آیا نیاز به خرید جاروبرقی رباتیک دارید؟

آیا نیاز به خرید جاروبرقی رباتیک دارید؟

این روز ها با محبو شدن جاروبرقی های رباتیک،‌ بسیاری از مردم می پرسند، “آیا جارو برقی رباتیک واقعا خوب کار می کند؟” یا “آیا جاروبرقی رباتیک ارزش خرید را دارد؟” می ‌توان گفت بله، جاروبرقی‌های رباتیک واقعا خوب کار می‌کنند و مانند هر وسیله دیگری، این که آیا ارزش را دارند یا نه، به انتظارات شما بستگی دارد. آن ها ارزش خرید را دارند، اما قبل از این که یک جاروبرقی رباتیک بخرید، حتماً سؤالات مهم زیر را از خود بپرسید تا مطمئن شوید که نیاز به خرید جاروبرقی رباتیک یا خیر.

آیا از نظر فیزیکی می توانید خانه خود را جاروبرقی بکشید؟

برای آن هایی که دارای معلولیت هستند یا کسانی که از لحاظ فیزیکی ضعیف هستند و نمی توانند از جاروبرقی های معمولی استفاده کنند، جاروبرقی رباتیک می تواند یک موهبت واقعی باشد. جاروبرقی رباتیک با کمترین تلاش از طرف افراد می تواند به کنترل گرد و غبار و کثیفی کمک کند و سطح پاکیزگی را افزایش دهد . جاروبرقی های رباتیک هوشمند دارای ویژگی های تخصصی مانند دوربین های داخلی هستند که به موبایل شما  متصل می شوند. ممکن است به نظر برسد که کارکردن با جارو برقی های رباتیک سخت است ، اما تعداد زیادی جاروبرقی رباتیک وجود دارد که برای افراد مسن، ‌معلول و افراد عادی مناسب هستند و کار با آن ها بسیار ساده است.

آیا از نظر فیزیکی می توانید خانه خود را جاروبرقی بکشید؟
آیا از نظر فیزیکی می توانید خانه خود را جاروبرقی بکشید؟

کف چوبی و یا فرش های کمی دارید؟

جاروبرقی های رباتیک بهترین عملکرد را در فرش های کم پرز و کف های بدون فرش دارند.

آزمایش‌ها نشان داده‌ اند که جاروبرقی‌های رباتیک بر روی سطوح سخت و فرش‌های کوتاه‌ تر بهترین عملکرد را دارند. جاروبرقی های رباتیک  در اتاق هایی که مبلمان در گوشه و  کنار اتاق قرار دارد بهترین عملکرد را دارند.

نیاز به خرید جاروبرقی رباتیک با حیوان خانگی

جاروبرقی رباتیک که  خود کار مخزن خود را تخلیه می کند، می تواند بیشتر با موهای حیوانات خانگی مقابله کند.

اگر گربه یا سگ دارید، از قبل می‌دانید که کنترل کردن موهایشان چقدر می ‌تواند دردسرساز باشد. نیاز به خرید جاروبرقی رباتیک قطعا در زمان شما در این بخش صرفه جویی می کند.

با این حال، جاروبرقی ‌های روباتیک  مخزن های کوچک تری نسبت به سایر جاروبرقی های دستی دارند و زودتر به تخلیه کردن نیاز پیدا می کنند. اگر نمی ‌خواهید  خودتان مخزن جاروبرقی را تخلیه کنید، احتمالاً می‌ خواهید یک مدل خود تخلیه ‌شونده تهیه کنید که خودش مخزن پر شده خود را تخلیه می کند و آن را در یک کیسه جداگانه می ریزد.

ارتباط حیوانات خانگی با جاروبرقی های رباتیک
ارتباط حیوانات خانگی با جاروبرقی های رباتیک

اگر پاسخ شما به یکی یا بیشتر سوالات بالا مثبت است، شما به جارو برقی رباتیک نیاز دارید. حتی اگر برای خودتان هم نخواهید، می توانید به عنوان یک هدیه کاربردی به والدین، دوستان و کسانی که به آن نیاز دارند هدیه بدهید.

یک جاروبرقی رباتی چقدر کمک کننده است؟

یک جاروبرقی رباتیک،  وسیله ای فوق العاده برای هر خانه مدرن است. آن ها خود را با چرخ هایشان در اطراف خانه به حرکت در می آورند و هر جایی را ببینند تمیز می کنند. این که چقدر خوب هستند تا حد زیادی به این بستگی دارد که شما می خواهید از آن ها برای چه کاری استفاده کنید. برای والدین شاغل، جاروبرقی رباتیک را می توان طوری تنظیم کرد که هر روز در خانه گشت زنی کند، گرد و غبار، کثیفی و هر گونه موی حیوان خانگی را جمع کند. صرفه جویی مناسب  در زمان، یکی از مزایای کلیدی آن ها است . اما بهترین قسمت جارو برقی های رباتیک این است که برای انجام کار به کمک شما نیاز ندارند. با این حال، وقتی صحبت از عملکرد و ویژگی های آن ها می شود، موارد خاصی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

مزایای جاروبرقی رباتیک
نگاهی دقیق تر به برخی از مزایای جاروبرقی رباتیک این دستگاه بیاندازیم تا به شما در انتخاب جاروبرقی مناسب کمک کنیم.

مانند هر لوازم خانگی، می‌خواهید مطمئن شوید که جاروبرقی را انتخاب می‌ کنید که متناسب با  نیاز شما باشد. علاوه بر این، باید به دنبال ویژگی های زیر باشید:

  • باتری لیتیومی: وجود باتری لیتیومی ، دیر تر شارژ‌خالی می کنند.
  • قابلیت نقشه کشی : هنگامی که ربات جاروبرقی مسیر خود را از طریق خانه شما ترسیم کرد، می توانید آن را طوری برنامه ریزی کنید که از مناطق یا اتاق های خاصی به طور کامل اجتناب کند . به آن جا نرود.
  • فیلتراسیون با کیفیت : با وجود این قابلیت ذرات گرد و غبار در حالت ایده آل توسط خلاء ربات گرفته می شوند و مستقیماً به هوا ارسال نمی شوند.
  • حالت های زمان بندی : با فعال کردن این گزینه می توانید زمان تمیز کردن را تنظیم کنید.

این روزها در مورد جاروبرقی های رباتیک، انتخاب های زیادی وجود دارد. با این حال، کاری که همه آن ها انجام می دهند این است که وظیفه تمیزکاری را بر عهده دارند و  زمان شما را آزاد می کنند تا کارهای بیشتری را که دوست دارید انجام دهید.

ممکن است بپرسید: آیا جاروبرقی های رباتیک ارزش خرید را دارند؟ وقتی صحبت از تمیز کردن می شود، پاسخ کاملاً مثبت است! شما می توانید کارهای مورد علاقه تان را انجام دهید،‌ لباس هایتان را مرتب کنید ویا آشپزی کنید و در عین حال ربات جاروبرقی شما به کار خود برسد.

تصویربرداری جاروبرقی رباتیک
تصویربرداری جاروبرقی رباتیک

آیا نیاز به خرید جاروبرقی رباتیک می تواند جایگزین جاروبرقی های معمولی شوند؟

 حقیقت این است که آن ها نمی توانند جاروبرقی معمولی را به طور کامل جایگزین کنند. اما می توانند کف خانه شما را عاری از گرد و غبار نگه دارند و در زمان شما صرفه جویی کنند. بسیاری از مدل‌های جدیدتر دارای چرخ‌های مکش و بادوام فوق ‌العاده قدرتمندی هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آن‌ها را روی هر دست‌انداز یا فرشی حرکت دهند،‌ بنابراین می توانند به همه ی نقاط و گوشه کنار های خانه دسترسی داشته باشند.

برای استفاده حداکثری از جاروبرقی رباتیک خود، از آن در فضایی استفاده کنید که کف آن هموار است. خلاص شدن از شر هر گونه مانعی باعث می شود جاروبرقی شما بهترین عملکرد را داشته باشد. البته که مدل های بسیاری برای انتخاب کردن وجود دارند که هر کدام عملکرد های مختلفی دارند. اگر فرش های بیشتری دارید،‌ می توانید مدلی را انتخاب کنید که تمیز کرد فرش را بهتر انجام دهد. قبل از محصولات جاروبرقی رباتیک یوفی مشخصات آن هارا کامل بررسی کنید و مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها