نحوه اتصال دستگاه های اندروید به  X8 Hybrid

نحوه اتصال دستگاه های اندروید به جاروبرقی رباتیک یوفی

چقدر حاضرید برای تمیز کردن خانه وقت بگذارید؟ اگر طرفدار نظافت نیستید و ترجیح می دهید به جای انجام دادن تمیز کاری های خسته کننده و روزمره وقت خود را به کار یا خانواده اختصاص دهید، یک جاروبرقی رباتیک انتخابی هوشمندانه برای شماست. اما آیا یک ربات جاروبرقی می تواند به طور کامل جایگزین مدل جاروبرقی معمولی شود؟ راه اندازی و استفاده از ربات جاروبرقی ، آسان است. هدف هر سازنده ای ارائه اپلیکیشن موبایل برای کنترل هوشمند است. در این مقاله، با نحوه اتصال دستگاه های اندروید به جاروبرقی رباتیک یوفی با شما همراه خواهیم بود.

تمیز کردن هوشمند با برنامه زمان بندی، ویژگی اساسی جاروبرقی رباتیک یوفی است. افراد می توانند یک برنامه تمیز کردن  متناسب با زندگی شخضیشان تنظیم کنند و در زمان معین شده، ربات  حرکت خود را برای جمع آوری گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی و زباله های کوچک آغاز می کند. جاروبرقی های رباتیک  به دلیل اندازه جمع و جور برای تمیز کردن مکان های دور از دسترس بسیار مناسب هستند و به اندازه کافی تخت هستند که به راحتی زیر مبل یا تخت قرار بگیرند.

اندروید به  X8 Hybrid
اندروید به جاروبرقی رباتیک یوفی

یکی از محبوب ترین و پر قدرت ترین جاروبرقی های رباتیک ، جاروبرقی رباتیک یوفی است. جاروبرقی رباتیک یوفی ها دستگاه‌های هوشمندی هستند که می ‌توانند برنامه ‌ای برای تمیز کردن منطقه تعریف کنند و  وقتی شارژ تمام کردند، خودشان به پایه شارژ بروند،  پس از شارژ مجدد به جاروبرقی رباتیک یوفی به تمیز کاری ادامه خواهد داد . سازندگان جاروبرقی رباتیک یوفی را با امکان برنامه ریزی مسیرها و حرکت به مناطق اختصاص داده شده و اجتناب از موانع طراحی کرده اند. البته ، این به آن معنا نیست که شما می توانید جوراب ‌ها، لباس ها، اسباب بازی ها و … را روی زمین رها کنید.  همانطور که با یک جاروبرقی معمولی این خطر وجود دارد که یک وسیله کوچک  وارد جاروبرقی شود ، برای یک جاروبرقی رباتیک نیز ممکن است این اتفاق بیوفتد، یا ممکن است جاروبرقی رباتیک شما برای فرار از مانع به سمت دیگر بچرخد و یا خاموش می شود. همه چیز به حساسیت سنسورهای جاروبرقی رباتیک شما  بستگی دارد.

مسلما استفاده ازیک جاروبرقی رباتیک بسیار راحت تر از بیرون آوردن جاروبرقی بزرگ و سنگین، باز کردن سیم، بکسل کردن آن در اطراف خانه و جستجوی یک پریز نزدیک است، و از انجایی که منطقه ای که می توانید تمیز کنید توسط طول سیم محدود شده است، باید مدام پریز را عوض کنید تا بتوانید همه جا را جارو بزنید. همچنین، جاروبرقی های رباتیک هنگام پر شدن ظرفیت مخزن، به شما هشدار می دهند که آن را تعویض کنید. حتی برخی از مدل های جدیدتر، خودشان کار تخلیه را انجام می دهند.

اپلیکیشن مخصوص در خرید جاروبرقی رباتیک
اپلیکیشن مخصوص در خرید جاروبرقی رباتیک

راه اندازی و کنترل جاروبرقی رباتیک یوفی

برای راه اندازی و کنترل جاروبرقی رباتیک یوفی ، شما نیاز به نصب برنامه Eufy home  دارید. با وجود این برنامه شما به راحتی می توانید ربات خود را تحت کنترلتان داشته باشید. مثلااگر به طور ناگهانی  مهمان به خانه شما آمد و نیاز به تمیزکاری فوری دارید، می توانید از این برنامه برای ایجاد یک برنامه سریع تمیز کردن استفاده کنید. همچنین با این برنامه شما می توانید روز ها و ساعات خاص را برای تمیزکاری روزانه انتخاب کنید. شما می توانید دسترسی ربات به برخی مکان ها را ممنوع کنید و یا تعیین کنید که برخی از قسمت های خانه باید بیشتر تمیزبشوند. در ادامه این مطلب ما چگونگی اتصال دستگاه های اندروید به  X8 Hybrid را توضیح خواهیم داد.

  • ابتدا باید دستگاه جاروبرقی رباتیک یوفی خود را به برنامه Eufy home ، متصل کنید.
  • اگر برای اولین بار است که از برنامه Eufy home استفاده می کنید،‌ ابتدا باید در آن ثبت نام کنید.
  • قبل از ورود به مرحله بعد،‌ ابتدا از روشن بودن موارد زیر ، ‌اطمینان حاصل کنید.
  1. بلوتوث تلفن همراه شما روشن است.
  2. اجازه روشن کردن موقعیت مکانی تلفن همراه ، به برنامه Eufy home داده شده است.
  3. اگر قابلیت smart wifi در تلفن همراه شما روشن است،‌ آن را خاموش کنید.
  • سه ثانیه دکمه start موجود روی پنل دستگاه جاروبرقی رباتیک یوفی را فشار دهید و صبر کنید تا دستگاه روشن شود.
  • برنامه Eufy home را باز کنید،‌ روی add device بزنید و سپس مدل دستگاهتان را انتخاب کنید، ‌اگر اولین بار نیست که دستگاه به برنامه اضافه می کنید، روی علامت + گوشه صفحه بزنید و مدل دستگاهتان را اضافه کنید.
  • سپس، با روشن بودن بلوتوث، برنامه Eufy home به طور خودکار به دنبال دستگاه های جاروبرقی رباتیک می گردد تا به آن ها متصل شود.
  • درصورتی که نام دستگاه جاروبرقی رباتیک یوفی خود را در بین دستگاه ها ندیدید،‌ از روشن بودن جاروبرقی رباتیک یوفی خود مطمعن شوید،‌و چک کنید که آیا چراغ   wifi چشمک می زند یا خیر.
  • چند ثانیه بعد،‌ صدای complete factory reset را از دستگاه می شنوید.
  • دوباره دستگاه را سرچ کنید، بعد از پیدا شدن دستگاهتان روی علامت +  گوشه نام دستگاهتان بزنید.
  • سپس، ‌اینترنت خانه تان را انتخاب کنید و پسوورد آن را وارد کنید و روی next کلیک کنید.
  • در طول زمان اتصال،‌ بلوتوث تلفن همراهتان را خاموش نکنید.
  • بعد از این که اتصال انجام شد،‌ نام دستگاهتان را شخصی سازی کرده و در قسمت مخصوص وارد کنید.
راه اندازی و کنترل X8 Hybrid
راه اندازی و کنترل جاروبرقی رباتیک یوفی

اگر در اتصال مشکل داشتید،‌ پسووردی که برای wifi وارد کردید،‌ چک کنید.

مودم اینترنتتان را چک کنید،‌ هر موردی که ممکن است باعث ایجاد اختلال در اینترنتتان می شود،‌ نظیر کابل ها، سیم ها و … را چک کنید.

  • اگر همچنان در اتصال مشکل دارید،‌ روی گزینهtry another way to connect را بزنید تا با روش دیگری متصل شوید.
  • دسترسی به وایفای را چک کنید، اگر به وای فای خانگی تان متصل هستید، next را بزنید.
  • هات اسپات دستگاه جاروبرقی رباتیک یوفی را پیدا کنید و به آن متصل شوید،‌ و دوباره به برنامه Eufy home برگردید.
  • وقتی دستگاه جاروبرقی رباتیک یوفی شروع به متصل شدن می کند،‌صبور باشید و اجازه دهید اتصال کامل صورت بگیرد.
  • تند تند چشمک زدن چراغ وای وای روی دستگاه جاروبرقی رباتیک یوفی شما،‌ به این معناست که دستگاه در حال متصل شدن به تلفن همراه اندروید شماست.
  • وقتی اتصال انجام شد،‌ می توانید برای دستگاهتان اسم انتخاب کرده و آن را شخصی سازی کنید.
  • پس از انجام این مراحل، شما می توانید ربات جاروبرقی جاروبرقی رباتیک یوفی تان را با تلفن همراه اندروید خود کنترل کنید.

برای تماشای فیلم آموزشی نحوه اتصال به دستگاه های اندرویدی کلیک کنید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها