نحوه متصل کردن دستگاه X8 Hybrid به Google Assistant

نحوه متصل کردن دستگاه X8 Hybrid به Google Assistant

برای جارو کشیدن وقت ندارید؟ از این که ساعت ها وقت خود را با جارو زدن از دست می دهید در حالی که کار های مهم تری برای انجام دادن دارید خسته شده اید؟ اگر جوابتان مثبت است ، احتمالا دوست دارید با جاروبرقی های رباتیک آشنا شوید و یکی از آن ها را داشته باشید . در این مقاله با چگونگی اتصال X8 Hybrid به Google Assistant را یاد خواهید گرفت تا راحت ترین روش برای تمییز کردن خانه تان را داشته باشید.

 جاروبرقی های رباتیک یوفی به شما این امکان را می دهند که با کمترین تحرک، در حالی که روی مبل نشسته اید،‌ کتاب می خوانید، کار های خانه را انجام می دهید و یا حتی بیرون از خانه هستید، خانه ای تمیز و نظافت شده داشته  باشید.  جاروبرقی رباتیک می توانند به تلفن همراه  شما متصل شوند و حتی در زمان هایی که از خانه دور هستید، از شما فرمان بگیرند.

این که جاروبرقی های رباتیک زندگی روزمره شما را راحت تر می کنند و در عین حال تمیزی بیشتری را به خانه تان هدیه می دهند،  یک  حقیقت غیرقابل قابل انکار است. جاروبرقی رباتیک نقاطی از خانه تان را که ممکن است هفته  ها و حتی ماه ها جارو نزده باشید را روزانه تمیز می کند بدون این که نیاز باشد کوچک ترین حرکتی داشته باشید.

جاروبرقی رباتیک یوفی
جاروبرقی رباتیک یوفی

یکی از بهترین و جذاب ترین قسمت های جاروبرقی های رباتیک این است که شما می توانید به راحتی آن هارا با تلفن همراهتان کنترل کنید. حتی می توانید به صورت صوتی به آن ها دستور بدهید که کجا را تمیز کنند و یا کجا را تمیز نکنند،‌ کی کارشان را شروع کنند و کی متوقف شوند و حتی می توانید به آن ها بگویید که روی پایه ی شارژشان قرار بگیرند تا شارژ شوند !

همچنین در مواقعی که جاروبرقی شما از دیدتان خارج شد و می خواستید فرمانی به آن بدهید، می توانید با استفاده از دستیار صوتی گوگل جاروبرقی تان را کنترل کنید. حتی می توانید کلمات دیگری را هم اضافه کنید و دستورات جدیدی را به جاروبرقی رباتیک X8 Hybrid و برخی مدل های دیگر جاروبرقی های رباتیک بدهید.

درباره X8 Hybrid

X8 Hybrid یک جاروبرقی رباتیک از یوفی است که دارای سیستم نقشه برداری و ترسیم نقشه خودکار است و با استفاده از سنسور ها و دوربین های موجود ، نقشه خانه شما را رسم می کند و بر طبق آن تمیز کاری می کند. شما می توانید مشخص کنید که کدام بخش های خانه را بیشتر جارو بزند و به کدام قسمت های خانه اصلا وارد نشود.

همچنین ، X8 Hybrid قابلیت اتصال به Google Assistant را دارد و شما می توانید به راحتی ان را با تلفن همراهتان تحت کنترل داشته باشید. X8 Hybrid  قابلیت مکش فوق العاده ای داشته و طبق ۱۲ آزمایش انجام گرفته ۹۴٪ گرد و غبار ها و زباله ها را به طور کامل از بین برده است.

جاروبرقی های رباتیک معمولا با Google Assistant کار می کنند.  بعضی از مدل ها کارایی های بیشتری دارند و می توانند دستورات بیشتر و پیشرفته تری را دریافت و اجرا کنند،‌ اما نحوه کارکرد اکثر آن ها یکسان است. در ادامه این مطلب چگونگی اتصال جاروبرقی رباتیک X8 Hybrid  به Google Assistant را آموزش می دهیم.

درباره X8 Hybrid
درباره X8 Hybrid

نحوه اتصال دستگاه X8 Hybrid به Google Assistant

  • ابتدا ، در صورتی که تلفن همراهتان به Google Home وصل نیست،‌ موبایلتان را به آن متصل کنید.
  • ‌ سپس Google Assistant را در تلفن همراهتان باز کنید.
  • روی آیکون دایره ای شکل بالای صفحه در سمت راست کلیک کنید.
  • روی قسمت دستگاه ها  یا devices  کلیک کنید.
  • روی اضافه کردن دستگاه ها یا همان add devices بزنید.
  • روی قسمت link smart home device بزنید.
  • در قسمت سرچ ، نام برند سازنده ر را سرچ کنید و سپس روی آن کلیک کنید.
  • ایمیل وپسووردی را که برای حساب یوفی تان انتخاب کرده بودید، ‌در کادر های مشخص شده وارد کنید و سپس مجوز دادن یا Authorize را بزنید.
  • پس از عبور از این بخش،‌ نام X8 Hybrid را در دستگاه های لینک شده مشاهده می کنید و می توانید اتاق ها و بخش هایی که می خواهید جاروبرقی رباتیکتان تمیز کند را مشخص کنید.

چگونگی فرمان دادن به X8 Hybrid

حالا شما می توانید با  اسپیکر موجود در صفحه اصلی Google Home دستوراتتان را به X8 Hybrid بدهید.

با جملات ساده تر شروع کنید، مثلا بگویید : گوگل، از X8 Hybrid  بخواه  که تمیزکاری را شروع کند.

یا برای متوقف کردن آن بگویید : هی گوگل ، از X8 Hybrid  بخواه  که تمیزکاری را متوقف کند.

یا مثلا برای این که از X8 Hybrid  را به پایه شارژ‌کننده اش بفرستید ، بگویید : گوگل، از X8 Hybrid  بخواه  که به خانه اش برگردد.

چگونگی فرمان دادن به X8 Hybrid 
چگونگی فرمان دادن به X8 Hybrid

اگر X8 Hybrid در جایی قرار گرفته بود که شما نمی توانستید پیدایش کنید،‌ بگویید : گوگل ، به من کمک  کن تا X8 Hybrid را پیدا کنم.

برای جاروبرقی های رباتیک که قابلیت نقشه کشی دارند ،‌می توانید از دستورات زیر هم استفاده کنید:

  • گوگل،‌ تمیزکاری آشپزخانه را شروع کن
  • گوگل ، اتاق نشیمن را تمیز کن .

وقتی در خانه حضور ندارید و یا نمی توانید X8 Hybrid را ببینید ، می توانید این سوال ها را از Google Assistant بپرسید:

  • گوگل،‌ X8 Hybrid من در حال شارژ‌است؟
  • گوگل ،‌ X8 Hybrid من در جایی گیر کرده است؟
برنامه های وب جاروبرقی های رباتیک و گوشی هوشمند
برنامه های وب جاروبرقی های رباتیک و گوشی هوشمند

اگر بیشتر از یک جارو برقی رباتیک دارید،‌ لازم است که حتما نام دستگاهتان را ذکر کنید. در غیر این صورت اگر دستور شروع تمیز کاری را به گوگل بدهید، احتمالا می بینید که هر دو آن ها کارشان را شروع می کنند.

به همین سادگی شما می توانید فرمان های مهم و کلیدی را به جاروبرقی رباتیک خود بدهید بدون این که نیاز باشد از جایتان بلند شوید.

نکته : اگر اسم دستگاهتان را شبیه اسم انسان قرار دهید،‌ ممکن است دستیار صورتی فکر کند که شما می خواهید با یک نفر از مخاطبینتان ارتباط داشته باشید و گیج شود. در این صورت قرمان به جاروبرقی رباتیک شما نمی رسد کار نمی کند. در نتیجه بهتر است هنگام متصل کردن جاروبرقی رباتیکتان به تلفن همراه،‌ از نام و مدل خود دستگاه استفاده کنید تا فرمان ها به خوبی اجرا شوند.

برای مشاهده فیلم آموزشی چگونه RoboVac خود را با Google Assistant لینک کنید، کلیک کنید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها