروبرقی رباتیک بین 6 تا 14 سانتی متر است. به دقت بررسی کنید که فضای زیر مبلمان شما چقدر است و اگر می خواهید زیر مبلمان را نیز تمیز کنید، بر اساس آن جاروبرقی رباتیک یوفی را انتخاب کنید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها