مدیریت موهای حیوانات خانگی با جاروبرقی رباتیک

مدیریت موهای حیوانات خانگی با جاروبرقی رباتیک

به عنوان صاحب حیوان خانگی، دست و پنجه نرم کردن با موهای گره خورده در برس های جاروبرقی و گرفتگی شلنگ ها، اتفاقی بسیار رایج است. ما همیشه در مورد ادعای مدیریت موهای حیوانات خانگی با جاروبرقی رباتیک، شک داریم. اما آیا این ادعا درست است؟

پاسخ کوتاه این است که بله، اما نکاتی وجود دارد که باید قبل از خرید یک جاروبرقی رباتیک بدانید تا در مبارزه با موهای حیوانات خانگی پیروز شوید. سال ها جاروبرقی روباتیک مورد آزمایش قرار گرفته شده است – و تحقیقات خاصی در مورد بهترین جاروبرقی‌های روباتیک یوفی برای موهای حیوانات خانگی انجام شده – بنابراین به رایج‌ترین مسائل پاسخ داده‌ایم.

آیا جاروبرقی رباتیک موهای سگ را جمع می کند؟
آیا جاروبرقی رباتیک موهای سگ را جمع می کند؟

آیا جاروبرقی رباتیک یوفی موهای سگ را جمع می کند؟

برخی جاروبرقی های روباتیک برای موهای حیوانات خانگی وجود دارد. برس ها می توانند به راحتی موهای در هم پیچیده و آشفته را جمع کنند. اگر می‌خواهید جاروبرقی رباتیک به مشکلات جمع آوری موی حیوان خانگی شما غلبه کند، باید به ویژگی‌های زیر توجه داشته باشید:

  • برای جمع آوری موهای حیوانات خانگی با جاروبرقی رباتیک به مکش قوی تری نسبت به خاک و گرد و غبار معمولی نیاز دارید. به دنبال مکش قدرتمند و سرعت هوا بالا باشید.
  • یک برس لاستیکی یا سیلیکونی: برس های وکیوم معمولی موها را به هم گره می زند و از مکش کامل جلوگیری می کند. برس های لاستیکی و سیلیکونی باعث گره خوردن مو نمی شوند، حتی زمانی که با موهای بلند انسان مواجه می شوند.
  • یک سیستم فیلتراسیون : چه آلرژی داشته باشید چه نداشته باشید، فکر اینکه در حین جاروبرقی، گرد و غبار و خاک هوا را پر می کند، می تواند آزار دهنده باشد. به دنبال جاروبرقی با فیلتر چند لایه باشید تا آلرژن ها را محبوس کند.

دلایل انتخاب جاروبرقی رباتیک برای مدیریت موهای حیوانات خانگی با جاروبرقی رباتیک

وقتی یک حیوان خانگی دارید، تمیز نگه داشتن خانه یک چالش بزرگ است. در واقع، گربه شما در یک روز 320000 مو در خانه پخش می کند. تصور کنید که باید هر روز تمام این موها را تمیز کنید!

تلاش برای رهایی خانه از موهای حیوانات خانگی یک کار سخت و مشکل است. شما باید هر روز خانه را جارو کنید. و روزهایی که برای تمیز کردن خیلی خسته هستید، شاید آرزو کنید کاش راه ساده‌تری برای از بین بردن موهای ناخواسته حیوانات خانگی وجود داشت.

دلایل انتخاب جاروبرقی رباتیک برای مدیریت موهای حیوانات خانگی با جاروبرقی رباتیک
دلایل انتخاب جاروبرقی رباتیک برای مدیریت موهای حیوانات خانگی با جاروبرقی رباتیک

راه حل مشکل شما یک جاروبرقی رباتیک است. بدون شک جاروبرقی های سنتی نظافت منزل را آسان کرده اند. با این حال، جاروبرقی های رباتیک در کاهش موهای حیوانات خانگی و در حفظ  پاکیزگی خانه ی شما بسیار موثر است.

می‌توانید ربات خود را روزانه برنامه‌ریزی کنید و آن‌ها را به انتخابی عالی برای شما و پت دوست داشتنی خود تبدیل کنید. هر ذره گرد و غبار، موی حیوانات خانگی را می گیرد و در نتیجه خانه تمیزتر شده و مو و گرد و غبار کمتر در اطراف شناور می شود.

کدام ویژگی های ربات جاروبرقی را در نظر بگیرید

پیدا کردن جاروبرقی خودکار مناسب که نیازهای تمیز کردن شما را برآورده می کند بسیار چالش برانگیز است. ویژگی ها، قیمت و عملکرد این گجت ها بسیار متفاوت است. و اگر با در نظر گرفتن مشکلات موی حیوان خانگی خود میخواهید خرید کنید، فاکتورهای حیاتی دیگری وجود دارد که باید به غیر از نوع حرکت و اتصال WiFi در نظر بگیرید.

عمر باتری: این ویژگی بسیار مهم است، به خصوص اگر خانه بزرگتری دارید. بیشتر ربات های گران قیمت می توانند تا دو ساعت دوام بیاورند. هنگامی که باتری آنها کم شود، تمیز کردن را متوقف می کنند و به ایستگاه شارژ باز می گردند و به طور خودکار شارژ می شوند. با این حال، مدل‌هایی وجود دارند که باید آن‌ها را به ایستگاه‌های شارژشان ببرید.

قدرت مکش: موهای حیوانات خانگی به دلیل ماندگاری و سرسختی در چسبیدن به فرش معروف هستند. به همین دلیل ضروری است که به دنبال یک جاروبرقی روباتیک باشید که قدرت مکش کافی داشته باشد تا بتواند نازک ترین تارهای موی حیوانات خانگی را که بین الیاف فرش شما گیر کرده است، کنترل و جمع کند.

کدام ویژگی های ربات جاروبرقی را در نظر بگیرید
کدام ویژگی های ربات جاروبرقی را در نظر بگیرید

فیلتر: اکثر مردم به موهای حیوانات خانگی حساسیت دارند، بنابراین هنگام خرید بهترین جاروبرقی رباتیک برای خانه خود، مطمئن شوید که سیستم فیلتراسیون آن را در نظر بگیرید. خوشبختانه، اکثر محصولات یوفی، دارای یک فیلتر HEPA داخلی هستند که می تواند حتی کوچکترین ذرات را از بین ببرد. نه تنها می‌تواند موهای حیوانات خانگی را از کف‌پوش خلاص کند، بلکه می‌تواند گرده و گرد و غبار را نیز جذب کند.

اندازه مخزن خاک: دستگاهی با یک مخزن خاک با اندازه خوب انتخاب کنید، به خصوص اگر موی حیوان خانگی شما زیاد می ریزد یا اگر بیش از یک حیوان خانگی دارید. اگر ظرف کاملاً کوچک باشد، موهای حیوان خانگی که جاروبرقی رباتیک شما در طول مسیر می‌گیرد ممکن است به شدت گیر کرده و جریان هوا را مسدود کند و در نتیجه قدرت مکش کاهش یابد.

نوع رول برس: رول های برس با موهای سفت در از بین بردن گرد و خاک و موهای حیوانات خانگی موثر است. با این حال، برخی از جاروبرقی های رباتیک با ترکیبی از تیغه ها و موها برای نتایج تمیز کردن کارآمدتر ارائه می شوند. برخی حتی دارای رول های لاستیکی هستند که در جمع کردن موهای حیوانات خانگی و سایر انواع کثیفی موثر است.

راه های پیشگیری برای کمتر پخش شدن موهای حیوانات خانگی

راه های دیگری نیز برای جلوگیری از پخش شدن کمتر موهای حیوانات خانگی نیز وجود دارد که عبارت است از:

  • نظافت منظم حیوانات خانوادگی : شما می توانید حیوان خانگی خود را به طور منظم با ابزار مناسب در خانه تمیز کنید. تعداد زیادی برس نظافت حیوانات خانگی وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین و حضوری خریداری کنید. برس کشیدن مداوم حیوانات خانگی مانند این است که موهای آنها را قبل از اینکه روی کف و سایر سطوح خانه شما بریزد، جمع آوری کنید. در صورت امکان حتماً آن را در خارج از خانه انجام دهید.
  • از پتوی حیوانات خانگی برای پوشاندن سطوح استفاده کنید: محل مورد علاقه حیوان خانگی خود را روی فرش، مبل یا تخت خود با یک فرش یا پتوی حیوان خانگی بپوشانید که می توانید هر هفته آن را در ماشین لباسشویی خود بیندازید.
  • ربات خود را برنامه ریزی کنید تا وقتی بیرون از خانه هستید، همه چیز را تمیز کند: اگر برنامه شلوغی دارید، برنامه ریزی جاروبرقی رباتیک برای تمیز کردن زمانی که بیرون هستید می تواند به شما کمک کند نگران موهای حیوان خانگی نباشید. برای مشاهده فیلم های آموزشی مرتبط به هر مدل محصولات یوفی، کلیک کنید.

نظرات کاربران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها