برقراری ارتباط حیوانات خانگی با جاروبرقی های رباتیک

برقراری ارتباط حیوانات خانگی با جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی های معمولی قدیمی شدند، باید با تکنولوژی همراه باشید و به سمت گزینه ی بهتر و کارآمدتر بروید. با توجه به بسیاری از بیماری ها و عفونت های رایج در سراسر جهان، کاهش خطر گسترش آنها بسیار مهم است. بهترین راه برای انجام این کار تمیز کردن و ضدعفونی منظم کف و سطوح با یک جاروبرقی رباتیک خوب است. جاروکشیدن می‌تواند کاری طاقت‌فرسا و زمان‌بر باشد، اما وقتی یک جاروبرقی رباتیک خوب داشته باشید، می‌توانید حتی سرسخت‌ترین موهای حیوان خانگی را که به فرش زیبای شما چسبیده‌اند، از بین ببرید. اما سوال اصلی این است، ­­­­آیا حیوانات خانگی با جاروبرقی های رباتیک به راحتی ارتباط برقرار می کنند؟

مدیریت موهای حیوانات خانگی با جاروبرقی رباتیک
مدیریت موهای حیوانات خانگی با جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی های رباتیک چیست؟

جاروبرقی‌های رباتیک یوفی، جاروبرقی که برای انجام کار خود نیازی به دخالت انسان ندارند. آنها طوری برنامه ریزی شده اند که هر گوشه غیرقابل دسترس خانه را به روشی یکپارچه تمیز کنند. جاروبرقی های رباتیک گزینه ای مناسب برای نظافت عمیق خانه های شما در مواقعی که زمان و انرژی لازم برای انجام دستی آن را ندارید. آنها دارای یک سیستم ناوبری هوشمند و قدرت مکش قوی هستند و از سنسورهای داخلی مخصوصی استفاده می کنند که به آنها کمک می کند تا سطح را به تنهایی تمیز کنند.

ارتباط حیوانات خانگی با جاروبرقی های رباتیک یوفی

جاروبرقی های رباتیک برای هر خانه ای، به خصوص آنهایی که دارای حیوان خانگی هستند، خریدی شایسته را به همراه دارد. اگر یک پت دوست داشتنی در خانه خود دارید، مطمئناً در هر گوشه ای از خانه خود با حجم بی پایانی از موهای حیوانات خانگی مواجه خواهید شد که باید از شر آن خلاص شوید مدیریت موهای حیوانات خانگی با جاروبرقی رباتیک را در اینجا بخوانید.

یک جاروبرقی رباتیک به راحتی می تواند یک جارو روزانه را برای شما انجام دهد و تمام موهایی که دوست پشمالو شما روی زمین میریزد را جمع آوری کند. اما مهم است که جاروبرقی مناسبی را انتخاب کنید که حیوان خانگی شما بتواند به راحتی به آن عادت کند و با آن کنار بیاید. راهنمای خرید جاروبرقی رباتیک

مهم است که به آرامی و به تدریج حیوان خانگی خود را با جاروبرقی آشنا کنید تا آنها به آن عادت کنند. اگر حیوان خانگی اجتماعی دارید که حتی به کوچکترین سر و صدایی در خانه بسیار واکنش نشان می دهد، ممکن است بخواهید به سراغ یک نسخه کمی ساکت تر یک جاروبرقی روباتیک بروید. با این حال، با گذشت زمان، ارتباط حیوانات خانگی با جاروبرقی های رباتیک برقرار می شود و آنها یاد می گیرند که با این وسله کارآمد کنار بیایند و از آن به عنوان عضو جدید خانه استقبال کنند.

ارتباط حیوانات خانگی با جاروبرقی های رباتیک
ارتباط حیوانات خانگی با جاروبرقی های رباتیک

نشانه هایی که نشان می دهد حیوان خانگی شما از جاروبرقی رباتیک می ترسد

از آنجایی که حیوانات خانگی حس شنوایی بسیار بالایی دارند، ممکن است زمانی که در معرض صدای متفاوتی قرار می گیرند عصبی به نظر برسند. در ابتدا، ممکن است تغییرات رفتاری را نشان دهند و بیشتر عصبی و پرخاشگر به نظر برسند. در اینجا چند علامت دیگر وجود دارد که باید به آنها توجه کنید که به شما می گوید حیوان خانگی شما از جاروبرقی که به تازگی خریداری کرده اید می ترسد:

به محض اینکه جاروبرقی رباتیک را وصل کنید، حیوان خانگی شما سعی می کند زیر مبلمان پنهان شود.

مبهوت شدن از صدای تند و ارتعاشات جاروبرقی می تواند باعث آبریزش بیش از حد حیوانات خانگی شود.

حیوان خانگی شما سعی می کند با ادرار کردن، پارس کردن شدید یا نفس نفس زدن با سرعت سریع از محلی که جاروبرقی در آن استفاده می شود فرار کند.

چگونه حیوان خانگی خود را عادت دهیم

در حالی که حیوانات خانگی می توانند به جاروهای رباتیک واکنش کاملاً نامطلوبی نشان دهند، آنها همچنین می توانند با گذشت زمان یاد بگیرند که “عضو جدید” در خانه برای گرفتن و آسیب رساندن به آنها نیست.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام تلاش برای آرام کردن حیوانات خانگی خود در نظر داشته باشید:

فقط صبر کنید: این کار معمولاً برای سگ ها بهتر عمل می کند – با گذشت زمان، آنها به سادگی تصمیم می گیرند که جاروبرقی یک تهدید نیست. شما نیز در اطراف جاروبرقی باشید. اگر حیوان خانگی شما رفتار عادی شما را در اطراف جاروبرقی ببیند، احتمالاً آنها نیز این کار را انجام می دهند.

آنها را محدود نگه دارید: برخی از حیوانات خانگی به جای فرار از اتاق، در عوض به عنوان یک تهدید درک شده به جاروبرقی رباتیک حمله می کنند. برای مقابله با این، آنها را با یک افسار یا بازوهای خود مهار کنید. به آرامی آنها را رها کنید و اگر به رفتار پرخاشگرانه خود ادامه دادند، آنها را برای مدت طولانی تری نگه دارید.

حیوانات خانگی خود را تحت فشار قرار ندهید: به یاد داشته باشید که برای حیوانات کوچکتر، جاروبرقی می تواند تهدیدی وحشتناک، ناآشنا و پر سر و صدا باشد – پس زیاد آنها را تحت فشار قرار ندهید. کمی وقت صرف کنید و با نزدیک ماندن، نوازش آنها و دادن غذا، به آنها اطمینان دهید که خطری آنها را تحدید نمی کند.

چگونه حیوان خانگی خود را عادت دهیم
چگونه حیوان خانگی خود را عادت دهیم

بدانید چه زمانی باید تسلیم شوید: درست مانند انسان ها، حیوانات نیز می توانند مشکلات اضطرابی داشته باشند. اگر حیوان خانگی شما تا حد اضطراب و استرس شدید ترسیده است، به یاد داشته باشید که جاروبرقی شما احساساتی ندارد. فقط زمان تمیز کردن آن را برای زمانی که حیوان خانگی شما خواب است یا بیرون از خانه در حال پیاده روی است، برنامه ریزی کنید.

مهم است که تمام اقداماتی را انجام دهید که به حیوان خانگی شما کمک می کند و بر ترس خود از جاروبرقی روباتیک غلبه کند. آنها را نسبت به مفهوم جاروبرقی حساسیت زدایی کنید تا دفعه بعد که جاروبرقی را روشن می کنید، احساس حمله نکنند. به تدریج آنها را با مفهوم پاک کننده ها آشنا کنید. آنها را آموزش دهید، و هر بار که رفتار آنها در نزدیکی جاروبرقی،  تحت کنترل و بدون استرس و حمله است، فراموش نکنید که به آنها جایزه بدهید!

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها