جاروبرقی های رباتیک چگونه به ما کمک می کنند؟

لوازم مدرنی که در آشپزخانه نیاز دارید.

خانه محل آرامش و آسایش ما و پناهگاه ما بعد از گذراندن یک روز خسته کننده است. این روز ها خیلی از خانم ها پا به پای مردان خانه کار می کنند و بیرون از خانه مشغول به کار هستندو همچنین یکی از مهم ترین نقش ها را در جامعه دارند. خانه دار بودن در حالی که شاغل هستید، می تواند بسیار سخت و خشته کننده باشد، بنابراین باید سعی کنید از ابزار و لوازم مدرنی که در خانه تان نیاز دارید. کمک بگیرید که کار شما را در خانه کمتر کنند تا زمان آزاد بیشتری داشته باشید.

دستگاه های میکسر و خرد کننده

دستگاه های میکسر، بسیار کمک کننده هستند. این دستگاه ها بدون این که نیاز به چاقو و چسبناک کردن انگشتانتان داشته باشید، تکه های گوجه فرنگی،‌پیاز،‌سیر و … را به سرعت خرد می کنند و نیازی نیست که به خودتان زحمت دهید.

دستگاه های میکسر و خرد کننده
دستگاه های میکسر و خرد کننده

قفسه قابلمه و تابه

داشتن یک قفسه و یا اویز مخصوص برای قابلمه ها و تابه هایتان، علاوه بر این که به منظم تر بودن و جادار تر بودن آشپزخانه شما کمک می کند، به صرفه جویی کردن زمان شما نیز کمک می کند. زیرا شما دیگر نیازی ندارید که در کابینت هایتان خم شوید و دنبال قابلمه های مد نظرتان بگردید. این قفسه ها قیمت بالایی ندارند و به راحتی می توانید یکی از آن ها را به آشپزخانه تان هدیه دهید.

استفاده از نظم دهنده ها

استفاده از نظم دهنده ها در کشو ها و کابینت ، فضای زیادی برای شما ایجاد می کند و باعث می شود منظم تر زندگی کنید. همچنین راحت تر می توانید لوازم مورد نیازتان را پیدا کنید و در زمانتان صرفه جویی می شود.

یک گیاه مناسب با فضای آشپزخانه داشته باشید

داشتن گیاه در آشپزخانه،  حال شما را خوب می کند. رشد گیاه و مراقبت از آن ، حس خوبی را به شما می بخشد و باعث می شود با حس و حال بهتری آشپزی کنید. می توانید این گیاهان را کنار پنجره اشپزخانه یا هر جای دیگری بگذارید، فقط مکانی را انتخاب کنید که نور کافی به گیاه برسد. اگر نقطه آفتابی در اشپزخانه تان ندارید، گیاهی را انتخاب کنید که به نور کم احتیاج داشته باشد. می توانید سبزی، ‌لوبیا و یا گیاهان دیگری که می توانید از آن ها در غذاهایتان استفاده کنید را بکارید.

یک گیاه مناسب با فضای آشپزخانه داشته باشید
یک گیاه مناسب با فضای آشپزخانه داشته باشید

پوست کن های دستی از لوازم مدرنی که احتیاج دارید

هنگام آشپزی، ما وقت زیادی را صرف پوست کندن سیب زمینی، هویج،‌خیار و … می کنیم. اما استفاده از پوست کن های دستی راحت تر از استفاده از چاقو است و سریع تر هم انجام می شود. بنابراین خوب است یک پوست کن کوچک در خانه تان داشته باشید.

کباب پز و سرخ کن

سرخ کردن کاری زمان بر و پر زحمت است، همچنین بویی که هنگام یرخ کردن ایجاد می شود می تواند آزار دهنده باشد و یا برای برخی از افراد سردرد ایجاد کند. استفاده از سرخ کن بسیار راحت است و بوی زیادی هم ایجاد نمی کند. کافی است سیب زمینی های خرد شده تان را در سرخ کن بریزید و صبر کنید تا سرخ شود. نه فقط سیب زمینی، بلکه می توانید هر چیزی که می خواهید سرخ کنید را در سرخ کن ها بریزید. برخی از آن ها قابلیت کباب کردن را هم دارند.

کف کننده شیر

این وسیله برای افرادی که به نوشیدن کاپوچینو و لاته علاقه دارند مناسب است. همچنین، یک دستگاه قهوه ساز کامل فضای زیادی نیاز دارد که در خانه هایی با اشپزخانه های کوچک تر وجود ندارد. بنابراین این دستگاه می تواند نیاز های شما را براورده کند و گرمایش و توانایی های بسیار زیادی دارد.

اسپرسو ساز از لوازم مدرنی که در خانه تان نیاز دارید

علاقمندان به قهوه و اسپرسو حتما باید یک دستگاه قهوه ساز در خانه هایشان داشته باشند. با این دستگاه می توانید به راحتی  هر زمان که خواستید در خانه هایتان قهوه درست کنید و میل کنید. قهوه شما در کوتاه ترین زمان ممکن بدون این که نیاز باشد کار خاصی انجام دهید ، اماده خواهد شد.

اسپرسو ساز از لوازم مدرنی که در خانه تان نیاز دارید
اسپرسو ساز از لوازم مدرنی که در خانه تان نیاز دارید

فلاسک و ماگ مسافرتی

ماگ مسافرتی ، شبیه یک فلاسک کوچک است که مایع درون خود را در زمان های طولانی گرم و سرد نگه می دارد. این وسیله ی کاربردی،‌ کوچک و قابل حمل است و نشتی نمی کند. همچنین ماندگاری بالایی هم دارد.

جارو برقی رباتیک از لوازم مدرنی که در خانه تان نیاز دارید

جارو برقی های رباتیک یوفی یکی از محبوب ترین دستگاه های مدرن هستند که کارایی بالایی دارند. یک جاروبرقی رباتیک می تواند زندگی شما را متحول کند! وقتی در سرکار و بیرون از خانه به سر می برید، با دستور صوتی شما از طریق تلفن همراهتان شروع به کار می کند ،‌جاهایی که شما بخواهید تمیز می کند و هر وقت که بخواهید متوقف شده و به ایستگاه شارژی اش برمی گردد. شما می توانید روند تمیزکاری را از تلفن همراهتان چک کنید،‌قسمت هایی که باید تمیز شند را برای جاروبرقی رباتیک یوفی خود مشخص کنید و قسمت هایی که نمی خواهید به آن ها وارد شود،‌ ممنوع کنید. این جاروبرقی های رباتیک طبق برنامه ای که شما به آن ها داده اید کار می کنند. آن ها همچنین موانع را به خوبی تشخیص می دهند و آن ها را می بینند. در نتیجه به آن ها برخورد نمی کنند و به راحتی از کنارشان عبور کرده و به تمیزکاری ادامه می دهند. آن ها از پله ها پرتاب نمی شوند و به راحتی زیر مبل، میز ،‌تخت و … را تمیز می کنند که یکی از برجسته ترین ویژگی های آن هاست.

جاروبرقی های رباتیک در فضاهای کوچک و غیرقابل دسترس، عالی عمل می کنند
جاروبرقی های رباتیک در فضاهای کوچک و غیرقابل دسترس، عالی عمل می کنند

مدل های جدید تر و پیشرفته تر جاروبرقی های رباتیک ، دوربین و حسگر های مخصوص دارند که نقشه خانه را ترسیم کرده و طبق آن حرکت می کنند. همچنین آن ها قابلیت تخلیه خودکار دارند و نیازی نیست که شما مخزنشان را تخلیه کنید.آن ها می توانند تمیزکاری را هنگامی که باتری کمتری داشتند متوقف کنند و به ایستگاه شارژشان برگردند و هر وقت شارژ شدند،‌دوباره تمیز کاری را از همان محلی که متوقف کرده بودند، شروع کنند و تمیزکاری را ادامه دهند. با وجود جاروبرقی های رباتیک شما نیازی به صرف وقت برای جارو زدن ندارید و همچنین یک ربات کوچک و حرف گوش کن در خانه تان دارید که به شما در تمیز نگه داشتن خانه عزیزتان،‌ کمک می کند.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها