جاروبرقی های رباتیک مخصوص حیوانات خانگی

جاروبرقی های رباتیک مخصوص حیوانات خانگی

شکی نیست که داشتن حیوان خانگی می تواند شما را خوشحال کند. مراقبت از یک دوست پشمالو همیشه لذت بخش است. همه صاحبان حیوانات خانگی بهترین چیز هارا برای حیوانات خانگی خود می‌ خواهند، چه غذای آن ها باشد و چه لوازم دیگر، اما ریختن موهای آن ها  برای اکثر صاحبان حیوانات خانگی مشکل اصلی است. گربه ها، سگ ها و خرگوش ها ریزش موی زیادی دارند که می تواند به لباس، فرش و سایر سطوح خانه شما بچسبد و حتی وارد غذایتان شود. تمیز کردن موهای حیوان خانگی با دست ،‌فرچه و … می تواند زمان بر باشد، به خصوص اگرفرش های زیادی در خانه داشته باشید. اگر حیوان خانگی شما خز سفید دارد، روی فرش کاملا  قابل مشاهده است و شما باید جاروبرقی بیشتری بکشید. خوشبختانه، جاروبرقی های رباتیک مخصوص حیوانات خانگی می تواند فرش و کف خانه شما را تمیز نگه دارد.

یک جاروبرقی های رباتیک مخصوص حیوانات خانگی حرفه ای، با عملکرد تخلیه خودکار موها و زباله های حیوان خانگی، می تواند به شما کمک کند در صورت داشتن آلرژی به موهای حیوان خانگی، علائم خود را تحت کنترل نگه دارید. تماشای عملکرد این دستگاه های پیشرفته بدون نیاز به کمک انسان ها مانند تماشای جادو است.

محصولات یوفی چگونه موهای حیوانات خانگی را از بین می برند؟ بیاید یک نگاهی بیندازیم.

جاروبرقی رباتیک مخصوص حیوانات خانگی
جاروبرقی رباتیک مخصوص حیوانات خانگی

جاروبرقی رباتیک چگونه کار می کند؟

جاروبرقی های رباتیک  مانند جاروبرقی‌های سنتی کار می‌کنند، یعنی عملکرد آن ها شامل برس کشیدن و مکیدن گرد و غبار ها است. با این حال، با استفاده از حسگرها و الگوریتم ها، جاروبرقی های رباتیک می توانند این کار را بدون هیچ گونه تعامل انسانی انجام دهند.

اکثر جاروبرقی های رباتیک دارای شاسی پلاستیکی هستند و به اندازه ای کوچک هستند که در فضاهای باریک قرار بگیرند. و همچنین اکثر جاروبرقی های رباتیک از یک یا دو برس  دیگرعلاوه بر برس چرخشی استفاده می کنند. این برس ها خاک را جمع آوری کرده و به وسط، جایی که یک موتور الکتریکی مکش ایجاد می کند. گرد و غبار، مو و سایر زباله ها توسط جاروبرقی جاروبرقی گرفته شده و در یک ظرف گرد و غبار قابل جابجایی ذخیره می شوند. پس از پر شدن ظرف، کاربران باید گرد و غبار را به صورت دستی تخلیه کنند. برخی از مدل های جدید تر دارای قابلیت تخلیه خودکار هستند که به طور خودکار گرد و غبار را بدون نیاز به دخالت انسان دفع و تخلیه می کند.

جاروبرقی رباتیک یوفی از حسگرهای موانع برای هدایت و حرکت خودکار در محیط ها استفاده می کنند. حسگرهای مانع، که معمولاً روی سپر جاروبرقی یافت می‌شوند، برای جلوگیری از برخورد جاروبرقی با اجسام موجود در مسیر خود، مانند پایه‌های صندلی و میز، کوسن‌های مبل، اسباب‌بازی‌ها و … در نظر گرفته شده‌اند. جاروبرقی‌های رباتیک به‌ طور خودکار از موانع عبور می ‌کنند. سنسورهای مانع  به صورت خودکارخاموش و روشن می شوند. آن ها طوری طراحی شده اند که بچرخند و پیشروی کنند تا زمانی که دستگاه یک مکان عبور را کشف کند. سپر تعیین می کند که پاک کننده رباتیک به چه سمتی حرکت می کند.

چگونه حیوان خانگی خود را عادت دهیم
چگونه حیوان خانگی خود را عادت دهیم

جاروبرقی رباتیک مخصوص برای موهای حیوانات خانگی، به عملکردهای بیشتری مجهزاست. به عنوان مثال،‌ جاروبرقی مخصوص حیوانات خانگی از یک سیستم یکپارچه استفاده می کند که تجربه تمیز کاری عمیق موها بدون نیاز به دخالت انسان را ارائه می دهد. نیروی مکش قوی، در جاروبرقی های رباتیک مخصوص حیوانات خانگی ، حذف عمیق موهای حیوانات را از روی فرش و حتی سطوح سخت سرامیک ها، سنگ ها و … تضمین می کند. فناوری  به کار رفته در این دستگاه محیط خانه شما را دقیق ‌تر و کامل‌ تر تجزیه و تحلیل می‌کند و باعث می شود  نقشه خانه شما به سرعت ترسیم و مسیرهای  کارآمد تر و کاربردی تر برای تمیزکاری انتخاب شوند. نقشه برداری و دقیق، نقاطی که در گوشه و کنار خانه قرار دارند هم به خوبی تمیز می شوند. به لطف قدرت مکش قدرتمند 21 کیلو پاسکالی این جاروبرقی های قدرتمند، می توان یک سطل زباله را در حدود 10 ثانیه به صورت مکانیکی تخلیه کرد. کیسه گرد و غبار یکبار مصرف بزرگ 3 لیتری موجود در دستگاه را نیز می توان تا 60 روز استفاده کرد.

چرا از جاروبرقی های رباتیک مخصوص حیوانات خانگی استفاده کنیم؟

تمیز نگه داشتن خانه یک چالش بزرگ برای صاحبان حیوانات خانگی است. خلاص کردن خانه از شر موهای حیوانات خانگی کار سختی است و ممکن است شما به تمیز کردن منظم روزانه نیاز داشته باشید. جاروبرقی رباتیک، به دلایل زیر برای همه صاحبان حیوانات خانگی مفید است:

  • می تواند به راحتی مناطقی را که دسترسی به آن سخت است، مانند گوشه زیر تخت، و جاهایی که گربه ها یا سگ های شما دوست دارند وقت بگذرانند ، تمیز کند. این ربات هر گونه گرد و غبار، موی حیوانات خانگی یا شوره را در مسیر خود می گیرد و محیطی تمیزتر با مو و گرد و غبار کمتری را به ارمغان می آورد.
  • می تواند تا حد زیادی در وقت شما صرفه جویی کند. در دوره ریزش مو (‌معمولا قبل از بهار و پاییز ) باید هر روز منزل خود را تمیز کنید  و همه جا را جارو بکشید که این کار به زمان زیادی نیاز دارد. شما می توانید ربات جاروبرقی خود را بخرید و از شر جارو زدن های متوالی خلاص شوید. اگر از مدل های تخلیه شونده استفاده کنید حتی به عوض کردن کیسه نیز نیازی ندارید.
مدیریت موهای حیوانات خانگی با جاروبرقی رباتیک
مدیریت موهای حیوانات خانگی با جاروبرقی رباتیک
  • سوم این که جاروبرقی رباتیک برای ایجاد آرامش و آسایش افراد طراحی شده است. سیستم منحصر به فرد حفظ فشار، عملکرد جاروبرقی رباتیک را بهینه می کند و به دلیل  طراحی خلاقانه و طراحی کانال مکش، مکش قدرتمندی را تولید می کند و در حین کار به طرز شگفت انگیزی بی صدا باقی می ماند تا هیچ ترس و اضطرابی را برای هم خانه کوچک و نرم شما ایجاد نکند.
  • دستگاه جاروبرقی رباتیک می تواند چندین نقشه از سطوح مختلف خانه شما را اسکن و ذخیره کند. همچنین می‌توانید مکان‌ هایی را که می ‌خواهید  ربات شما بیشتر تمیز کند، سفارشی کنید، به این معنی که می‌ توانید از ربات خود بخواهید اتاقی را که حیوانات خانگی شما  بیشتر در آن وقت می گذرانند،‌ بیشتر تمیز کند.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها