مقایسه جاروبرقی های رباتیک یوفی

امروزه جاروبرقی های رباتیک با توجه به کارایی و عملکرد فوق العاده در جارو کردن به یکی از اصلی ترین ابزار های نظافتی هر خانه تبدیل شده اند. جاروبرقی های رباتیک یوفی مدل های متنوع و قابلیت های کاربردی ارائه می دهند که می تواند به شما در جارو کردن بدون زحمت کف منزل کمک کند. در این مقاله قصد داریم 5 تا از بهترین جاروبرقی های یوفی را با هم مقایسه کنیم تا برای انتخاب مدل مناسب به شما کمک کنیم.

قدرت مکش جاروبرقی های رباتیک

قدرت مکش و کارایی موتور یکی از اصلی ترین ویژگی های هر جاروبرقی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید 25C MAX و G10 Hybrid و G30 Hybrid و X8 Hybrid با قدرت 2000 پاسکال برای مکش انواع زباله ها و گرد و خاک مناسب هستند و می توانند به خوبی منزل شما را از هر آلودگی پاک کنند.

یکی از مزایای مدل G30 Hybrid و X8 Hybrid قابلیت تعیین مکان های ممنوعه است به این معنی که شما می توانید از طریق تلفن همراه خود مکان هایی را که نمی خواهید جاروبرقی رباتیک به آنها نزدیک شود را مشخص کنید. به طور مثال شما می توانید اطراف آشپزخانه، گهواره بچه و لانه حیوانات خانگی را به عنوان مکان های ممنوعه برای مدل های G30 Hybrid و X8 Hybrid تعیین کنید.

افزایش خودکار قدرت مکش

اگر در خانه شما فرش و موکت های متعدد قرار دارد و شما می خواهید همزمان با جارو کردن کف، فرش ها و موکت ها نیز جارو شود می توانید از مدل های  G30 Hybrid ,25C MAX و X8 Hybrid استفاده کنید فناوری Boost IQ این امکان را به ربات می دهد تا نوع کف را تشخیص دهد و در هنگام حرکت از کف به فرش قدرت موتور را افزایش دهد.

تمامی مدل های 25C MAX و G10 Hybrid و G20 Hybrid و G30 Hybrid و X8 Hybrid برای جمع کردن موهای حیوانات خانگی مناسب هستند و شما می توانید با خیال راحت جاروکردن موهای سگ یا گربه خود را به این ربات بسپارید.

تمام مدل های جاروبرقی یوفی مانند اکثر جاروبرقی های رباتیک بر روی کف های سخت بهترین کارایی را دارند و می توانند برای جارو کردن انواع کف چوب و سرامیک مناسب باشند. شما میتوانید تمام مدل های یوفی را برای جارو کردن اتاق ها و زیرزمین و محل کار استفاده کنید.

جاروبرقی های رباتیک علاوه بر برس غلتکی اصلی معمولا دو یا یک برس جانبی نیز دارند. برس های جانبی می توانند زباله و گرد و غبار را با چرخش خود به سمت برس اصلی و مخزن دستگاه هدایت کنند. مدل 25C MAX  و G10 Hybrid با دو برس جانبی میتوانند برای تمیز کردن موثر کف های سخت گزینه خوبی باشند.

یکی از عوامل تعیین کننده در طول عمر جاروبرقی های رباتیک، نوع و کیفیت باتری دستگاه است. باتری های با کیفیت می توانند به مدت طولانی تری مورد استفاده قرار بگیرند و به موتور آسیبی نمی زنند. جاروبرقی های 25C MAX  و  G10 Hybrid و G20 Hybrid باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر و G30 Hybrid و X8 Hybrid به ترتیب با ظرفیت 3200 و 5200 می توانند متناسب با میزان کارایی که شما انتظار دارید به کار بروند.

کنترل جاروبرقی های رباتیک

شما می توانید تمام مدل های 25C MAX و G10 Hybrid و G20 Hybrid و G30 Hybrid و X8 Hybrid را از طریق تلفن هوشمند خود به سادگی با چند لمس ساده از هر کجا که باشید کنترل کنید. شما حتی می توانید از طریق کنترل صوتی جاروبرقی را متوقف یا روشن کنید، فقط کافی است که با صدای بلند دستورات را بیان کنید.

 امکان اتصال جاروبرقی های رباتیک یوفی به وای فای باعث می شود که بتوانید به راحتی حتی زمانی که در منزل نیستید روند نظافت را کنترل کنید و از وضعیت جاروبرقی رباتیک خود مطلع شوید. شما می توانید از طریق الکسا و یا دستیار صوتی گوگل تمام دستورات لازم را به ربات ارائه کنید.

امکان برنامه ریزی برای نظافت روز های آینده از طریق اپلیکیشن موبایل وجود دارد و شما می توانید برنامه نظافت برای یک هفته را به ربات بدهید و بدون نگرانی ادامه کار نظافت را به این جاروبرقی های کوچک واگذار کنید. یکی از مزیت های این مدل ها این است که در صورتی که در روند نظافت منزل اختلالی ایجاد شود یا ربات به مشکل بخورد به سادگی برای شما اعلان های لازم را ارسال و شما را مطلع خواهد کرد.

یکی دیگر از مزیت های جاروبرقی های رباتیک یوفی این است که دیگر نگران به شارژ متصل کردن آن را ندارید و ممکن نیست به دلیل فراموشی شما دستگاه بدون شارژ بماند. تمامی مدل های جاروبرقی رباتیک یوفی زمانی که شارژ باتری رو به اتمام باشد به صورت خودکار به سمت پایه شارژر حرکت می کنند و به طور کامل شارژ می شوند و هر زمان آماده نظافت خواهند بود.

خرید جاروبرقی های رباتیک یوفی

تمام مدل های جاروبرقی یوفی با پیشرفته ترین فناوری های دنیا طراحی شده و در تولید آن ها از با کیفیت ترین قطعات استفاده شده است. یوفی یکی از معروف ترین تولید کنندگان جاروبرقی های رباتیک در دنیا است که با ربات های کاربردی و مقرون به صرفه تولید می کند.

در صورتی که بعد از مطالعه این توضیحات هنوز سوال یا ابهامی در خصوص هر کدام از مدل های جاروبرقی رباتیک یوقی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در سایت با همکاران ما تماس حاصل کنید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

جارو کردن و پاک کردن همزمان

با پیشرفت های بی وقفه تکنولوژی تولید این جاروبرقی های رباتیک، در حال حاضر جاروبرقی های رباتیک علاوه بر جارو کردن کف منزل می توانند پاک کردن و شستشو را نیز به عهده بگیرند. با این قابلیت نظافت کف به شکل موثری بهبود می یابد و می توانید کاری کنید بدون زحمت در هر زمان کف منزل درخشان و تمیز باقی بماند.

برای این قابلیت، مخزن آب مدل های G30 Hybrid و G10 Hybrid و G20 Hybrid با ظرفیت 130 میلی لیتر و مخزن X8 Hybrid  با ظرفیت 250 میلی لیتر می تواند مناسب باشد. جارو کردن و شستشو همزمان می تواند برای تمیز کردن غذاهایی که بر زمین ریخته شده یا لکه هایی که به وجود می آید مفید باشد.

نکات نگهداری جاروبرقی های رباتیک یوفی

این ربات های کوچک با اینکه تمام کار نظافت کف را انجام می دهند نیازی به کمک و نگهداری خاصی ندارند و در صورتی که مخزن زباله را تخلیه کنید و گاهی برس های دستگاه را تمیز کنید می توانید مدت زمان طولانی از این جاروبرقی ها بهره ببرید.

بهتر است هر هفته یکبار تمام قسمت های دستگاه را به طور کامل تمیز کنید تا زباله ها و گرد و غبار جمع شده در برس ها و سنسور ها باعث کاهش کارایی و طول عمر دستگاه نشود و در کار نظافت کف اختلالی ایجاد نکند. تمیز کردن دستگاه بسیار ساده است و شما با یک دستمال خشک و نرم می توانید تمام بخش های ربات را به سرعت تمیز کنید.

کلام آخر

با توجه به تنوع جاروبرقی های رباتیک در بازار ممکن است مشتریان به هنگام خرید دچار سردرگمی شوند، از این رو در این مقاله سعی کردیم با مقایسه مدل های مختلف جاروبرقی های رباتیک یوفی به شما در انتخاب مدل مناسب کمک کنیم. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شود و در یک خرید آگاهانه به شما کمک کند.