زندگی آسان تر با جاروبرقی های رباتیک

زندگی آسان تر با جاروبرقی های رباتیک

در دنیای پر مشغله ما، همواره ایده هایی که در زمان ما صرفه جویی کنند و به آسان تر شدن زندگی روزمره کمک کنند، مورد استقبال قرار می گیرند. هوش مصنوعی و ربات ها آنقدر باهوش و کارآمد شده اند که نمی تواند آن ها را به چشم یک شی بی جان دید. این روز ها ربات های جاروبرقی، بسیار محبوب هستند و روز به روز  مدل های جدید تر و توانمند تری به بازار عرضه می شوند. جاروبرقی های رباتیک برای آن دسته از افراد که به تکنولوژی علاقمند اند، می تواند فراتر از یک جاروبرقی هوشمند،‌ بلکه مانند یک دستیار در انجام کار های خانه باشد. جاروبرقی های رباتیک کارایی های بسیاری دارند و در هر خانه ای مفید واقع می شوند.  جاروبرقی کشیدن خانه ، کاری فرسایشی و خسته کننده است و برای هیچ کسی دوست داشتنی به نظر نمی رسد، به همین خاطر، ربات های جارو برقی به بازار آمده اند تا شما را از شر جاروکشیدن های متوالی خلاص کنند تا بتوانید وقت آزاد بیشتری داشته باشید. این ربات های کوچک بسیار کارآمد هستند و ما در این مقاله درباره این که زندگی آسان تر با جاروبرقی های رباتیک، صحبت خواهیم کرد.

جاروبرقی های رباتیک چگونه به ما کمک می کنند؟

لازم نیست برای نظافت کردن در خانه حضور داشته باشید

داشتن جاروبرقی رباتیک ، به این معنی است که لازم نیست از وقت آزادتان برای تمیز کاری استفاده کنید.  شما می توانید جاروبرقی های رباتیکتان را طوری برنامه ریزی کنید که حتی بدون حضور شما و، در ساعت هایی که بیرون از خانه هستید تمیزکاری را شروع کنند و پس از پایان کارشان خاموش شوند و یا در صورت نیاز، به سمت قسمت شارژرشان برگردند.

زمانی که سرکار هستید، در تعطیلات به سر می برید و یا به سفر رفته اید، جاروبرقی رباتیک شما به کار خود ادامه می دهد و به طور منظم و برنامه ریزی شده خانه را جارو می زند.

جاروبرقی های رباتیک چگونه به ما کمک می کنند؟
جاروبرقی های رباتیک چگونه به ما کمک می کنند؟

 در نتیجه وقتی شما به خانه بر می گردید ، با خانه ای تمیز و نظافت شده رو به رو می شوید. حتی شما می توانید با استفاده از تلفن همراهتان ،‌جاروبرقی رباتیکتان را کنترل کنید و آن را خاموش یا روشن کنید و دستورات مختلفی به جاروبرقی رباتیکتان بدهید. این دستورات بسته به نوع جاروبرقی تان می تواند متفاوت باشد. برای مثال می توانید از آن ها بخواهید چه بخش هایی را تمیز کنند و یا به چه بخش هایی وارد نشوند.

زندگی آسان تر با جاروبرقی های رباتیک نگران شارژ خالی کردن نباشید

همانطور که گفتیم،‌جاروبرقی های رباتیک یوفی، بعد از هر چرخه کامل تمیز کاریشان،‌ به ایستگاه مخصوص برای شارژ شدن بر می گردند تا دوباره شارژ شوند. بنابراین نیازی نیست که نگران شارژ کردن آن ها باشید، چرا که آن ها خودشان به طور خودکار این کار را انجام می دهند. مدل های پیشرفته تر این قابلیت را دارند که وقتی باتریشان کم بود، تمیز کاری را موقتا متوقف کنند و به شارژرشان برگردند و پس از شارژ شدن،‌تمیز کاری را از همان قسمت متوقف شده ادامه دهند.

برقراری ارتباط حیوانات خانگی با جاروبرقی های رباتیک
برقراری ارتباط حیوانات خانگی با جاروبرقی های رباتیک
جاروبرقی های رباتیک به نقشه خانه مسلط هستند

ممکن است در ابتدای کار کردن با جاروبرقی های رباتیک،‌ نگران باشید که شاید از پله ها پرت شوند، به میز ،‌ گلدان ، ‌مبل و یا … برخورد کنند و خساراتی به وجود بیاورند، اما در واقع قرار نیست چنین اتفاقی بیوفتد. شما در واقع پس از خرید جاروبرقی رباتیکتان، همه مناطق ممنوعه را برایش تعیین می کنید و جاروبرقی رباتیک یوفی شما با ترسیم نقشه خانه و دوربین ها و حسگر های مختلف،‌ موانع را تشخیص می دهد و به آن ها برخورد نمی کند. حتی اگر چیدمان خانه تان را عوض کنید،‌ باز هم جاروبرقی های رباتیک مسیر درست را پیدا کرده و از موانع دوری می کنند.

نکته : برای نتیجه گیری بهتر ، خوب است فضا را تا حد امکان خلوت کنید و خانه تان را مرتب نگه دارید. مثلا اگر کف خانه تان با اسباب بازی ها، لباس ها و یا وسایل دیگرتان پر شده است، ابتدا آن ها را بردارید. این کار به جاروبرقی شما فضای بیشتری برای چرخیدن و تمیز کردن می دهد.

جاروبرقی های رباتیک بهترین گزینه برای افراد مسن، بیمار و یا دارای آسیب های جسمی است

احتمالا می دانید که جارو کرن، بیشتر از آنچه که فکر کنسید انرژی تان را می گیرد. زندگی آسان تر با جاروبرقی های رباتیکخانه می تواند برای افرادی که مسن هستند و یا قدرت جسمی پایین تری دارند،‌ أیت کننده و حتی خطرناک باشد. همچنین این افراد ممکن است به دلیل سخت بودن جاروبرقی کشیدن از آن اجتناب کنند و خانه نامرتب تری داشته باشند که آلرژي ها و بیماری های جسمی و روحی زیادی ایجاد می کند و باعث ایجاد اضطراب، نگرانی و پرخاشگری می شود. در نتیجه خرید یک جاروبرقی رباتیک برای این دسته از افراد می تواند برکیفیت زندگی و سلامت روح و جسمشان مفید واقع شود.

جاروبرقی های رباتیک در فضاهای کوچک و غیرقابل دسترس، عالی عمل می کنند

قسمت هایی از خانه مانند زیر تخت ها، مبل ها و میز ها و یا گوشه کنار های خانه وجود دارند  که ما نمی توانیم آن ها را با جاروبرقی های معمولی تمیز کنیم . این مکان ها برای ما غیرقابل دسترس هستند و خیلی از اوقات مجبوریم برای تمیز کردن آن ها میز ها تخت ها مبل ها و … را جا به جا کنیم تا بتوانبم دسترسی کامل داشته باشیم. اما جاروبرقی های رباتیک این کار را به راحت ترین شکل ممکن، بدون این که نیازی به دخالت شما داشته باشند انجام می دهند و به خوبی همه جا را تمیز می کنند.

جاروبرقی های رباتیک در فضاهای کوچک و غیرقابل دسترس، عالی عمل می کنند
جاروبرقی های رباتیک در فضاهای کوچک و غیرقابل دسترس، عالی عمل می کنند
زندگی آسان تر با جاروبرقی های رباتیک بهترین گزینه برای صاحبان حیوانات خانگی

همه ما می دانیم که حیوانات خانگی بسیار دوست داشتنی هستند و نگهداری از آن ها حس فوق العاده ای می دهد. اما این موجودات دوست داشتنی پشمالو، جدای از نژاد و گونه شان ریزش مو دارند و در برخی از فصول سال به خصوص قبل از بهار و زمستان این ریزش مو تشدید می شود. اگر یک حیوان خانگی داشته باشید،‌می دانید خلاص شدن از شر موهای آن ها اصلا راحت نیست و نیاز است حتی بیش از یک بار در روز خانه تان را جارو برقی بزنید، مخصوصا اگر حیوان خانگی شما موهای سفید داشته باشد بیشتر به چشم می آید. بنابراین داشتن یک جاروبرقی رباتیک با برنامه منظم می تواند شما را راضی نگه دارد ،‌به طوری که دیگر نگران موهای دوست عزیز بامزه تان در خانه نباشید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها