برند های مختلف جاروبرقی رباتیک

برند های مختلف جاروبرقی رباتیک

 خرید یک جاروبرقی با کیفیت خوب می ‌تواند  تاثیرات زیادی در  پاکیزه نگه داشتن خانه شما از آشفتگی، میکروب‌ها و ذرات  داشته باشد،‌خصوصا  اگر بچه‌ها و حیوانات خانگی در  خانه شما وجود دارند. در واقع جارو کشیدن خانه به صورت هفتگی یکی از آن کارهای خانگی مهم است که به تلاش نسبتاً کمی نیاز دارد و فوراً خانه شما را تمیزتر نشان می دهد. جاروبرقی های رباتیک می توانند در زمان شما صرفه جویی کنند و بدونن نیاز به کوچکترین تلاشی، خانه شما را تمیز کنند. برند های مختلف جاروبرقی رباتیک وجود دارند که جاروبرقی های با کیفیتی ارائه می دهند، در این مطلب چند مورد از ان ها را بررسی می کنیم.

یوفی

یوفی یک شرکت چینی و یکی از بهترین برند های مختلف جاروبرقی رباتیک است که به خاطر دستگاه های فناوری محصولات خانگی شان شناخته شده اند.  یوفی بیشتر به خاطر جاروبرقی های رباتیک با کیفیتی که تولید می کند معروف هستند. با این حال، یوفی در لیست ما از بهترین شرکت‌های فناوری جاروبرقی رباتیک قرار دارد و دارای رتبه ‌بندی عالی از مشتریان است. اگرچه آنها خط تولید امنیت خانگی کوچکتری نسبت به رقبای خود دارند، محصولات یوفی برای نصب و بهره برداری آسان طراحی شده اند. همه محصولات امنیتی خانه بدون توجه به دلیل آن به مدت 30 روز قابل بازگشت هستند و این یک انتخاب عالی برای صاحبان خانه هایی است که هنوز در مورد این سیستم امنیتی خانه مطمئن نیستند.

تمامی محصولات یوفی دارای 30 روز ضمانت بازگشت وجه هستند. محصولات یوفی همچنین بسته به مدلشان  دارای گارانتی محدود تا 18 ماه می باشند. تمام گارانتی ها از تاریخ خرید شروع می شود.  اگر  جاروبرقی شما به هر دلیلی شما به سرقت رفت،  یوفی تجهیزات گمشده را به صورت رایگان و بدون هیچ سوال و جوابی، جایگزین می ‌کند.

جاروبرقی رباتیک یوفی
جاروبرقی رباتیک یوفی

دوربین های  یوفی یک گزینه برای سیستم نظارت بر خود را به صورت رایگان ارائه می دهند. دوربین‌های  یوفی با حافظه داخلی با ظرفیت بالا،‌  تا سه ماه فضای ذخیره ‌سازی را در اختیار شما قرار می ‌دهند.

شما می ‌توانید همه چیز را خودتان از طریق برنامه امنیتی  یوفی که در هر دو سیستم عامل  iOS و Android موجود است نظارت کنید. این بدان معناست که هر زمان که یکی از حسگرها  کار نکند،‌ به مشکل بر بخورد ،‌ آسیب ببیند و …  از طرف برنامه هشدار دریافت خواهید کرد.

 همچنین شما می توانید از روند کار جاروبرقی رباتیکتان مطلع شوید. بدین صورت که متوجه می شوید چه بخش هایی از خانه تمیز شده اند و چه بخش هایی نه. همچنین می توانید قرمان های صوتی خود را به رباتتان برسانید.

برند های مختلف جاروبرقی رباتیک، بیسل

بیسل یک تولید کننده آمریکایی در زمینه تولید انواع جاروبرقی است. آن ها همچنین صاحب Sanitaire هستند که جاروهایی را تولید می کند که بیشتر برای استفاده تجاری در نظر گرفته شده است. آنها انواع مختلفی از جاروبرقی را ارائه می دهند تا شما  بتوانید بهترین  گزینه را متناسب با نیازهای خود پیدا کنید. بسیاری از مدل های جاروبرقی های بیسل ، طراحی بدون کیسه نیز دارند. بیسل همچنین یکی از برند های نامدار در زمینه تولید جاروبرقی های رباتیک است.

برند های مختلف جاروبرقی رباتیک، بیسل
برند های مختلف جاروبرقی رباتیک، بیسل

دایسون

 دایسون یک تولید کننده بریتانیایی است که در ساخت جاروبرقی مشهور است.  این برند همچنین سایر لوازم خانگی مانند پنکه و سشوار را می فروشد. دایسون  جاروهای رنگارنگ و  با کیفیتی  تولید می کند  که از طراحی موتور سیکلون ریشه یا دیجیتال استفاده می ‌کنند، که برای قدرت مکش خود به نیروی گریز از مرکز متکی است  که جاروبرقی‌های Dyson را از سایر برندها متمایز می‌ کند. جاروبرقی  های دایسون از طراحی بدون کیسه استفاده می کند و اغلب با لوازم جانبی زیادی همراه هستند . جاروبرقی های دایسون معمولا بی سیم هستند ، اما مدل‌های  مخزن دار و ایستاده را نیز تولید می کنند. آن ها معمولاً به طور کامل از پلاستیک سخت ساخته می شوند، به این معنی که اغلب وزن زیادی ندارند و حمل آن ها راحت است.

دایسون
دایسون

شارک

شارک یک شرکت آمریکایی است که انواع جاروبرقی و لوازم خانگی مانند مخلوط  کن و قهوه ساز تولید می کند. جاروبرقی های شارک در طیف گسترده ای عرضه می شوند. می ‌توانید جاروبرقی‌ها را در همه اندازه‌ها با ترکیبی از ویژگی‌ها مانند سیمی یا بی ‌سیم و کیسه ‌دار یا بدون کیسه پیدا کنید. همچنین، آن ها با طیف گسترده ای از قیمت های مختلف عرضه می شوند، بنابراین می توانید جاروبرقی متناسب با بودجه خود پیدا کنید. برخی از جاروبرقی های شارک دارای یک برس رولی تمیز کننده هستند که به باز کردن موهایی که ممکن است هنگام تمیز کردن گیر کنند کمک می کند. خوشبختانه، بیشتر جاروبرقی های  شارک هزینه های تکرارشونده کمی دارند.

شارک
شارک

برند های مختلف جاروبرقی رباتیک، سامسونگ

سامسونگ یک شرکت  فناوری متعلق به کره جنوبی است که در سراسر دنیا معروف است. این برند  طیف گسترده ای از لوازم الکترونیکی مصرفی، از جمله تلویزیون، مانیتور، نوار صوتی و هدفون ،‌ گوشی موبایل و … را می سازد. آن ها همچنین طیف وسیعی از جاروبرقی های بی سیم را با نام “Jet” ارائه می دهند. همه جاروبرقی‌های جت  سامسونگ از طراحی اولیه یکسانی  برخوردارند ،و به طور قابل توجهی سبک ‌تر از اکثر جاروبرقی ها هستند ،‌ آن ها دارای یک سیستم فیلتراسیون پنج مرحله‌ ای هستند. با این حال، آنها در اتصالات ، ظرفیت باتری و قدرت موتور مکش متفاوت هستند. سامسونگ همچنین یکی از معدود تولیدکنندگانی است که برای جاروبرقی‌های بی ‌سیم خود یک ایستگاه تخلیه‌ شونده  تعبیه می کند تا نیازهای تعمیر و نگهداری عملی را کاهش دهد.

برند های مختلف جاروبرقی رباتیک، سامسونگ
برند های مختلف جاروبرقی رباتیک، سامسونگ

تینکو

تینکو یک تولید کننده جاروبرقی چینی است که به طور عمده در زمینه ساخت جاروهای بی سیم متخصص است،  البته که این برند انواع مختلفی از مدل های سیمی و  جاروبرقی های معمولی مخزن دار را برای  تمیزکاری و از بین بردن گرد و غبار ارائه می دهد. جاروبرقی‌های بی ‌سیم  برند تینکو  انواعی از ویژگی‌های مختلف  را نسبت به قیمتی که دارند  ارائه می‌ دهند. در  مدل‌های گران ‌تر سنسور تشخیص کثیفی iLoop این برند ، قدرت خروجی موتور مکش را هنگام عبور از  قسمت هایی که  زباله های زیادی دارند،‌ افزایش می ‌دهد.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها