خانه تکانی با جاروبرقی رباتیک

خانه تکانی با جاروبرقی رباتیک

آیا نمی دانید چگونه هوشمندتر خانه تکانی کنید؟ برای شروع، واقعاً هیچ راه درست یا غلطی برای تمیز کردن وجود ندارد. خانه تکانی – صرف نظر از نحوه انجام آن – به خودی خود یک شاهکار بزرگ است که باید جشن گرفته شود. این واقعیت که شما خانه خود را در آخز سال تمیز کرده اید یک برد است. داشتن یک خانه تمیز می تواند ذهن و روانی شفاف تر به ارمغان بیاورد. هنگامی که خانه شما بدون شلوغی و منظم است، تمرکز بیشتری خواهید داشت تا بتوانید به کارهای مهم دیگر برسید. اگر همه چیز سر جای خودش باشد، می توانید بهره وری بیشتری داشته باشید. مزایای سلامتی یک خانه تمیز نیز قابل توجه است. خانه بدون گرد و غبار خانه ای است که آلرژن ها، میکروب ها و سایر آلاینده ها را دور نگه می دارد. شما باید خانه خود را برای اهداف بهداشتی و زیبایی تمیز نگه دارید. خبر خوب این است که اکنون جاروبرقی های روباتیک برای خرید در دسترس هستند که می توانند بیشتر کارهای سنگین را برای شما انجام دهند. در اینجا چند دلیل برای خانه تکانی با جاروبرقی رباتیک یوفی آورده شده است.

استفاده از جاروبرقی رباتیک در خانه تکانی
استفاده از جاروبرقی رباتیک در خانه تکانی

راحتی خانه تکانی با جاروبرقی رباتیک

راحتی داشتن یک جاروبرقی رباتیک اولین دلیلی است که شما باید یکی از محصولات یوفی را انتخاب کنید. نیازی به نگرانی در مورد کشیدن جاروبرقی، تمیز کردن کف، تمیز کردن پله ها یا تمیز کردن سقف یا پرده های خود نخواهید داشت. همه این چیزها زمان و تلاش می خواهد، و برای برخی از افراد می تواند بسیار خسته کننده باشند یا حتی غیر ممکن باشد.

اگر بچه‌ یا حیوان خانگی بازیگوش دارید، تقریباً غیرممکن است که همه‌ی قسمت‌های خانه‌تان را روزانه با جاروبرقی بکشید. تصور کنید در چنین سناریویی، شما فقط نیاز دارید با اتصال به گوشی هوشمند به جاروبرقی رباتیک خود، دستور دهید تا خانه تکانی را برای شما لذت بخش تر از سال های قبل کند.

جاروبرقی های رباتیک با قابلیت های کنترل صوتی و ناوبری هوشمند به زودی تقاضا را افزایش خواهند داد.

جاروبرقی های رباتیک
جاروبرقی های رباتیک

صرفه جویی در زمان

مهمترین مزیت استفاده از جاروبرقی رباتیک صرفه جویی در زمان شماست. مدل های زیادی برای مصرف کنندگان در دسترس است. برخی می توانند خانه شما را در حالی که کارهای دیگر انجام می دهند تمیز کنند.

پس از برنامه ریزی برای انجام این کار، این جاروبرقی های رباتیک هر گونه آشفتگی را که در طول روز یا شب پیدا می کنند و بدون هیچ نظری از شما آن را پاک می کنند. حتی اگر در خانه نباشید یا زمانی که وقت شام یا خواب فرا می رسد، کفپوش های شما همچنان بی لک خواهند بود.

همچنین می توانید جاروبرقی هایی را انتخاب کنید که می توانند تعامل انسانی را ارائه دهند. می توانید با این جاروبرقی ها تعامل داشته باشید و به آن ها دستور دهید تا هر چیزی را که می خواهید تمیز کنند. علاوه بر این، با قابلیت های الگوریتم هوش مصنوعی، این پاک کننده ها می توانند به یادگیری ادامه دهند. یک مطالعه اخیر نشان می دهد که تعاملات مکرر با جاروبرقی های رباتیک می تواند کارایی را افزایش دهد.

این تمیزکننده‌ها همچنین دارای ویژگی‌های زمان‌بندی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد هر روز یا هر چند هفته یک‌بار به تنهایی کار کنند.

اتصال به برنامه ی مخصوص در تلفن همراه
اتصال به برنامه ی مخصوص در تلفن همراه

این ویژگی برای افرادی که در خانواده شما از آلرژی رنج می‌برند مفید است، زیرا بسیاری از مردم متوجه می‌شوند که ذرات گرد و غبار می‌توانند هنگام تنفس در طول زمان باعث ناراحتی شدید آنها شوند. با این حال، با این دستگاه، هیچ نگرانی در مورد آلرژی شما به این زودی وجود نخواهد داشت.

جاروبرقی رباتیک علاوه بر صرفه جویی در زمان، باعث می‌شود از تجمع گرد و غبار و سایر مواد حساسیت‌زا حتی در مناطق صعب العبور جلوگیری شود. این دستگاه را می توان به دفعات مورد نیاز بدون آسیب رساندن به فرش یا سطوح کف خانه استفاده کرد، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد آسیب جاروبرقی رباتیک به مبلمان نیست.

نظافت مداوم

جاروبرقی های ربات را می توان از قبل برنامه ریزی کرد و نیازی به گفتن زمان شروع و توقف تمیز کردن ندارند. می‌توانید آن‌ها را در برنامه‌ای برای تمیز کردن خودکار تنظیم کنید یا هر زمان که خارج از خانه هستید یا در حین تمییز کردن شیشه ها در خانه تکانی هستید، از آنها استفاده کنید.

در واقع، بیشتر جاروبرقی های رباتیک می توانند تا 3 ساعت در هر زمان قبل از نیاز به شارژ مجدد، تمیز کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند یک طبقه کامل از خانه شما را بدون نیاز به بازگشت به خانه پوشش دهند. تنها چیزی که مدت زمان را محدود می کند عمر باتری آنهاست.

به لطف عمر طولانی جاروبرقی رباتیک، این خانه تکانی آسان را برای چندین سال دریافت می کنید. داده ها نشان می دهد که عمر متوسط یک جاروبرقی رباتیک حداقل حدود 4 تا 6 سال است.

برنامه های وب جاروبرقی های رباتیک و گوشی هوشمند
برنامه های وب جاروبرقی های رباتیک و گوشی هوشمند

اگر قابلیت‌هایی مانند تشخیص موانع، نقشه‌برداری خانه، سطح نویز، عمر باتری و غیره را در نظر بگیرید، می‌توانید از دریافت بهترین جاروبرقی رباتیک برای خانه خود مطمئن باشید. در اکثر محصولات یوفی تمام این جزئیات و سایر ویژگی های جاروبرقی رباتیک ذکر شده است که می توانید در ویدیو های آموزشی، نحوه کاربرد هر کدام را یاد بگیرید.

قدرت پاکسازی

قدرت پاک کنندگی خانه تکانی با جاروبرقی رباتیک وصف ناپذیر است. جاروبرقی‌های رباتیک از مکش و برس برای جمع‌آوری کثیفی استفاده می‌کنند. این بدان معنی است که جاروبرقی های رباتیک می توانند با دقت بیشتری نسبت به انسان ها خانه را تمیز کنند، زیرا می توانند وارد مکان هایی شوند که تمیزی با جاروبرقی عادی، بدون جابه جایی وسایل، غیر ممکن است.

از آنجایی که جاروبرقی های روباتیک قدرت تمیز کنندگی بهتری دارند، می توانند به تمیز کردن عمیق هر مکان کمک کنند. دقیقاً به همین دلیل است که حدود 14٪ از آمریکایی ها یک ربات جاروبرقی دارند. داده ها همچنین نشان می دهد که 13 درصد دیگر نیز قصد دارند در سه ماهه آینده یکی را خریداری کنند.

عملکردها و حالت های متعدد

چندین حالت و عملکرد وجود دارد که می توانید در خانه تکانی با جاروبرقی رباتیک فعال کنید. حالت خلاء برای مکیدن خاک و زباله استفاده می شود. حالت Sweep برای جارو کردن سطح طبقات شما است. حالت تمیز کردن نقطه ای برای مناطقی که به کمی توجه بیشتر نیاز دارند، عالی است.

حالت نقشه برداری به جاروبرقی اجازه می دهد تا نقشه خانه شما را برای تمیز کردن کارآمدتر ایجاد کند. شما می توانید این را تنها با فشار دادن یک دکمه روی برنامه یا کنترل از راه دور تنظیم کنید. اگر حیوانات خانگی دارید که موهای خود را می ریزند، تمیز کردن نقطه ای مفید خواهد بود زیرا با جاروبرقی ربات موهای حیوان خانگی را بدون اینکه دوباره روی آن بچرخاند، می گیرد.

نکات ضروری هنگام استفاده از جاروبرقی ربات
نکات ضروری هنگام استفاده از جاروبرقی ربات

آسان برای استفاده

وقتی از جاروبرقی رباتیک استفاده می کنید، نیازی به دخالت انسان نیست. ممکن است برنامه شلوغی داشته باشید و گاهی حتی نتوانید 10 دقیقه برای تمیز کردن خانه وقت بگذارید. این دستگاه می تواند تمام کارهای نظافتی را تنها با یک لمس انجام دهد. شما به هیچ وسیله یا ابزاری نیاز ندارید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها